costi002 Postat Iunie 14, 2013 Partajează Postat Iunie 14, 2013 incearca si varianta asta, dar numai pe comanda de auto si spune ce este bine si ce nu este bine.a aparut in plus P5 - delay intre porti al inchidere.sa imi descriisi comportamentul si pentru partea de acces pietonal. salvarea datelor si clipitul lampii la inceput si sfarsit vor fi rezolvate ultimele. porti_auto_V4.0.txt Link spre comentariu
tomaur Postat Iunie 14, 2013 Autor Partajează Postat Iunie 14, 2013 la deschidere :ir-int si (sau)ir-ext obturate -nu se deschide.....dupa plecarea secventei de deschidere daca se obtureaza ir-ext nu se intampala nimic poarta continua dar la obturaraea ir-int secventa de deschidere se opreste pana la o noua comanda auto atunci cand reia secventa de deschidere de la inceput.....la inchidere : ir-int si (sau)ir-ext obturate -nu pleaca secventa de inchidere,dupa plecarea secventei de inchidere daca ir-int si (sau) ir-ext sant obturate ,se opreste secventa de inchidere,dupa acea se reia secventa de inchidere............ Link spre comentariu
costi002 Postat Iunie 14, 2013 Partajează Postat Iunie 14, 2013 la deschidere :ir-int si (sau)ir-ext obturate -nu se deschide.....dupa plecarea secventei de deschidere daca se obtureaza ir-ext nu se intampala nimic poarta continua dar la obturaraea ir-int secventa de deschidere se opreste pana la o noua comanda auto atunci cand reia secventa de deschidere de la inceput.....la inchidere : ir-int si (sau)ir-ext obturate -nu pleaca secventa de inchidere,dupa plecarea secventei de inchidere daca ir-int si (sau) ir-ext sant obturate ,se opreste secventa de inchidere,dupa acea se reia secventa de inchidere............ la deschidere :ir-int si (sau)ir-ext obturate -nu se deschide - asta a fost cererea de la pc.A dupa plecarea secventei de deschidere daca se obtureaza ir-ext nu se intampala nimic poarta continua - cererea de la pc. C dar la obturaraea ir-int secventa de deschidere se opreste pana la o noua comanda auto atunci cand reia secventa de deschidere de la inceput. - mai verifica odataai grija cum simulezi contactele motoarelor r-int si (sau)ir-ext obturate -nu pleaca secventa de inchidere - cererea de la pc.F daca ir-int si (sau) ir-ext sant obturate ,se opreste secventa de inchidere,dupa acea se reia secventa de inchidere - mai verifica odata, ai grija cum simulezi contactele motoarelor Link spre comentariu
tomaur Postat Iunie 14, 2013 Autor Partajează Postat Iunie 14, 2013 ai avut dreptate simulasem gresit cap de cursa cu doua comutatoare ,le-am schimbat cu patru intrerupatoare si functioneaza PERFECT MAGICIANUL SOFTURILOR ESTI COSTI002 Link spre comentariu
costi002 Postat Iunie 14, 2013 Partajează Postat Iunie 14, 2013 sper sa iti fie de folos. Nu uita de descriera functiiei pietonale, daca mai e de interes si nu iti convine cea actuala. Sper ca in seara asta sa am timp sa il termin. Link spre comentariu
tomaur Postat Iunie 14, 2013 Autor Partajează Postat Iunie 14, 2013 softul este perfect asa cum este ....ar mai fi lampa de semnalizare si o alta problema este ca nu pastreaza setarile daca este deconectat de la curent....mii de multumirii costi002... Link spre comentariu
costi002 Postat Iunie 14, 2013 Partajează Postat Iunie 14, 2013 se rezolva in seara asta dupa 22.00 ambele probleme. Link spre comentariu
tomaur Postat Iunie 14, 2013 Autor Partajează Postat Iunie 14, 2013 MULTUMESC MULT DE TOT...dupa terminarea softului ,te rog daca poti sa mai scrii inca un soft identic cu acesta dar cu doua modificari la comandarea releelor si anume pentru a alimenta motoare de 12vcc(actuatoarele de antena satelit) pentru ca inca nu stiu ce motoare sa cumpar...modificarea ar fi ceva genul cum ai facut v2 sau v3 de soft unde un releu dadea sensul si altul alimenta motorul.....voi pune si schema .... Link spre comentariu
costi002 Postat Iunie 14, 2013 Partajează Postat Iunie 14, 2013 ok, sper ca totul sa fie in regula acum cu V4.2Cat despre a doua automatizare, vrei sa folosesti motoarele de la parabolica sa deschzi portile sau sa folosesti acest modul sa misti parabolica? porti_auto_v4.2.txt Link spre comentariu
tomaur Postat Iunie 14, 2013 Autor Partajează Postat Iunie 14, 2013 sa folosesc motoarele de antena pentru deschiderea portilor....multumesc mult mult de tot... superb ...softul este ne nota 10 functioneaza perfect ca cel de la ''came'' sau ''faac''...multumesc costi002... Link spre comentariu
q_acdc Postat Iunie 15, 2013 Partajează Postat Iunie 15, 2013 este un pic dubios comportamentul acelor porti. De exemplu, la inchidere, spui ca daca una din bariere este obturata, poarta se deschide din nou. Luam un caz practic: ai bagat masina si portile incep sa se inchida, dai un pic inapoi si bariera int este obturata, portile incep sa se deschida cu toate ca masina este in "zona de protectie" si te trezesti cum portile se proptesc in masina. esti sigur ca acest comportament il vrei?un alt caz: vine taticul acasa si da comanda sa deschida portile, copilu fuge spre tata, trece prin bariera int si portile incep sa se inchida, copilul se impiedica si cade in zona de batare a portilor si acestea continua sa se inchida, ce se va intampla? poti trage singur concluzia. Aici ai dreptate!In sistemele pe care le folosesc am senzori pe fiecare canat in parte.Adica senzorii sunt montati pe canat(unul pe interior si altul pe exterior cu alte cuvinte 4 bucati)Un exemplu GC338 GEZE. Link spre comentariu
tomaur Postat Iunie 15, 2013 Autor Partajează Postat Iunie 15, 2013 buna ziua tuturor celor de pe forum...astazi am studiat in amanunt o poarta automata si am constatat urmatoarele doua nereguli si anume :A-la derularea secventei de inchidere sau deschidere daca se obtureaza ir-int si (sau) ir-ext ,portile raman in (STOP) pe perioada obturari si dupa ce au fost eliberate obturarile incepe secventa de revers ,deschis sau inchis dupa caz....deci cum spunea si costi002 daca dupa ce ai intrat in curte dai cu spatele in dreptul barierelor acestea vor astepta eliberarea lor si dupa acea vor face reversul....B- si cea de a doua neregula este ca motoarele folosesc pentru capatul de cursa cate un (montaj electronic) care masoara cresterea intensitati curentului cand ajunge la capat de cursa ,motorul find blocat va consuma un curent mai mare si cupleaza pentru scurt timp un releu care la randul lui da comanda de capat de cursa catre placa de baza...deci nu are doi senzori cap de cursa cum am presupus eu ,ci unsingur releu pentru fiecare motor ....Cele doua relee reed despre care eu credeam ca sant pentru cap cursa sant pentru viteza de relanti aproape de sfarsitul curselor de inchidere sau deschidere (portile ruleaza cu o viteza mult mai mica cand se apropie de inchidere totala sau deschidere totala) ,bineinteles ca acest aspect nu ma intereseaza sa-l realizez ,pentru ca montarea acestor relee red este mult mai dificil de realizat...In concluzie ,punctul A(STOP cand barierele sant obturate) si punctul B (cap de cursa prin controlul cresteri intensitati) sant necesare pentru realizarea practica a portilor....Acum ca am vazut cum stau lucrurile (practic) nu mai sant atat de entuziasmat cum eram de exemplu cu o zi inainte ,nu stiu daca este posibil COSTI002 realizarea softului cu un singur contact la cap de cursa in ambele sensurii,bineinteles cate unul pentru fiecare motor....Astept parerea ta COSTI002 despre aceste doua probleme....cu mult respect...un wikend cat mai placut va doresc... Link spre comentariu
costi002 Postat Iunie 15, 2013 Partajează Postat Iunie 15, 2013 Daca alti au reusit, vom reusi si noi.Trebuie sa stiu cat timp este mentinut releul cand ajunge la capete de cursa(eu banuiesc cat timp este alimentat motorul din momentul atingerii "supracurentului"). Cat despre problema cu oprirea portilor si apoi schimbarea sensului, se rezolva relativ usor. Legat de motoarele de cc de la parabolica, se rezolva prin inlocuirea releelor simple cu unele duble si legarea corespunzatoare a contactelor. Link spre comentariu
tomaur Postat Iunie 15, 2013 Autor Partajează Postat Iunie 15, 2013 salut costi002... intradevar releul este mentinut cred ca o secunda pana se opreste motorul... am incercat sa simulez pe ultimul soft dar nu vrea sa functioneze pentru ca : la secventa de deschidere ,la cap de cursa prima oara ajunge mot1 apoi mot2 si daca pun senzorul 1 nc pentru o secunda motorul se opreste dar la deconectare no motorul porneste iarasi..... Link spre comentariu
costi002 Postat Iunie 17, 2013 Partajează Postat Iunie 17, 2013 ok, o noua versiune este gata, cf doleantelor. contactele active pentru motoare sunt m1_open si m2_open. te rog sa verifici toate combinatiile posibile si vezi ce bug-uri sunt sa le putem rezolva.PS: a fost modificata numai partea auto, cea pietonala o voi modifica daca se dovedeste a functiona corect cea auto. porti_auto_v5.0.txt Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum