Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Leduri T10 w5w cu 9 smd 5050 can - bus


Vizitator vladmarcu

Postări Recomandate

Vizitator vladmarcu

Salut!Am achizitionat ledurile din titlu pentru pozitii auto, dar problema este ca se incalzesc foarte tare, daca le probez, nu pot sa le tin in mana mai mult de 15 sec., iar in functionare continua nu rezista mai mult de 60 min. dupa care se topeste fludorul de pe ele si se pleostesc.Am nimerit eu unele defecte sau asa sunt toate?

post-76669-139829624257_thumb.jpg

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 20
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • Dr.L

    2

  • adicontakt

    2

  • nicul

    1

  • leo 17

    1

Top autori în acest subiect

Imagini postate

Vizitator andreimihai3

Ala e textolit, ce radiator sa mai aiba? Iar la suprafata aia, sa fi fost si MCPCB, tot nu disipa mai mult de 2-3W.LE Am vazut in bazar ciudatenii din astea si nu numai, pe multe scrie doar alimentare la 12V...

Link spre comentariu

CAN-Bus in domeniul ledurilor inseamna doar o amarata de rezistenta conectata intre + si -, ca sa creasca consumul si calculatorul sa creada ca becul functioneaza corect (la un consum prea mic, cat consuma deobicei ledurile, unele calculatoare dau eroare de bec ars).Astfel, acea rezistenta disipa 1-2-3W, deci e 'normal' sa friga. Normal din punct de vedere fizic (energia aia consumata se transforma in caldura), dar scaldura reduce bine viata ledurilorAcum, cred ca cele in cauza sunt facute si foarte prost (chiar sa se topeasca fludorul e deja o greseala majora)

Link spre comentariu
Vizitator andreimihai3

Si ce mandru e clientul obisnuit cand gaseste ieftinaciune in bazar sau prin supermarketuri! Si apoi plange ca i s-a ars. De la o valoare a produsului in sus, se poate optimiza, adica merita. La o lanterna de 70-100 (am luat o Varta la 188lei doar pentru carcasa, ledul scotea doar 140lm) merita sa schimbi ledul. Ce-i sub 50lei ba se rupe arcul, se incaleca filetul samd. La fel si cu ledurile astea, n-ai ce le face! Doar sa le pui in altceva sau modifici rezistenta de limitare in sensul ca o maresti, dar scazi fluxul luminos. Pot fi adaptate pentru plafoniera, e un pic de joaca.

Link spre comentariu

omu le-a luat pentru pozitii si nu cred ca e vorba de mandrie , se cheama altfel sa-ti pui niste shtifturi hong-kong pe masina si in cel mai nefericit caz sa produci accidente.care o fi logica sa pui leduri la o masina ca nu reduci factura la energie, nu se reduce consumul de benzina, masina nu merge mai repede sau mai bine. plus ca subprodusele astea costa mai putin decat un bec auto de marca, din ala la care nu se rupe filamentul prin gropi, nu ia apa, functioneaza cate ore scrie pe el si in general e mult mai fiabil ??la cei care sunt obligati sa mearga cu farurile aprinse ziua parca mai inteleg, dar ceva de calitate costa.

Link spre comentariu
Vizitator andreimihai3

Astea de pozitie ca astea de pozitie, stai sa vezi faza lunga cu panarame din astea! Si nici n-au scc desi se accepta variatie de peste 2V si nici CI sa treaca de pe Turbo pe High, ca la lanterne. Pretul lor e optim: nici prea scazut, incat sa dea de banuit, nici prea mare, incat omul sa faca panarama, procese (da China in judecata, daca poti :ras: ).

Link spre comentariu
Vizitator vladmarcu

In ceea ce ma priveste, nevoia de a merge cu lumini aprinse pe timp de zi se bate cu estetica. Adica amandoua sunt pe-acolo. Efectul/diferenta sunt evidente cu leduri. Dupa noile norme, nu se mai fabrica masini cu lumini pe timp de zi pe baza de halogen. Mai toate au leduri, dar cu siguranta nu de calitatea alor mele.Pun o poza unde se poate observa diferenta dintre lumina rece a ledurilor si cea calda a halogenelor.

post-76669-139829625848_thumb.jpg

Link spre comentariu
Vizitator vladmarcu

din pacate sunt de productie prosta (cel mai probabil din china)

Aici ințeleseseși ce ma doare. Era vorba ca ledurile pe care le-am cumparat sunt foarte proaste ... si poate a folosit cineva mai bune, sa-mi recomande si mie, ori poate exista vreo modificare pe care o pot face sa nu se mai incalzeasca asa de tare.
Link spre comentariu
Vizitator andreimihai3

Iti bati prea mult capul cu ele. Ar trebui sa iei o placa MCPCB, s-o tai, sa-i faci trasee...sa imbini placutele...iar daca n-ai plita cu termostat, risti sa strici ledurile cand le cositoresti. Sau inclei cu poxipol ledurile pe un radiator, dar asta e o solutie cu semne de intrebare.Testeaza ipoteza cu rezistenta sunt care pacaleste senzorul de bec ars, vezi ce-ai acolo. Cate rezistente ai pe placa si ce valori au? Daca cea de sunt are valoare mica si se incalzeste prea tare o poti pune in afara carcasei.

Link spre comentariu
Vizitator tyc

Sau inclei cu poxipol ledurile pe un radiator, dar asta e o solutie cu semne de intrebare.

Echivalent cu matisarea cu ata a ledurilor de radiator , merge dar sa nu uitam ca in Romania drumurile au si gropi .

...,nevoia de a merge cu lumini aprinse pe timp de zi se bate cu estetica.

Luminile de zi s-au impus deoarece reduc numarul accidentelor , nici mie nu-mi plac farurile dar asa e construita masina .In plus farurile consuma mult ,solicita instalatia electrica ,bateria tine mai putin ,basca creste si consumul de carburant -sant tot atatea motive pt care nu aprind farurile ziua ,din motive 'estetice' ,evident .
Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări