Vizitator vladmarcu Postat Mai 7, 2013 Partajează Postat Mai 7, 2013 Salut!Am achizitionat ledurile din titlu pentru pozitii auto, dar problema este ca se incalzesc foarte tare, daca le probez, nu pot sa le tin in mana mai mult de 15 sec., iar in functionare continua nu rezista mai mult de 60 min. dupa care se topeste fludorul de pe ele si se pleostesc.Am nimerit eu unele defecte sau asa sunt toate? Link spre comentariu
leo 17 Postat Mai 7, 2013 Partajează Postat Mai 7, 2013 in mod normal banuiesc ca ar trebui sa fie montate pe un mic radiator Link spre comentariu
Vizitator andreimihai3 Postat Mai 7, 2013 Partajează Postat Mai 7, 2013 Ala e textolit, ce radiator sa mai aiba? Iar la suprafata aia, sa fi fost si MCPCB, tot nu disipa mai mult de 2-3W.LE Am vazut in bazar ciudatenii din astea si nu numai, pe multe scrie doar alimentare la 12V... Link spre comentariu
adicontakt Postat Mai 7, 2013 Partajează Postat Mai 7, 2013 din pacate sunt de productie prosta (cel mai probabil din china) Link spre comentariu
Dr.L Postat Mai 7, 2013 Partajează Postat Mai 7, 2013 CAN-Bus in domeniul ledurilor inseamna doar o amarata de rezistenta conectata intre + si -, ca sa creasca consumul si calculatorul sa creada ca becul functioneaza corect (la un consum prea mic, cat consuma deobicei ledurile, unele calculatoare dau eroare de bec ars).Astfel, acea rezistenta disipa 1-2-3W, deci e 'normal' sa friga. Normal din punct de vedere fizic (energia aia consumata se transforma in caldura), dar scaldura reduce bine viata ledurilorAcum, cred ca cele in cauza sunt facute si foarte prost (chiar sa se topeasca fludorul e deja o greseala majora) Link spre comentariu
Vizitator tyc Postat Mai 7, 2013 Partajează Postat Mai 7, 2013 Ridica sch sau macar afla care e rezistenta de limitare (daca are una si pt CAN-Bus ) ;mareste valoarea rezistentei . Link spre comentariu
Vizitator andreimihai3 Postat Mai 7, 2013 Partajează Postat Mai 7, 2013 Si ce mandru e clientul obisnuit cand gaseste ieftinaciune in bazar sau prin supermarketuri! Si apoi plange ca i s-a ars. De la o valoare a produsului in sus, se poate optimiza, adica merita. La o lanterna de 70-100 (am luat o Varta la 188lei doar pentru carcasa, ledul scotea doar 140lm) merita sa schimbi ledul. Ce-i sub 50lei ba se rupe arcul, se incaleca filetul samd. La fel si cu ledurile astea, n-ai ce le face! Doar sa le pui in altceva sau modifici rezistenta de limitare in sensul ca o maresti, dar scazi fluxul luminos. Pot fi adaptate pentru plafoniera, e un pic de joaca. Link spre comentariu
nicul Postat Mai 8, 2013 Partajează Postat Mai 8, 2013 omu le-a luat pentru pozitii si nu cred ca e vorba de mandrie , se cheama altfel sa-ti pui niste shtifturi hong-kong pe masina si in cel mai nefericit caz sa produci accidente.care o fi logica sa pui leduri la o masina ca nu reduci factura la energie, nu se reduce consumul de benzina, masina nu merge mai repede sau mai bine. plus ca subprodusele astea costa mai putin decat un bec auto de marca, din ala la care nu se rupe filamentul prin gropi, nu ia apa, functioneaza cate ore scrie pe el si in general e mult mai fiabil ??la cei care sunt obligati sa mearga cu farurile aprinse ziua parca mai inteleg, dar ceva de calitate costa. Link spre comentariu
Vizitator andreimihai3 Postat Mai 8, 2013 Partajează Postat Mai 8, 2013 Astea de pozitie ca astea de pozitie, stai sa vezi faza lunga cu panarame din astea! Si nici n-au scc desi se accepta variatie de peste 2V si nici CI sa treaca de pe Turbo pe High, ca la lanterne. Pretul lor e optim: nici prea scazut, incat sa dea de banuit, nici prea mare, incat omul sa faca panarama, procese (da China in judecata, daca poti ). Link spre comentariu
Vizitator tyc Postat Mai 8, 2013 Partajează Postat Mai 8, 2013 Poti numai ca tre sa mergi acolo ...sau cumperi de pe ebay si se ocupa aia sa-i desfinteze . Link spre comentariu
Vizitator vladmarcu Postat Mai 11, 2013 Partajează Postat Mai 11, 2013 In ceea ce ma priveste, nevoia de a merge cu lumini aprinse pe timp de zi se bate cu estetica. Adica amandoua sunt pe-acolo. Efectul/diferenta sunt evidente cu leduri. Dupa noile norme, nu se mai fabrica masini cu lumini pe timp de zi pe baza de halogen. Mai toate au leduri, dar cu siguranta nu de calitatea alor mele.Pun o poza unde se poate observa diferenta dintre lumina rece a ledurilor si cea calda a halogenelor. Link spre comentariu
adicontakt Postat Mai 11, 2013 Partajează Postat Mai 11, 2013 InMai toate au leduri, dar cu siguranta nu de calitatea alor mele..calitate de cocalar Link spre comentariu
Vizitator vladmarcu Postat Mai 11, 2013 Partajează Postat Mai 11, 2013 din pacate sunt de productie prosta (cel mai probabil din china)Aici ințeleseseși ce ma doare. Era vorba ca ledurile pe care le-am cumparat sunt foarte proaste ... si poate a folosit cineva mai bune, sa-mi recomande si mie, ori poate exista vreo modificare pe care o pot face sa nu se mai incalzeasca asa de tare. Link spre comentariu
Vizitator andreimihai3 Postat Mai 11, 2013 Partajează Postat Mai 11, 2013 Iti bati prea mult capul cu ele. Ar trebui sa iei o placa MCPCB, s-o tai, sa-i faci trasee...sa imbini placutele...iar daca n-ai plita cu termostat, risti sa strici ledurile cand le cositoresti. Sau inclei cu poxipol ledurile pe un radiator, dar asta e o solutie cu semne de intrebare.Testeaza ipoteza cu rezistenta sunt care pacaleste senzorul de bec ars, vezi ce-ai acolo. Cate rezistente ai pe placa si ce valori au? Daca cea de sunt are valoare mica si se incalzeste prea tare o poti pune in afara carcasei. Link spre comentariu
Vizitator tyc Postat Mai 11, 2013 Partajează Postat Mai 11, 2013 Sau inclei cu poxipol ledurile pe un radiator, dar asta e o solutie cu semne de intrebare.Echivalent cu matisarea cu ata a ledurilor de radiator , merge dar sa nu uitam ca in Romania drumurile au si gropi ....,nevoia de a merge cu lumini aprinse pe timp de zi se bate cu estetica.Luminile de zi s-au impus deoarece reduc numarul accidentelor , nici mie nu-mi plac farurile dar asa e construita masina .In plus farurile consuma mult ,solicita instalatia electrica ,bateria tine mai putin ,basca creste si consumul de carburant -sant tot atatea motive pt care nu aprind farurile ziua ,din motive 'estetice' ,evident . Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum