tanase Postat Mai 3, 2013 Partajează Postat Mai 3, 2013 spuneti-mi si mie unde e situat surubul pt alimentare ulei la cutia de viteze Link spre comentariu
petru_f Postat Mai 4, 2013 Partajează Postat Mai 4, 2013 spuneti-mi si mie unde e situat surubul pt alimentare ulei la cutia de vitezeAi pe "GOGU" manualul de service. Link spre comentariu
q_acdc Postat Mai 4, 2013 Partajează Postat Mai 4, 2013 Este pe deasupra cutiei de viteze.Cam greu cu accesul la acel surub,fara o pompa nu prea vad cum rezolvi problema. Link spre comentariu
tanase Postat Mai 10, 2013 Autor Partajează Postat Mai 10, 2013 l-am gasit intr-un final si m-am folosit de o pompa de umflat ca sa bag uleiul in cutie. Link spre comentariu
q_acdc Postat Mai 10, 2013 Partajează Postat Mai 10, 2013 l-am gasit intr-un final si m-am folosit de o pompa de umflat ca sa bag uleiul in cutie. Link spre comentariu
Vizitator Bakty1975 Postat Iulie 23, 2013 Partajează Postat Iulie 23, 2013 Pentru ca documentatia tehnica la Matiz nu specifica, rog un mecanic avizat sa-mi raspunda la cateva intrebari legate de aceasta masina: 1) Cuplul motor maxim (69 N m) la Matizul M100/M150 avand 3 cilindri in linie (796 cmc), este dat de fabricant la volanta, sau la roata?2) In ipoteza ca este dat la volanta, stie cineva care este cuplul la roata, sau macar randamentul transmisiei?3) Cuplul maxim este dat la 3500 rot/min fiind masurat pe o singura roata ( una din roti este in aer ) sau este masurat si exprimat ca medie aritmetica (in acest caz ambele roti fiind in sarcina)?Multumesc anticipat! Link spre comentariu
Dr.L Postat Iulie 25, 2013 Partajează Postat Iulie 25, 2013 Daca ar fi masurat la roata, nu ar fi trebuit sa precizeze si treapta in care s-a masurat? Ca exista 6 variante in functie de ea Link spre comentariu
nelute8 Postat Septembrie 14, 2013 Partajează Postat Septembrie 14, 2013 Sti ce inseamna 69N, adica 6,9 daN, cat se trang suruburile de la chiulasa. Crezi ca cu un asemenea cuplu, s-ar putea misca masina , daca ar fi la roata? Eu nu cred. Si , daca e asa, pentru viteza intai, neglijand pierderile, inmultim cu aproximativ 16, care e raportul de transmisie a cutiei si a grupului. Ca exemplu testat de mine, cu aparate artizanale, la o Dacie am obtinut in anumite conditii,de turatie, de motor, un cuplu de pana la 50 daN, pe o roata (in grup, e raport de 1/2 la sateliti-pinion planetar), iar la intindere, in viteza a doua, am intins 400kg, cu roti de 13 toli. Stiind ca 1 daN ete egal cu 1kg forta la capatul unui brat de 1m, e usor de facut o estimare. Raza rotii raportata la cele 400kg. Eu mai stiu o regula, ca un autoturism, pentru a-l misca liber, sunt necesare 40 Kg forta (4 daN), iar franat, 400 kg. E vorba de miscare, nu de plecare curotile patinand cu poate face orice maisina, sau plecare in rampa, cu remorca... Concluzia, eu cred ca e dat la motor, unde chiar si alternatorul il franeaza putin, cand intra in sarcina. Link spre comentariu
Electronicserver Postat Septembrie 18, 2013 Partajează Postat Septembrie 18, 2013 Adica alternatorul intra in sarcina si iasa cand vrea el/soferul/mecanicul ? Link spre comentariu
Dr.L Postat Septembrie 19, 2013 Partajează Postat Septembrie 19, 2013 Da, normal. Ca doar nu pornesc marii consumatori siguri (poate electroventilatorul?). Link spre comentariu
nelute8 Postat Octombrie 6, 2013 Partajează Postat Octombrie 6, 2013 Da, IESE cand vreau eu, doar nu, Dumnezeu! Eu aprind luminile, eu comand pornirea unui ventilator sau stergatoare, iar el se supune cu devotament, protejand bateria, prin suplimentarea energiei, necesare accesoriilor. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum