Vizitator Painkiller Postat Iunie 13, 2013 Partajează Postat Iunie 13, 2013 Acum aproximativ un an de zile am vrut sa achizitionez o masina de indoit teava care aparuse pe un site de licitatii din Romania, dar pana m-am hotarat eu, s-a vandut (pretul era cam de 2000 RON). Saptamana trecuta a aparut la vanzare o alta masina identica, pe care nu am ratat-o, la pretul de 1000 RON. Dupa constructie si tipul motorului care este facut de IMEP trag concluzia ca este romaneasca. As dori sa stiu daca mai are cineva de pe forum una la fel sau eventual un manual deoarece as vrea sa-i schimb uleiul care este foarte negru la culoare si nu stiu de unde sa incep deoarece are cam 6 busoane de ulei. Multumesc Link spre comentariu
YO8CDQ Postat Iunie 14, 2013 Partajează Postat Iunie 14, 2013 Cauti ulei hidramat (care nu face spume) . Acest ulei este special pentru telescoape. Il gasesti la piese auto, sau la'' Salubris " sau la macarale. Link spre comentariu
molioa Postat Iunie 14, 2013 Partajează Postat Iunie 14, 2013 are cam 6 busoane de ulei. vezi ca ai numarat si suruburile de fixare pe cadru.N`are niciun buson de golire. Are 4 suruburi de fixare si doua tevi, tur si retur -se vad in poza. Nu are buson de golire. Desfaci amandoua tevile de la pompa si lasi sa se scurga uleiul vechi. Deschizi si busonul de umplere.Dupa umplerea cu uleiul nou, trebuie aerisita instalatia, dar nu actionezi pompa prin motor, ci manual -de la maneta, ca ai si functia "manual" la ea.Faci presiune, desfaci returul sa iasa aerul, dar de data asta de la cilindru...si tot asa pana vezi ca lucreaza in forta.Returul e teava care intra sub pompa.Bagi ulei hidraulic sau ulei auto 10-15W40.La tine e negru uleiul, pt ca fostul propietar a bagat ulei ars de motor. Link spre comentariu
Vizitator Painkiller Postat Iunie 16, 2013 Partajează Postat Iunie 16, 2013 are cam 6 busoane de ulei. vezi ca ai numarat si suruburile de fixare pe cadru. Eu cred ca fac si eu totusi diferenta intre un surub de prindere pe cadru si un buson de ulei, care are garnitura din cupru si pe care daca l-am slabit a inceput sa curga ulei... Pistonul hidraulic are 5 suruburi de prindere de restul corpului: 4 in partea din fata, iar in spate unde sunt si busoanele de ulei are un singur surub central. Detii sau ai avut cumva ocazia sa lucrez cu o masina identica? Link spre comentariu
molioa Postat Iunie 16, 2013 Partajează Postat Iunie 16, 2013 Detin-------------------- Link spre comentariu
Vizitator Painkiller Postat Iunie 16, 2013 Partajează Postat Iunie 16, 2013 Cauti ulei hidramat (care nu face spume) . Acest ulei este special pentru telescoape. Il gasesti la piese auto, sau la'' Salubris " sau la macarale.Am deja uleiul care-i trebuie. Vroiam sa stiu cum se procedeaza corect pt a il schimba. Link spre comentariu
Vizitator Painkiller Postat Iunie 16, 2013 Partajează Postat Iunie 16, 2013 Detin--------------------Ai cumva o poza cu ea? Sunt curios sa mai vad alta la fel. Link spre comentariu
molioa Postat Iunie 17, 2013 Partajează Postat Iunie 17, 2013 Nu am acuma, ca nu face parte din familie, sa-i fac poze... Dar am sa fac una si o postez aici -ca n`am putut sa-mi vad de treaba si sa tac. Link spre comentariu
Vizitator Painkiller Postat Iulie 6, 2013 Partajează Postat Iulie 6, 2013 Pana pune domnul "molia" poze, pana la urma am reusit sa schimb uleiul desfacand unul dintre busoanele despre care vorbeam, din partea cea mai de jos (fara sa desfac vreo teava). Acum urmeaza cosmetizarea... Link spre comentariu
molioa Postat Iulie 6, 2013 Partajează Postat Iulie 6, 2013 Atata a durat pana v`ati facut curaj sa scoateti uleiul?molioa...numai treaba asta are, sa-si faca poze cu masina de indoit tevi, ca asa vrei matale. Stai linistit si astepta, am si uitat. Ti-am zis ca nu-i membru de familie sa-i acord atata atentie. Pana la urma, alea nu`s busoane. Toate sunt suruburi de fixare pe cadru, cilindrul fiind subtire in carne, se infileteaza in corpul cilindrului. Link spre comentariu
Vizitator Painkiller Postat Iulie 7, 2013 Partajează Postat Iulie 7, 2013 Nu ma interesau poze cu proprietarul, ci cu masina si da atata a durat pana mi-am facut "timp", nu curaj sa-i schimb uleiul, deoarece lucrez si la restaurarea unei motociclete care a fost "dauna totala" iar alea cum am mai spus nu sunt suruburi de prindere deoarece au forma de buson (buza mai lata ca un surub), saiba din cupru si daca le desfac curge ulei. Poate Dvs. detineti altfel de masina sau poate pur si simplu sunteti prea incapatanat sa recunoastei ca gresiti... Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum