vfp_mihai Postat Noiembrie 26, 2013 Partajează Postat Noiembrie 26, 2013 da pe cea dinspre inelele colectoare am presat-o si eu , nu a iesit , cricul e unul auto , am facut un cadru metalic in care mai scot rulmentii si bucsele bascula de la masina proprie .mersi mult de informatii , o sa vad ce fac poate pana la final rezolv problema .spor la treburi . Link spre comentariu
catalin004 Postat Noiembrie 26, 2013 Autor Partajează Postat Noiembrie 26, 2013 io o sa o scot cu barosu...... am la dispozitie si presa de 6000tf...dar vreau sa fie home made toata treaba Link spre comentariu
costinium6 Postat Noiembrie 26, 2013 Partajează Postat Noiembrie 26, 2013 pai iese usor mai, ce baroase? voi sunteti sanatosi? ia trimiteti rotoarele la mine. pai daca dai cu ciocanul in ax poti sa il arunci.ies cochiliile ale ca coaja de nuca... dai cu barosu...sunt curios unde va fi prima lovitura, in filet sau in cota de rulment?Catalin nu ai cum sa spui ca vrei sa faci home made din moment ce ai un alternator de fabrica. fa rost de magneti si trimite-l la mine, sau home made.. Link spre comentariu
catalin004 Postat Noiembrie 27, 2013 Autor Partajează Postat Noiembrie 27, 2013 spunemi ce dimensiuni sa caut pentru magneti....o sa caut unul de difuzoare....si apoi o sa incerc o depresare....glumeam cu barosul....am destule prese la fabrica unde lucrez....problema este cu magnetizarea aceea.... Link spre comentariu
aerodinamic Postat Noiembrie 27, 2013 Partajează Postat Noiembrie 27, 2013 Pentru modificarea unui alternator cu magnet permanent nu se foloseste rotorul cu gheare original se face alt rotor la strung si se frezeaza locasuri pentru magneti pun o poza cu rotorul Link spre comentariu
Vizitator claub79 Postat Noiembrie 27, 2013 Partajează Postat Noiembrie 27, 2013 Pentru modificarea unui alternator cu magnet permanent nu se foloseste rotorul cu gheare original se face alt rotor la strung si se frezeaza locasuri pentru magneti pun o poza cu rotorul http://www.youtube.com/watch?v=P5I2JCwlFDYCum ai reusit sa dezmembrezi rotorul? Adica sa scoti una din partile cu gheare. Link spre comentariu
catalin004 Postat Noiembrie 27, 2013 Autor Partajează Postat Noiembrie 27, 2013 [attachment=0]26-01-11_1944.jpg[/attachment][attachment=0]26-01-11_1944.jpg[/attachment]Pentru modificarea unui alternator cu magnet permanent nu se foloseste rotorul cu gheare original se face alt rotor la strung si se frezeaza locasuri pentru magneti pun o poza cu rotorul http://www.youtube.com/watch?v=P5I2JCwlFDY tot gheare are in video Link spre comentariu
aerodinamic Postat Noiembrie 27, 2013 Partajează Postat Noiembrie 27, 2013 Pentru modificarea unui alternator cu magnet permanent nu se foloseste rotorul cu gheare original se face alt rotor la strung si se frezeaza locasuri pentru magneti pun o poza cu rotorul http://www.youtube.com/watch?v=P5I2JCwlFDYCum ai reusit sa dezmembrezi rotorul? Adica sa scoti una din partile cu gheare.Am facut alt rotor si ax nu am dezmembrat rotorul original. Link spre comentariu
aerodinamic Postat Noiembrie 27, 2013 Partajează Postat Noiembrie 27, 2013 [attachment=0]26-01-11_1944.jpg[/attachment][attachment=0]26-01-11_1944.jpg[/attachment]Pentru modificarea unui alternator cu magnet permanent nu se foloseste rotorul cu gheare original se face alt rotor la strung si se frezeaza locasuri pentru magneti pun o poza cu rotorul http://www.youtube.com/watch?v=P5I2JCwlFDY tot gheare are in videoFa tu unul cu ghiare si cu magneti de "difuzor"si vezi cum merge o sa scoata 3v 0,1A daca pui magnet neo.o sa mearga mai bine dar nu o sa scoti ma mult de 1.4A Iti spun pentru ca am testat toate variantele singura solutie sa faci alt rotor si sa pui 12 magneti neo. Link spre comentariu
catalin004 Postat Noiembrie 27, 2013 Autor Partajează Postat Noiembrie 27, 2013 si daca scot ghearele, sau le tai?si pun un magnet tip inel neo de 8cm diametru exterior? Link spre comentariu
aerodinamic Postat Noiembrie 27, 2013 Partajează Postat Noiembrie 27, 2013 Am gresit lincu de pe youtube Link spre comentariu
aerodinamic Postat Noiembrie 27, 2013 Partajează Postat Noiembrie 27, 2013 si daca scot ghearele, sau le tai?si pun un magnet tip inel neo de 8cm diametru exterior? Singura solutie pentru a lasa ghearele e sa faci alt ax care sa nu fie magnetic inox. un magnet neo.de 8 cm costa mai mult decit 12 magneti si o sa mearga slab nu scori mai mult decit 1,4A cu 12 magneti neo scoti 18A. Link spre comentariu
catalin004 Postat Noiembrie 27, 2013 Autor Partajează Postat Noiembrie 27, 2013 atunci zimi ce dimensiuni ai la magneti..... Link spre comentariu
aerodinamic Postat Noiembrie 27, 2013 Partajează Postat Noiembrie 27, 2013 Alternatorul pe care lam modificat eu e de autobuz si are statorul de 48mm grosime magneti au 50x20x10 mm N48 magneti se aleg dupa grosimea statorului si numarul de ghiare 12 pui 12 magneti. Link spre comentariu
costinium6 Postat Noiembrie 27, 2013 Partajează Postat Noiembrie 27, 2013 se scoate rulmentul si inelele colectoare si se polizeaza langa gheara inelul care e largit la presa dupa montare si pe urma iese usor, am desfacut unu acuma. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum