MuSi Postat Mai 23, 2013 Partajează Postat Mai 23, 2013 M-am gandit sa postez aici deoarece este vorba de un acumulator de 4v (2 celule cu Pb) si probabil ca acest sistem exista si la o masina...Ieri la ora de chimie mi-am dat seama ca eu trebuie sa-mi incarc acumulatorul de la bicicleta invers (- pe + si + pe -) . Acum as putea numai sa scot acumulatorul si sa-l incarc separat, dar eu vreau sa il incarc de la dinamul de pe roata din spate. As putea sa inversez si firele dupa puntea redresoare dar aici apare problema: cand merge dinamul vreau sa mearga si farurile. Asta inseamna ca o data dinamul imi va da mie curent la faruri (+ si -) si totodata imi va da curent la baterie (- si +) pentru a o incarca.Am nevoie doar de niste sfaturi sau o schema care-mi va arata cum sa fac asta... Link spre comentariu
YO8CDQ Postat Mai 23, 2013 Partajează Postat Mai 23, 2013 Ziua, incarci acumulatorul cu plumb, iar seara, printr-un intrerupator, folosesti dinamul pentru becuri. Daca nu, incarca bine acumulatorul, si vei consuma din el pentru far, stop, si claxon. Scheme pentru incarcat acumulatori sunt destule pe net, in cazul tau 400 de mA, nu este o problema. Petrica Link spre comentariu
Relav Postat Mai 23, 2013 Partajează Postat Mai 23, 2013 Ieri la ora de chimie mi-am dat seama ca eu trebuie sa-mi incarc acumulatorul de la bicicleta invers (- pe + si + pe -) . Cum ai ajuns la concluzia asta? Acumulatorii se incarca punand + de la sursa la + acumulator si - sursa la - acumulator. Niciodata altfel. Link spre comentariu
leo 17 Postat Mai 23, 2013 Partajează Postat Mai 23, 2013 daca acumulatorul care vrei sa l pui in circuit are o capacitate mica pana la 1 a ,dinamul poate incarca acumulatorul si poate duce si becul pe far Link spre comentariu
MuSi Postat Mai 23, 2013 Autor Partajează Postat Mai 23, 2013 Ieri la ora de chimie mi-am dat seama ca eu trebuie sa-mi incarc acumulatorul de la bicicleta invers (- pe + si + pe -) . Cum ai ajuns la concluzia asta? Acumulatorii se incarca punand + de la sursa la + acumulator si - sursa la - acumulator. Niciodata altfel. Este un acumulator cu Pb si acid. Ca ''bateria de masina''. Ziua, incarci acumulatorul cu plumb, iar seara, printr-un intrerupator, folosesti dinamul pentru becuri. Daca nu, incarca bine acumulatorul, si vei consuma din el pentru far, stop, si claxon. Scheme pentru incarcat acumulatori sunt destule pe net, in cazul tau 400 de mA, nu este o problema. Petrica Deci ce vreau eu nu este posibil, nu? Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum