Vizitator ruta_cristi Postat Mai 18, 2013 Partajează Postat Mai 18, 2013 Salutare dragi forumisti , am nevoie de o pagina pe care pot gasi un stator pentru un generator de 3,5 kw pe benzina de origine china . In afara am gasit ceva dar la noi nimic , cine ma poate ajuta ? Link spre comentariu
leo 17 Postat Mai 18, 2013 Partajează Postat Mai 18, 2013 adauga o foto e mai usor asa Link spre comentariu
validae Postat Mai 18, 2013 Partajează Postat Mai 18, 2013 Daca ai statorul la generator ars, iesi mai ieftin sa-l rebobinezi decat sa-l cumperi ca piers de schimb. Link spre comentariu
Vizitator ruta_cristi Postat Mai 19, 2013 Partajează Postat Mai 19, 2013 Statorul + rotorul arata ca in pozaDaca ar fi sa il rebobinez trebuie sa rebobinez si rotorul sau doar statorul? Rotorul este in perfecta stare Link spre comentariu
vergil Postat Mai 19, 2013 Partajează Postat Mai 19, 2013 Daca arata bine , si nu prezinta urme de puscaturi , arsuri , etc , ar trb sa contactati un bobinator sa verifice daca au ceva spire in scurt . Daca nu au spire in scurt , defectul e din alta parte .Dv nu ati spus ce defect aveti , sau nu am inteles eu . Link spre comentariu
validae Postat Mai 19, 2013 Partajează Postat Mai 19, 2013 Vezi ca astea au o problema cu demagnetizarea rotorului.Fiindca sunt cu autoexcitatie, uneori se pierde magnetizarea remanenta si la un moment dat nu mai produce nimic, nefiind de fapt defect. Solutia este plasarea unui magnet puternic pe rotor si frecarea usoara cu acesta cateva secunde, dupa care se asambleaza la loc si se porneste in gol. Atentie !- oprirea generatorului in sarcina provoaca de cele mai multe ori demagnetizarea. Opriti intotdeauna generatorul dupa inlaturarea sarcinii. Acelasi lucru se intampla si cand generatorul ramane fara benzina in timp ce se afla in sarcina.Pe rotor se afla o dioda redresoare si un varistor de protectie, verifica-le si pe ele.Generatorul este foarte simplu, defectele fiind de multe ori simple, demagnetizarea, dioda de pe rotor sau condensatorul de pe stator devalorizat sau in scurtcircuit. Daca se strapunge statorul, s-ar vedea imediat, fiindca ar lua foc rapid in mers. Link spre comentariu
vergil Postat Mai 19, 2013 Partajează Postat Mai 19, 2013 Subscriu cu cele spuse de ''validae" .Daca e cu condensator , [ceva pe la 20mf/400v] , sigur acesta este dus . Condensatorul ar trb sa asigure si mntinerea remanentei magnetice [printre altele] dupa oprirea generatorului . Link spre comentariu
costi_b Postat Mai 19, 2013 Partajează Postat Mai 19, 2013 Vezi că o problemă frecventă la aceste generatoare e înfundarea filtrului de la ieșirea eșapamentului. Din cauza lui nu mai ajunge la turația de regim și nu mai debitează curent defel. Am pățit-o eu și am demontat generatorul degeaba. Link spre comentariu
vergil Postat Mai 19, 2013 Partajează Postat Mai 19, 2013 Dupa cum arata rotorul , ar trebui sa aiba regulator electronic , asa cred eu , dar "ruta_cristi" nu a spus nimic , ce tip e .....samd . Link spre comentariu
Vizitator ruta_cristi Postat Mai 20, 2013 Partajează Postat Mai 20, 2013 Deci generatorul are AVR , l-am inlocuit suspecatandul pe acesta ca si cauza (nu producea energie electrica) , lucuru care se intampla si dupa inlocuirea AVR-ului , am desfacut statorul si am vazut ca s-au topit firele de acolo , nu ma prea pricep dasta v-am intrebat. Link spre comentariu
vergil Postat Mai 20, 2013 Partajează Postat Mai 20, 2013 La rebobinat . Merita . Link spre comentariu
cipriyan123 Postat Mai 23, 2013 Partajează Postat Mai 23, 2013 generatorul nu este cu remanenta magnetica...sigur pe rotor sunt 2 magneti mici ...daca ai un bobinator bun ti-l rezolva fara probleme....colaborez cu un bobinator meserias care mi-a reusit bobinaj de stator generator MOSA(220+380+iesire trifazata pentru punte semicomandata cu tiristori pt sudura).meseria spune totul... Link spre comentariu
Vizitator ruta_cristi Postat Iunie 15, 2013 Partajează Postat Iunie 15, 2013 Reinviu acest topic pentru a va anunta urmatoarele :Am dus tot generatorul la un service de la Bosch sa il repare au rebobinat statorul , l-au asamblat dar stupoare nu scoate de 37 de volti , au incercat cu un alt AVR , au incercat sa alimenteze periile separat dar tot acelasi rezultat , masurate iesirile de la Stator scot fiecare cate 37 de volti (ele fiind 3) , si nu au reusit cei de la service sa ii dea de cap , oare ce naiba sa aiba ? Link spre comentariu
validae Postat Iunie 16, 2013 Partajează Postat Iunie 16, 2013 Condensator are? Daca da, trebuia verificat primul. Se defecteaza frecvent din cauza vibratiilor. Link spre comentariu
Vizitator ruta_cristi Postat Iunie 18, 2013 Partajează Postat Iunie 18, 2013 Condensator are? Daca da, trebuia verificat primul. Se defecteaza frecvent din cauza vibratiilor.Despre ce condensator este vorba mai exact ? Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum