Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Senzori, Arduino, Si altele de pe ebay

Vizitator roshkattu

Postări Recomandate

Vizitator roshkattu

Salutare!Sunt incepator in tainele electronicii si as vrea sa imi cumpar de pe e-bay cateva lucruri precum niste senzori de proximitate, un senzor accelerometru pe 3axe, modul gsm, modul rfid. Am vazut ca sunt o gramada de chinezarii ieftine de la vreo 2-3 dolari pana pe la 15-20. Si as vrea sa stiu daca as putea sa ma bazez pe asa ceva, daca ar fi ok sa folosesc asa ceva. Avand in vedere ca preturile de pe aici sunt de la 150 la 200 ron.Ce spuneti?Multumesc anticipat!

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 3
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• gauss

2

Zile populare

Top autori în acest subiect

Eu spun sa incerci . Si mai spun ca ar fi buna o garantie la produsele pe care le cumperi . Spui ca esti incepator ... daca vrei sa te distrezi , poti sa-ti distribui banii cum doresti . Pe mine m-ar durea sa-i dau degeaba . De multe ori un pret mic de pe Ebay inseamna unul mai mare cand produsul ajunge la beneficiar . Si poate fi platit pe nimic ... nu cred ca ceva de 3 dolari costa aici 100 RON . Multe preturi sant mici pe Ebay ca sa descurajeze o reactie " negativa " in caz de dezamagire ... un american nu face scandal pentru 3 dolari . Nu are timp ... iar noi ca romani nu cred ca avem succes ...

Link spre comentariu
Vizitator roshkattu

Am inteles. Iti multumesc.

Momentan lucrez la niste proiecte care sa ma faca sa inteleg cat mai multe despre arduino, senzori, si asa mai departe si sa fac lucruri micute, asa, de amuzament -- asta ajutandu-ma sa inteleg cat mai bine cum se lucreaza si asa mai departe.

Sa iti dau un exemplu despre preturile de care vorbeam:

http://www.ebay.co.uk/itm/NEW-125-KHZ-E ... 4d0655e576

in comparatie cu

http://www.robofun.ro/senzori/id/cititor_rfid_id_20 la care trebuie sa mai adaugi cate ceva, sa mearga pe arduino.