Vizitator i8086 Postat Mai 12, 2013 Partajează Postat Mai 12, 2013 Buna seara,Am de facut un mini-proiect si as dori sa va cer sfatul. Trebuie sa realizez un montaj pe cablaj gaurit cu o schema reprezentand un circuit electronic. Schema ar trebui sa fie un amplificator cu reactie negativa sau un oscilator rc. Dilema (mentionez ca sunt la prima tentativa de a realiza practic un astfel de montaj; pana acum am facut doar probleme cu pixul pe hartie) este legata de modul in care se vor conecta componentele. Placa din cate observ la o cautare cu google( nu stiu daca am voie sa postez link- a nu face reclama) este deja gaurita. Deci, cum le conectez intre ele componentele? Banuiesc ca nu se foloseste pistolul de lipit... Multumesc anticipat. PS: este la fel ca in cazul unui breadboard?(...)am nevoie sa cumpar fire de legatura? stiu ca suna cam ..., dar sunt incepator Link spre comentariu
leo 17 Postat Mai 12, 2013 Partajează Postat Mai 12, 2013 gasesti cablaj gata gaurit iar ca si conectiuni le faci cu fludor,fara fire de legatura Link spre comentariu
Vizitator i8086 Postat Mai 12, 2013 Partajează Postat Mai 12, 2013 gasesti cablaj gata gaurit iar ca si conectiuni le faci cu fludor,fara fire de legaturaMultumesc pentru raspuns.PS: Un sfat? am nevoie de patent, sau ceva ajutator? Link spre comentariu
leo 17 Postat Mai 12, 2013 Partajează Postat Mai 12, 2013 ia un letcon ieftin [8 lei ] si fludor [ 3m -2 lei] plus componentele electronice si nu mai ai nevoie de altceva [ si schema electronica ] si spor la treaba Link spre comentariu
adicontakt Postat Mai 12, 2013 Partajează Postat Mai 12, 2013 daca la breadboard se folosesc direct firele fara se le cositoresti , la palca-test firele se cositoresc un exemplu http://myfunprojects.com/Making%20PCB.html http://www.platenspeler.com/diy/headpho ... tjip_2.php Link spre comentariu