payty Postat Iunie 12, 2016 Partajează Postat Iunie 12, 2016 Salutare tuturor. Am si eu o baterie care a stat pe masina vreo luna si s-a descarcat de tot (masina nemiscata). Desi am tinut-o la redresor vreo 10 ore (2.5A), nu se mai incarca deloc. Tensiune masurata 10.5V. Bateria fierbea in timpul asta. Incarcator digital cu reglaj de current. Se gaseste electrolit de vanzare pe undeva? Ca am inteles faza cu spalatul, dar daca nu gasesc electrolit, tot degeaba. Bateria e de 80Ah si ma gandesc ca e pacat sa o dau la remat. Pana sa las masina pe tusa chiar mergea foarte bine. S-a descarcat de la pornitul des al alarmei. Link spre comentariu
validae Postat Iunie 12, 2016 Partajează Postat Iunie 12, 2016 Verifică mai întâi toate celulele cu un densimetru, dacă toate au cam aceeași densitate mai merită încercat.Dacă diferă mult, nu te mai complica.Oricum șansele sunt reduse. Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat Iunie 12, 2016 Partajează Postat Iunie 12, 2016 (editat) Ai incarcat o baterie de 80Ah complect descarcata cu 25Ah. Las`o in pace vreo 3-4 zile pe incarcator si dupa aia mai vezi ce face. N`ai mare lucru de pierdut. Isi va reveni daca a fost buna. Grig Editat Iunie 12, 2016 de Ion_Bumbu Link spre comentariu
payty Postat Iunie 13, 2016 Partajează Postat Iunie 13, 2016 cam la ce current sa incerc sa o incarc? 2.5A e mult? am pus asa din motive de timp, sa nu stau saptamani intregi pt incarcare desi dupa ce am citit topicul inteleg ca un current mai mic e mai ok. Link spre comentariu
validae Postat Iunie 13, 2016 Partajează Postat Iunie 13, 2016 Un curent de 2,5A e bun, îl laşi mai mult timp la încărcat.Dar ai verificat ce densitate mai au celulele bateriei ? Dacă sulfatarea e gravă, nu mai ai ce-i face. Link spre comentariu
Florin berdila Postat Noiembrie 18, 2016 Partajează Postat Noiembrie 18, 2016 salut azi am intanpinat o mare problema , la un tractor Valtra de 90 de cai aproape nou nu a mai vrut sa porneasca bateria e de 100A fara dopuri fara intretinere nu a mai vrut sa porneasca lam ajutat cu cabluri a pornit apoi a pirnit si singur dar dupa vreo 7 ore nu a mai pornit , mai pot reface bateria chiar daca nui cu intretinere sa scot cumva acel capac si sa vad situatia celulelor? Link spre comentariu
morocanosul Postat Noiembrie 18, 2016 Partajează Postat Noiembrie 18, 2016 In locul tau,as incerca o reancarcare(nu stiu in ce conditii a fost utilizata,vechimea..etc),dar daca un singur element este sulfatat...adio baterie....! Pentru mai multa siguranta,cumpara una noua...atentie la conditiile de explotare,garantie...etc! Bafta...! Link spre comentariu
Florin berdila Postat Noiembrie 19, 2016 Partajează Postat Noiembrie 19, 2016 daca demontez capacul bateriei il mai pot pune inapoi este fara intretinere adica nu are dopuri are un capac parca ar fi turnat si as vrea sa vad densitatea fiecarui electrolit Link spre comentariu
QQme Postat Noiembrie 19, 2016 Partajează Postat Noiembrie 19, 2016 Ce e mai rau, la multe bat. moderne,fara intr. apar scurtcircuite interne la unul sau doi elem. de acea dupa incarcare au numai 10-12V,sch.pot fi cu pasta depusa la baza se rezolva prin spalare, sau cu plumb,deformare,nu se rez. Link spre comentariu
validae Postat Noiembrie 19, 2016 Partajează Postat Noiembrie 19, 2016 Are cumva o etichetă mare peste capacul bateriei ? Vezi că uneori sub acea etichetă pot fi ascunse totuși capacele de vizitare ale celulelor acumulatorilor.Am mai văzut astfel de acumulatori ,,fără întreținere,, care totuși au capace de vizitare, poți verifica densitatea fiecărui element astfel. Link spre comentariu
digix Postat Noiembrie 19, 2016 Partajează Postat Noiembrie 19, 2016 De fapt ai un element in scurt daca fierbe si nu treci de 10.5V . Singura utilizare pe care o mai poate avea este ca baterie de 10V pentru iluminat de urgenta Link spre comentariu
Florin berdila Postat Noiembrie 19, 2016 Partajează Postat Noiembrie 19, 2016 nu domnule Validae nu are dopuri are un fel de capac mare cat bateria dar parca ar fi turnat Link spre comentariu
adydep Postat Noiembrie 20, 2016 Partajează Postat Noiembrie 20, 2016 (editat) Capacul ăla de care vorbești dumneata este din construcția bateriei,dacă-l demontezi nu-l mai poți pune la loc,și are în el și arestoarele de flacără- este construit ca un labirint din plastic-cu rolul de a nu permite flăcării(dacă se aprind vaporii de hidrogen)să se întoarcă în baterie,și să producă explozia acesteia.Bateria dumitale e compromisă,și trebuie să-ti cumperi alta,iar dacă-ți face plăcere să umbli la dopuri(de vin )cumpără un Rombat cu dopuri,și un densimetru. Editat Noiembrie 20, 2016 de Andrei Tabacaru Link spre comentariu
puriu Postat Noiembrie 23, 2016 Partajează Postat Noiembrie 23, 2016 Bateria fara intretinere (fara posibilitatea de reparatie) este o mare inventie. Permite fabricantilor sa vanda de 2 - 3 ori mai multe baterii pe aceeasi piata. Link spre comentariu
Vizitator ManuSib80 Postat Noiembrie 23, 2016 Partajează Postat Noiembrie 23, 2016 Salutare! Am deschis o baterie BMW din 2006, care pana acum a functionat de minune, dar a ramas descarcata 2-3 saptamani, si...a murit. Fara sa caut cauze prea multe, am scos electrolitul, si am trecut la clatiri pana a iesit apa curata. Idea e ca nu iese toata apa, ci ramane cca 20% din volum inauntru. Cum sa procedez cu umplerea la loc cu electrolit in cazul asta? Prima variant care mi-a venit, e sa umplu cu acid, sa-l arunc, si sa completez iar, ca sa imbunatatesc cat de cat concentratia. Ce se intampla daca acidul nu este in concentratie suficienta? Link spre comentariu
Postări Recomandate