QQme Postat Noiembrie 24, 2016 Partajează Postat Noiembrie 24, 2016 Presupun ca aveti densimetru, umpleti cu acid,1,30 ,puneti la incarcat cu 1/100 Cap. si dupa 4-5 zile verif. densitatea pe care event. o corectati. Link spre comentariu
Florin berdila Postat Martie 15, 2017 Partajează Postat Martie 15, 2017 domnilor am cumpărat i n acumulator de 180 A l-am adus acasă când sa pornesc tractorul nimic am luat densitatea la electrolit si la toți elementi era zero am vărsat tot din acumulator am cumpărat electrolit de 1 ,28 l-am pus am pus acumulatori la încărcat o zi si apoi a pornit tractorul fără probleme acum densitatea este 1,25 ce sa fi avut înainte ?:acel electrolit din ea ca nu avea nici o densitate Link spre comentariu
manolo Postat Martie 15, 2017 Partajează Postat Martie 15, 2017 Pai asa patesti cind cumperi un acumulator la ciubuc. Link spre comentariu
doru3160 Postat Martie 16, 2017 Partajează Postat Martie 16, 2017 numai mistocari halal de acești român numai mistocari halal de acești român Si daca iti spuneam ca a fost apa chioara,tot misto considerai?cand spui singur ca nu indica nimic pe densimetru,ce mare greutate de ghicit? Link spre comentariu
Vizitator Postat Martie 16, 2017 Partajează Postat Martie 16, 2017 Orice o fi fost in el, tot are o densitate. Inclusiv aerul are o densitate. Link spre comentariu
doru3160 Postat Martie 16, 2017 Partajează Postat Martie 16, 2017 Da,dar daca masori cu densimetrul pt acid densitatea apei( nu mi-a trecut prin cap ca se putea folosi un densimetru pt alcool la bateria cu acid),n-o sa obtii nimic...tipic pe forum,sa se despice firul in 4. Link spre comentariu
Florin berdila Postat Martie 16, 2017 Partajează Postat Martie 16, 2017 Am acel densimetru cu ecran pe care se pune una două picături de acid pui clapeta si te uiți pe vizor să vezi la ce densitate este Link spre comentariu
kinderu56 Postat Martie 17, 2017 Partajează Postat Martie 17, 2017 REFRACTOMETRU Link spre comentariu
Florin berdila Postat Septembrie 25, 2017 Partajează Postat Septembrie 25, 2017 domnilor de ce imi sta aprins becu de la bord martoru ca alternatoru ni imcar a dar el incarca pana la 13,21ce tebsiune trebuie sa ai pe firu de excitatie eu am in jur de 7-8 vcc este de ajuns Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat Septembrie 25, 2017 Partajează Postat Septembrie 25, 2017 S`a dus alternatorul, probabil diode din punte. Link spre comentariu
Florin berdila Postat Septembrie 26, 2017 Partajează Postat Septembrie 26, 2017 si ce tensiune trebuie sa am pe firul de excitatie Link spre comentariu
validae Postat Septembrie 26, 2017 Partajează Postat Septembrie 26, 2017 Trebuie să ai pe excitație fix tensiunea bateriei, adică între 12-14V, depinde dacă motorul merge sau nu. Având mai puțin, înseamnă că probabil ai un contact imperfect sau cablul prost pe excitație și ai cădere mare de tensiune. Nu ai spus ce releu de încărcare ai, fiindcă diferă comportamentul dintre diversele tipuri, de exemplu între cel vechi (electromagnetic) și cel electronic... Ca să te convingi că nu-i diodă arsă, pune pe excitația alternatorului direct un fir de la plusul bateriei și măsoară tensiunea pe baterie cu motorul la relanti .Ar trebui să crească tensiunea mult peste 14V, chiar 17-18V......dacă nu crește peste 13V atunci sigur ai diodă întreruptă la alternator.... Link spre comentariu
Florin berdila Postat Septembrie 26, 2017 Partajează Postat Septembrie 26, 2017 pe celalalt alternator al manitoului imi frigea nespus de tare alternatoru in mers iar cei de la reparati au zis ca nu are nimic ca incarca si o intrebare acel fir de excitatie spuneati ca ar trebui sa am o tensiune ca cea a bateriei ?sa fie vreun releu sau ce ? ca ,cu alternatorul manitoului pana sa se strice acel bec din bord era complet stins si inca ceva domnule Validae acum acel bec din bord nu sta apruns la capacitatea lui de iluminare ci intreaprins parca ar fi la jumatate aprins am incercat acum sa pun un fir la plus baterie si celalalt capat la excitatie dar mil incinge rau de tot Link spre comentariu
validae Postat Septembrie 26, 2017 Partajează Postat Septembrie 26, 2017 Verifică și bateria, să nu ai cumva un element în scurt. Nu e deloc normal să se încingă firul de la excitație, acolo trec maxim 3-4A. Alternatorul se încinge doar dacă bateria e mult prea mare pentru el, sau ai un scurt sau supraconsum pe instalația electrică. Dacă mergi mult timp cu toate farurile aprinse, se poate încinge iar alternatorul, dar e normal. Vezi să nu ai și nivel scăzut la elemenți, completează cu apă distilată până la semnul de pe baterie (o dungă orizontală).... Link spre comentariu
Florin berdila Postat Septembrie 26, 2017 Partajează Postat Septembrie 26, 2017 bateria e noua aceasi baterie pe care avea si inainte a lui originala Link spre comentariu
Postări Recomandate