Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Cadrele pentru tencuieli


Postări Recomandate

buna ziua am si eu o masina de tencuit si am modulul de comanda cu cheie electronica,stiti cumva cum as putea sa anulez acest modul sa fac sa porneasca masina? este facuta de siel italia

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 17
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • dnyfvx

    11

  • yo9hnf

    3

  • andreigradu

    2

  • miron1947

    2

Top autori în acest subiect

Imagini postate

nu pot face momentan poze dar o sa incerc, cheia asta electronica este un modul electronic capsulat la care vin 3 fire din tabloul de comanda al masinii,probabil se trece cu ceva prin fata lui sau se mentine langa el in timpul functionarii

Link spre comentariu

Ce intelegi prin cheie electronica ? Un "contact" ca cel de masina, cu cheie, sau vre-un fel de cartela ?

Eu cand am intrebat mai sus ?!??!?!Bobina aia ma duce cu gandul ca este acolo un cititor de carduri RFID.Ai vre-un breloc sau o cartela care actiona masina ?Ce facea acea "cheie" ?
Link spre comentariu

masina este adusa de afara si nu am acea cheie(breloc),si vreau sa o pun in functiune si ma gandeam ce sa fac,cum as putea sa-i dau drumul sa trec peste sau sa anulez acel cititor...

Link spre comentariu

Dar daca scrieti la firma, nu va poate timite o cheie(asa cum este la auto)?Este mai sigur decat s-o modificati si eventual s-o stricat iremediabil.

Link spre comentariu

persoana respectiva a aduso de afara si eu as dori sa-i cumpar aceasta masina si de asta ma interesa cumva sa scap de acel cititor,cheie, nu stiu in ce conditi a loat-o el de acolo,nu are cheia

Link spre comentariu

Doar asa ca si idee, produsele italiene cand vine vorba de sevice, piese de schimb sau altele devin oribil de scumpe.Pe saitul firmei va ca scrie ceva de masini de tencuit, dar vag de tot.In pozele atasate vad ca ai 2 cabluri negre, unul care vine pe placa cu fire lipite si altul care vine in capsula neagra, care pare sa traca peste trasee groase.Ipoteza 1:Zona cu fire lipite pe cablaj duce spre un optocuplor, sau asa pare circuitul ala alb.Daca e acolo, practic modulul de identificare primeste tensiune pe 2 fire si returneaza semnal de validare pe al treilea fir ca sa porneasca automatizarea. Acolo trebuie sa masori si sa aplici o tensiune de 3-5V sau mai mare, asta iti va spune fisa tehnica a optocuplorului sau circuitul din intrarea lui, poate e un divizor rezistiv acolo.Ipoteza 2: Firele de la comanda duc la capsula neagra si in ea e un releu. Zic asta pentru ca vad ca e capsata acea piesa si e asezata pe trasee groase.Daca nu reusesti si totusi vrei sa cumperi masinaria aia:Fiind din Craiova poti apela la un atelier de automatizari/firma, sunt localizati peste drum de Sucpi, in curtea aia mare unde sunt inchiriate hale. Undeva langa G&G. Daca intri pe intrarea din dreapta, faci a 2-a straduta la stanga si ei sunt in prima cladire de pe stanga.

Link spre comentariu

nu stiu in ce conditi a loat-o el de acolo,nu are cheia

Aveti grija sa nu fie cumva furata, riscati ulterior confiscarea ei de la Dvs. situatie in care ramaneti si fara banii dati si fara masina.
Link spre comentariu

Daca actiunea e pe optocuplor poti verifica tensiunile, aplici un curent de 10mA si vezi daca porneste masinaria.Cu utilajul alimentat verifica ce tensiune ai pe cele 3 fire. Identifica masa dintre cele 3 fire. Practic al 3-lea fir ar trebui sa duca spre una din jumatatile optocuplorului.Ai grija ca exista utilaje care nu pornesc decat cu butonul de urgenta apasat, adica ciuperca rosie, asta ca sa fie siguri ca nu se misca ceva si te accidentezi cand validezi cartela. De obicei in locul cartelei e o cheie ca cea de apartament si operatorul foloseste cheia. Ciuperca apasata inseamna ca nu e tensiune pe un optocuplor, probabil tot pe ala cu cheia, dar pe ramura cealalta. Cand deblochezi ciuperca apare tensiune, de obicei 12 sau 24V.Exista si varianta cu furatul, dar e mai probabil ca masina sa aiba o problema electrica grava si cel care a vandut-o romanului a preferar sa ascunda cheia.Sculele italiene sunt scumpe pe partea de automatizari. Italienii sunt mari constructori de produse prototip si serii mici. Eu am lucrat la o firma italiana care avea utilaje prototip si serii mici. Doar o rescriere de soft intr-un PLC Simatic S7 - 200 a costat 360 euro + tva, + transport Romania - Italia.Nu vreau sa ma gandesc cat cer pe o placa ce s-ar putea defecta la masina ta. Deci sa te astepti ca dupa suntarea cheii sa te trezesti cu o eroare la vreun senzor sau motor.P.S. Citind pe saitul firmei vei observa ca sunt specializati in proiecte la comanda dupa specificatiile consumatorului.

Link spre comentariu

firul maro duce la piciorusul 7 al optocuploruluifirul negru merge la plusul condensatoruli maricel de 50v din partea dreaptasusiar firul albastru merge la pinul 20 la mufei,ultimul pin de jos al mufei maricand ajung acasa merg sa vad unde duce si ce face acel fir albastru

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări