emil db Postat Iunie 2, 2013 Partajează Postat Iunie 2, 2013 Va rog sa-mi spuna cineva daca consumul de 200 mA este normal cu toti consumatorii deconectati cu exceptia calculatorului masinii ,a alarmei si CD-ul care foloseste curent numai pt mentinerea memoriei . Este vorba de un Matiz cu acumulator Caranda cu vechime de 1 an si de dimineata nu a vrut sa mai porneasca .Am verificat sistemul de incarcare si este ok.Dupa incarcare tensiunea este de 13v pe acumulator .MULTUMESC ! Link spre comentariu
doru3160 Postat Iunie 2, 2013 Partajează Postat Iunie 2, 2013 Nu prea e ok,consumul "in gol" nu trebuie sa depaseasca 40-60mA.Bateria de matiz si asa e "mica".Daca o tii nepornita cateva zile,posibil sa nu mai ai cu ce s-o urnesti,lucru care la o comportare normala a instalatiei n-ar fi o problema.Ia pe rand consumatorii de care spuneai,decupleaza-i si vezi care e cu belea.Tensiunea de incarcare trebuie sa fie 14,0...14,5V la limite,dar in mod normal ar trebui sa ai 14,2V.Verifici asta la macar 1 min dupa pornirea motorului fara alti consumatori,si dupa asta cu faza scurta(sau lunga) aprinsa.In stationare,dupa 10 min de la oprire ar trebui sa ai 12,4...12,8V .Din ce-ai scris tu n-am inteles daca ai facut asa si cand anume ai cei 13V pe baterie. Link spre comentariu
emil db Postat Iunie 2, 2013 Autor Partajează Postat Iunie 2, 2013 Mersi pt. raspuns . Eu banuiesc alarma care de la un timp i-mi mai face probleme (ba se conecteaza ba nu ) .Nu am gasit-o unde este montata ca as incerca sa-i scot alimentarea .Cineva mi-a zis ca daca o deconectez s-ar putea sa-mi nu mai porneasca desi mi se pare a fi un stift pe baza de contacte pe la portiere .Imi poti spune pe unde o gasesc si daca in general au siguranta separata in tabloul de sigurante. Link spre comentariu
doru3160 Postat Iunie 2, 2013 Partajează Postat Iunie 2, 2013 De regula e inghesuita in bord pe partea soferului,sau sub volan,dar nu e o regula,depinde cine a facut montajul.Nu poti sti care siguranta din panoul electric a folosit-o pt alimentare(posibil sa gasesti un plus din cheie si unul inainte de cheie pe acolo),si multe mai au si siguranta pe fir,langa unitate.Fa sapaturi pe sub bord si imposibil sa n-o dibuiesti.Daca are releu pt imobilizator,ii pui firele de la contacte in scurt si n-ar trebui sa se simta lipsa alarmei.Cel mai sigur daca nu te bizui,apeleaza la unul care lucreaza la asa ceva,desi pare o problema minora,riscurile sunt mari in caz ca nu se abordeaza lucrarea de pe teren batatorit...depinde de tine,ce nivel de cunoastere ai in domeniu,si cat esti dispus sa muncesti pt rezolvare. Link spre comentariu
dan cod Postat Iunie 4, 2013 Partajează Postat Iunie 4, 2013 Nu-i mare ci enorm consumul asta.Sub 20mA este ok.Trebuie sa desfaci pe rand consumatorii sa vezi care e cu prpblema. Link spre comentariu
doru3160 Postat Iunie 4, 2013 Partajează Postat Iunie 4, 2013 Consumul maxim de 50mA il stiu de la reprezentanta rombat,nu asigura garantie pe o instalatie auto care in gol consuma mai mult.Acum,daca tot veni vorba, firesc e sa fie cat mai mic,sau zero,dar e posibil sa depaseasca cei 20mA si totul sa fie in regula.Am intalnit cazuri cand 30...40 mA erau la ordinea zilei,fara ca omul sa aiba necazuri cu descarcarea bateriei,dar 200mA e mare indiferent cat de indulgent poti fi. Link spre comentariu
emil db Postat Iunie 6, 2013 Autor Partajează Postat Iunie 6, 2013 Problema s-a rezolvat .Datorita precipitatiilor din ultima vreme si garniturii de la antena radio deteriorata mi-a patruns apa in lampa plafoniera si de aici tot necazul .Multumesc pt . raspunsurile date si i-mi cer scuze pt. raspunsul dat asa tarziu . Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum