bluerocket Postat Iunie 10, 2013 Partajează Postat Iunie 10, 2013 Salut, ma bucur ca existati si ca v-am gasit. Sunt nou aici. Acum vreo 3 luni mi-am cumparat un ciocan de lipit firma Chrome, 60w la 28 lei. Alaltaieri ... s-a dus. Cred ca s-a ars rezistenta. Vreau sa cumpar un alt ciocan de lipit. Nu-mi permit milioane pentru o statie, sunt amator deci n-am nevoie de cine stie ce. Maxim dau 50 lei. Va rog recomandati-mi o firma, un site pentru un ciocan de lipit "echilibrat". Bineinteles ca nu ma astept sa fie calitate super la banii aia dar doresc sa fie cat mai eficient la 50 lei. Multumesc Link spre comentariu
Marian Postat Iunie 10, 2013 Partajează Postat Iunie 10, 2013 In regim de amator investitia intr-o statie de lipit nu se justifica, decat poate atunci cand ajungi la nivelul la care mare parte din logistica dispozitivului o poti pune tu la punct, deci investitie mai mica, altfel n-are rost, nu-i vad nici eu rostul. Sunt multe magazine atat online cat si de cartier care comercializeaza letconuri sau pistoale de lipit, personal am achizitionat cu ceva timp in urma de la un magazin din Targoviste un letcon de 40W pe care am dat 25 de lei si sunt foarte multumit de el, deci bugetul zic eu ca este arhisuficient. Link spre comentariu
fritz_vali Postat Iunie 10, 2013 Partajează Postat Iunie 10, 2013 cumparati SH unul de radioprogres! se gasesc la pret de vreo 50 -60 lei! sunt mult mai bune decat pocnitorile din magazine! Link spre comentariu
ratza Postat Iunie 11, 2013 Partajează Postat Iunie 11, 2013 Fă-ţi o staţie de lipit. Nici mama pistolului nu face lipituri de aceaşi calitate. Un letcon e vreo 30 de lei, mai dai vreo 10 pe piese şi un traf găseşti şi la mîna a doua. Link spre comentariu