Vizitator TwykOne Postat Iunie 10, 2013 Partajează Postat Iunie 10, 2013 Salut elforum , sunt incepator , defapt NICI INCEPATOR , mai rau decat un incepator , vreau sa invat si eu electronica!Pana acum am fost preocupat de programare dar acu vreau sa invat electronica!Intrebarile mele sunt foarte de incepatori si simple:1.Cu ce ati inceput voi prima data electronica(carte/site/clipuri . va anunt ca nu stiu bine nici ce e aia un rezistor) ?2. Cu ce ati continuat?3.As fi intresat de electronica in domeniul motoarelor , radio comanda , ventilatoare , etc!4.Deocamdata lucrez la un avion , am modelul de avion , e facut din polistiren , e destul de aerodinamic , dar am vazut acelasi tip de avion cu un fel de motoras deasupra si ma intrebma daca stiti cum as putea sa fac un motor cu elice sau ceva de genu!PS:Scuze pentru limbajul prost sofisticat , dar sunt tareee incepator! Link spre comentariu
H Robert Postat Iunie 10, 2013 Partajează Postat Iunie 10, 2013 Poti incepe de aici viewforum.php?f=268viewforum.php?f=214 Link spre comentariu
marius_3004 Postat Iunie 10, 2013 Partajează Postat Iunie 10, 2013 1.cu o carte ceva pentru pionieri nu mai tin minte cum ii spunea si cu un fir bagat in priza si pus pe niste furnici sa vad daca patesc ceva(habar n-aveam daca era faza sau nulul,atunci nu stiam de asa ceva) plus demontatul tuturor jucariilor care aveau ceva electric prin ele(site-uri si clipuri prin anii '80,haida bre,ma lesi?)2.cu montaje din alea gen sirena,generator de ton.....si multe multe multeeeeeeeeeee ore de lipit sarme,tranzistori,rezistente,satisfactii si insatisfactii pe masura,etc.3.habar n-am de avioane Link spre comentariu