Florin31 Postat Ianuarie 25, 2016 Partajează Postat Ianuarie 25, 2016 Am si eu o baterie care 5 elementi au capacitatea normala numai unu face figuri si bateria refuza sa treaca peste 12V Chiar porneste masina cu El asa cum este insa o descarca in cateva zile trebuie sa stau mereu sa o incarc sa no las sa se descarce. Sa vedem cum am acces sa Suspend elementul ala fara sa provoc o (Explozie ) Link spre comentariu
+_Florin_+ Postat Ianuarie 25, 2016 Partajează Postat Ianuarie 25, 2016 Este o solutie de compromis, bateria cu element suntat nu va avea viata lunga pe masina. La cat costa un acumulator auto azi, nu merita efortul si timpul pierdut. Parerea mea ... Link spre comentariu
validae Postat Ianuarie 25, 2016 Partajează Postat Ianuarie 25, 2016 Păi nu trebuie s-o pui neapărat pe maşină după ce-i şuntezi un element, poţi s-o ţii pentru iluminat de avarie, UPS-uri, etc.... Link spre comentariu
Florin31 Postat Ianuarie 25, 2016 Partajează Postat Ianuarie 25, 2016 La UPS nu ai cum sa o folosesti deoarece UPS la 10.5v intra in protectie pentru a salva bateria respectiv intra in ST-BY Pentru Iluminat poate da. Link spre comentariu
+_Florin_+ Postat Ianuarie 25, 2016 Partajează Postat Ianuarie 25, 2016 Merge pentru iluminat cu leduri ori ca "sursa de laborator" foarte pretioasa pentru pasionatii de radio, intrucat te scapa de toti parazitii retelei ce deranjeaza receptia pe frecvente joase. Daca nu descarci acumulatorul mai mult de 20 % si-l tii in conditiile unei temperaturi de apartament poate supravietui ani de zile fara probleme. Link spre comentariu
Florin31 Postat Ianuarie 25, 2016 Partajează Postat Ianuarie 25, 2016 Acum am scoso de pe redresorul ce face incarcarea in impulsuri vad ca voltajul s-a stabilizat la 12.22V am puso la masina si a pornit din prima. Daca ma tine sa scap de iarna cu bateria asta este bine. Incarcarea in impulsuri face minuni deoarece celelalte redresoare dadea cu siguranta afara. Acum am alta baterie la reconditionat ) am 1 care a stat pe dreapta mai bine de 1 An nu avea nici un element mort in ia numai ca nu prea a fost folosita si s-a sulfatat. A stat la un UPS care nu incarca si s-a golit treptat insa si acolo a stat numai 3 luni ia fiind luata de noua. Am incercat sa o incarc si pe asta tot asa refuza incarcarea chiar si cu 1A. Am spalato bine cu jet de presiune in interior cu apa de la robinet tot asa de vreo 10 ori acum am pus apa distilata in ia si o incarc cu redresoru pe impulsuri dupa care ii pun electrolit nou ca la cealalta. Si o pun la incarcat tot pe impulsuri. Va arat rezultatele dupa cateva zile, pacat ca nu am un tester asa era mai clara treaba. http://oi67.tinypic.com/zv4z1h.jpg Link spre comentariu
ionpat Postat Ianuarie 25, 2016 Partajează Postat Ianuarie 25, 2016 deja a inceput sa-ti placa! am si eu 2-buc puse cu bec,sa vedem ce o sa iasa? bun topic,azi la-m descoperit, multumim tuturor pt informatii. Link spre comentariu
Vizitator qwe Postat Ianuarie 25, 2016 Partajează Postat Ianuarie 25, 2016 Recuperarea unui acumulator cu plumb Incarcat In inpulsuri e cea mai buna metoda de recuperare dar capacitatea bateriei o sa fie undeva la 30-40 % din capacitatea pe care o avea de noua. Link spre comentariu
Florin31 Postat Ianuarie 25, 2016 Partajează Postat Ianuarie 25, 2016 (editat) Pai si daca bateria nu mai era functionala deloc era mai bine ? Asa macar o mai pot folosi o perioada de timp. Vad ca deocamdata cea pe care am recuperato porneste masina excelent ( fura cheia ) masina nefiind pornita de vreo 5 sau 6 zile. Acum o am pe asta la regenerat care a fost la UPS vad ca tare greu se incarca dar nu-i graba, las redresoru pe impulsuri sa isi faca treaba. Bateria am gasito la 11.09V iar cand am probato cu un bec de semnalizare acesta nici macar sa roseasca putin filamentul iar cu becu voltaju era undeva la 1.4v Practic in gol era voltaj fals. Daca o recuperez pe asta inseamna ca incarcarea in impulsuri chiar este foarte eficienta desi am obtinut rezultate bune cu prima baterie si functioneaza OK pe masina insa sa vedem cat tine. Editat Ianuarie 25, 2016 de wapnet Link spre comentariu
Florin berdila Postat Ianuarie 26, 2016 Partajează Postat Ianuarie 26, 2016 mai pot face ceva la un acumulator am puso pe redresor si patru elementi imi fierb cand pun redresoru pe acumulator am masurat densitatea unu nu are nimic ceilalti trei au 1,18 ce ma sfatuiti Link spre comentariu
Florin31 Postat Ianuarie 26, 2016 Partajează Postat Ianuarie 26, 2016 Salutare daca iti fierb 4 elementi cred ca mai mult de 98% bateria este compromisa. Ce voltaj ai pe baterie ? Incearca sa iti faci un montaj ce iti incarca in impulsuri. Eu deja am o baterie la regenerat si am sanse foarte mari sa o recuperez. Link spre comentariu
Florin berdila Postat Ianuarie 26, 2016 Partajează Postat Ianuarie 26, 2016 voltaju este la baterie de 8 ,3 v si cum incarc in impulsuri Link spre comentariu
Florin31 Postat Ianuarie 26, 2016 Partajează Postat Ianuarie 26, 2016 Trebuie sa ai asa un transformator de vreo 15vAC vreo 2A iar apoi iti faci un montaj ce iti incarca bateria in impulsuri. Link spre comentariu
Florin berdila Postat Ianuarie 26, 2016 Partajează Postat Ianuarie 26, 2016 e complicat acest montaj in impulsurisi in ce consta acest montaj in impulsuri cum il fac este complicat Link spre comentariu
Florin31 Postat Ianuarie 26, 2016 Partajează Postat Ianuarie 26, 2016 Nu e complicat deloc. Sunt scheme pe internet (Pulse battery charger) idea este ca o baterie nu prea o mai poti restaura cu un redresor normal , insa nu la fel este si cu un redresor ce incarca in impulsuri, practic ala are un curent mic de incarcare iar incarcarea se face numai in impulsuri de mare frecventa... eu ieri am pus pe redresoru cu impulsuri o baterie sulfatata rau de tot iar acum am pe ia 12,80V fiind tot la incarcat sper ca maine sa ajunga la 14.4v si sa o dau jos iar apoi o descarc cu o sarcina mica si o reincarc iar tot in impulsuri si e cam gata bateria , o pot folosi din nou o perioada de timp. Link spre comentariu
Postări Recomandate