hobbysat Postat Iulie 16, 2014 Partajează Postat Iulie 16, 2014 Nu este chiar asa de simplu. Cautati cursul profesorului Dinu Taraza de Echilibrarea Motoarelor daca doriti sa va edificati. Link spre comentariu
Vizitator Postat Iulie 16, 2014 Partajează Postat Iulie 16, 2014 Il am in biblioteca. In plus am facut un asemenea curs in facultate. Link spre comentariu
mișa Postat Iulie 22, 2014 Partajează Postat Iulie 22, 2014 Ce facultate ai facut tu, mai sarlatanule? Dupa cum vorbesti si scrii e evident ca nu ai studii superioare! Te dai mare numai ca sa epatezi...cred ca ai fi trecut cu greu clasa a 8-a, dar in Scornicesti, erau toti genii asa ca au terminat clasa a 12-a, cu Brio. Numai bine, Impostorule! Citat: Postat 16 iulie 2014 - 01:46 Il am in biblioteca. In plus am facut un asemenea curs in facultate. Link spre comentariu
aventtini888 Postat Septembrie 1, 2014 Partajează Postat Septembrie 1, 2014 mai bagam si noi ceva poze ? Cel mai tare proiect care l-am vazut pe forum aici !!!! Lasa carcotasi ca daca as fi fost eu as fi facut avioane ))) Exista si va exista intodeauna uni care pot mai bine sau cred ca pot pana atunci hai sa vedem un proiect adevarat !!! 1 Link spre comentariu
cnc77hobby Postat Iulie 28, 2015 Autor Partajează Postat Iulie 28, 2015 (editat) Salutare tuturor, Pentru ca lucrez la prea multe proiecte, si pentru ca trebuie sa mai fac si ceva banuti, am cam intarziat cu proiectul de motor radial, dar nu este abandonat Revin cu ceva poze cu carcasa portului venturi, este cea din spatele motorului, unde vine elicea de amestec, si duzele prin care pleaca carburantul amestecat, spre fiecare cilindru. Pentru realizarea lui, am folosit un mic strung cnc, deoarece are o raza interioara, destul de dificil de realizat in mod manual, plus ca tot ansamblul, mai are in componenta 7 duze, tot cu raze interiroare, care trebuiesc masinate identic. In prima poza, este o bucata de material pentru set-up, pe urma un cutit de performanta, mic, de interior. Urmeaza poza cu piesa propriu zisa, si ceva mai de aproape, pentru detaliu. si ultimele poze cu piesa completa...... desi poate nu pare ceva complicat, a fost o chestie destul de dificil de realizat, care a necesitat timp pentru pregatire, se poate observa in poze ca universalul strungului a fost inlocuit cu unul de 100 mm, la care a trebuit sa-i confectionez si flansa, in cel original, de 80 mm nu se putea prinde in siguranta piesa. Am mai pus o poza cu strunjirea flansei pentru universal, a trebuit demontata turela, si confectionate niste prinderi, plus un cutit special pe stanga folosit normal si ultima poza, cutitul, care este mai mare decat toata sania strungului Enjoy! Editat Iulie 28, 2015 de cnc77hobby 2 Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum