Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Recuperare baterie sulfatata


Vizitator CosminMarius14

Postări Recomandate

  • 3 luni mai târziu...

domnilor am cumpărat i n acumulator de 180 A l-am adus acasă când sa pornesc tractorul nimic am luat densitatea la electrolit si la toți elementi era zero am vărsat tot din acumulator am cumpărat electrolit de 1

,28 l-am pus am pus acumulatori la încărcat o zi si apoi a pornit tractorul fără probleme acum densitatea este 1,25 ce sa fi avut înainte ?:acel electrolit din ea ca nu avea nici o densitate

Link spre comentariu

numai mistocari halal de acești român

numai mistocari halal de acești român

Si daca iti spuneam ca a fost apa chioara,tot misto considerai?cand spui singur ca nu indica nimic pe densimetru,ce mare greutate de ghicit?

Link spre comentariu

Da,dar daca masori cu densimetrul pt acid densitatea apei( nu mi-a trecut prin cap ca se putea folosi un densimetru pt alcool la bateria cu acid),n-o sa obtii nimic...tipic pe forum,sa se despice firul in 4.

Link spre comentariu
  • 6 luni mai târziu...

domnilor de ce imi sta aprins becu de la bord martoru ca alternatoru ni imcar a dar el incarca pana la 13,21ce tebsiune trebuie sa ai pe firu de excitatie eu am in jur de 7-8 vcc este de ajuns

Link spre comentariu

Trebuie să ai pe excitație fix tensiunea bateriei, adică între 12-14V, depinde dacă motorul merge sau nu. Având mai puțin, înseamnă că probabil ai un contact imperfect sau cablul prost pe excitație și ai cădere mare de tensiune. Nu ai spus ce releu de încărcare ai, fiindcă diferă comportamentul dintre diversele tipuri, de exemplu între cel vechi (electromagnetic) și cel electronic...

Ca să te convingi că nu-i diodă arsă, pune pe excitația alternatorului direct un fir de la plusul bateriei și măsoară tensiunea pe baterie cu motorul la relanti .Ar trebui să crească tensiunea mult peste 14V, chiar 17-18V......dacă nu crește peste 13V atunci sigur ai diodă întreruptă la alternator....

Link spre comentariu

pe celalalt alternator al manitoului imi frigea nespus de tare alternatoru in mers iar cei de la reparati au zis ca nu are nimic ca incarca si o intrebare acel fir de excitatie spuneati ca ar trebui sa am o tensiune ca cea a bateriei ?sa fie vreun releu sau ce ? ca ,cu alternatorul manitoului pana sa se strice acel bec din bord era complet stins si inca ceva domnule Validae acum acel bec din bord nu sta apruns la capacitatea lui de iluminare ci intreaprins parca ar fi la jumatate aprins am incercat acum sa pun un fir la plus baterie si celalalt capat la excitatie dar mil incinge rau de tot

Link spre comentariu

Verifică și bateria, să nu ai cumva un element în scurt. Nu e deloc normal să se încingă firul de la excitație, acolo trec maxim 3-4A. Alternatorul se încinge doar dacă bateria e mult prea mare pentru el, sau ai un scurt sau supraconsum pe instalația electrică. Dacă mergi mult timp cu toate farurile aprinse, se poate încinge iar alternatorul, dar e normal. Vezi să nu ai și nivel scăzut la elemenți, completează cu apă distilată până la semnul de pe baterie (o dungă orizontală)....

Link spre comentariu
Vizitator
Acest subiect este acum închis pentru alte răspunsuri.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări