Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

frecventmetru !

Vizitator LastSpartan

Postări Recomandate

Vizitator LastSpartan

salut sunt un incepator care vrea sa se lanseze in radio.am nevoie de o schema de frecventmetru (full indicatii) care sa nu contina microcontrolere.nu conteaza cat de complicata e ...scala sa sa fie de la 01/10 pana la 30/50/100mhz vreau sa incep prin a construi telecomenzi si receptoare pe 27 de mhz cu mai multe canale ptr aeromodelism.stima!

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 7
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• nico_2010

4

Vizitator LastSpartan

of ,imi place schema ,dar fiind scrisa urat inteleg prea putin din ea. u ai facut acest frecventmetru ? se gasesc in tara noastra acele integrate? mai astept solutii .....va rog ajutati ma

Link spre comentariu

of ,imi place schema ,dar fiind scrisa urat inteleg prea putin din ea. u ai facut acest frecventmetru ? se gasesc in tara noastra acele integrate? mai astept solutii .....va rog ajutati ma

Maestre, daca este "scrisa" urat, nu-i vina mea, insa exista pe lumea asta si cataloage de circuite integrate CMOS din care, consultandu-le, poti clarifica conexiunile. Schema este functionala, insa daca vrei urgent un frecventmetru cauta la rubrica "Vanzari" sau da-mi MP.
Link spre comentariu
Vizitator LastSpartan

stiu ca nu e vina ta , dar avand in vedere ca e singura mea optiune cred ca am sa incerc sa il construiesc cel mia frica e ca nu gasesc integratele :jytuiyu

Link spre comentariu

stiu ca nu e vina ta , dar avand in vedere ca e singura mea optiune cred ca am sa incerc sa il construiesc cel mia frica e ca nu gasesc integratele :jytuiyu

74hc390 nu cred ca il gasesti, insa iti va trebui doar 1 buc., restul de divizoare se pot inlocui cu 74hc161 sau cu CD40192, evident cu modificari in schema corespunzatoare cu circuitele folosite.
Link spre comentariu