Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

cablaj gaurit proiect

Vizitator i8086

Postări Recomandate

Vizitator i8086

Buna seara,Am de facut un mini-proiect si as dori sa va cer sfatul. Trebuie sa realizez un montaj pe cablaj gaurit cu o schema reprezentand un circuit electronic. Schema ar trebui sa fie un amplificator cu reactie negativa sau un oscilator rc. Dilema (mentionez ca sunt la prima tentativa de a realiza practic un astfel de montaj; pana acum am facut doar probleme cu pixul pe hartie) este legata de modul in care se vor conecta componentele. Placa din cate observ la o cautare cu google( nu stiu daca am voie sa postez link- a nu face reclama) este deja gaurita. Deci, cum le conectez intre ele componentele? Banuiesc ca nu se foloseste pistolul de lipit... Multumesc anticipat. PS: este la fel ca in cazul unui breadboard?(...)am nevoie sa cumpar fire de legatura? stiu ca suna cam ..., dar sunt incepator

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 7
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• leo 17

2

• adicontakt

1

• Ticu

1

Top autori în acest subiect

Vizitator i8086

gasesti cablaj gata gaurit iar ca si conectiuni le faci cu fludor,fara fire de legatura

Multumesc pentru raspuns.PS: Un sfat? am nevoie de patent, sau ceva ajutator?
Link spre comentariu

ia un letcon ieftin [8 lei ] si fludor [ 3m -2 lei] plus componentele electronice si nu mai ai nevoie de altceva [ si schema electronica ] si spor la treaba :da

Link spre comentariu
Vizitator i8086

ia un letcon ieftin [8 lei ] si fludor [ 3m -2 lei] plus componentele electronice si nu mai ai nevoie de altceva [ si schema electronica ] si spor la treaba :da

Inca o data va multumesc.Va doresc o seara buna!
Link spre comentariu
Vizitator i8086