cearda Postat Aprilie 29, 2013 Partajează Postat Aprilie 29, 2013 Va salut, poate sa-mi spuna si mie cineva ce fel de baterii se pot incarca cu acest redresor, auto,UPS s-au? Link spre comentariu
Vizitator tyc Postat Aprilie 29, 2013 Partajează Postat Aprilie 29, 2013 Cu Pb ,facut la CPSP -trebuie acordata atentie calibrarii altfel nu functioneaza . Link spre comentariu
validae Postat Aprilie 29, 2013 Partajează Postat Aprilie 29, 2013 Baterii auto mai degraba, dar in principiu orice baterie cu plumb cu tensiunea de 12V.Pentru UPS e recomandat sa se incarce pana la max. 13,8V .La cele auto, tensiunea maxima la decuplare se poate duce lejer si la 15-16V in functie de vechimea bateriei.Cu cat e mai ,,batrana" cu atat tensiunea maxima la sfarsitul incarcarii e mai mare. Cand sunt noi, tensiunea maxima la sfarsitul incarcarii se recomanda a fi 14,4V (asa trebuie reglat si releul de incarcare de pe masina) Link spre comentariu
Dr.L Postat Aprilie 29, 2013 Partajează Postat Aprilie 29, 2013 Pentru UPS e recomandat sa se incarce pana la max. 13,8VNu este asa!Acumulatorii cu gel tot la 14,4V trebuie incarcati.Dar daca se tin sub tensiune in regim permanent, atunci trebui sa aiba maxim 13,8V la borne (in regimul asta stau in ups) Link spre comentariu
validae Postat Aprilie 29, 2013 Partajează Postat Aprilie 29, 2013 Pai UPS-ul prin definitie, sta mereu sub tensiune, si acumulatorii se incarca la maxim 13,8V cum am zis.Daca se utilizeaza bateria cu gel in alta aplicatie, alta decat UPS , se poate incarca pana la 14,4V. Link spre comentariu
Dr.L Postat Aprilie 29, 2013 Partajează Postat Aprilie 29, 2013 Doar ca unele upsuri mai de calitate incarca acumulatorul pana la 14,4-15V, dupa care il mentin la 13,7V ... Link spre comentariu
Vizitator tyc Postat Aprilie 29, 2013 Partajează Postat Aprilie 29, 2013 Ai intalnit ceva UPS-uri cu baterii pe gel ? Tehnologia AGM e diferita de tehnologia gel . Link spre comentariu
Vizitator multimineral Postat Octombrie 13, 2013 Partajează Postat Octombrie 13, 2013 Am realizat acest redresor acum 20 de ani si functioneaza perfect pe acumulatorii auto. Link spre comentariu
str8klaw Postat Octombrie 17, 2013 Partajează Postat Octombrie 17, 2013 la 4 amperi,curentul debitat de transformator,poate incarca baterii auto pina la max.40a Link spre comentariu
cristian_draghiescu Postat Octombrie 17, 2013 Partajează Postat Octombrie 17, 2013 str8klaw:Se poate utiliza şi pentru acumulatoare decapacităţi mai mari, crescând corespunzătortimpul de încărcare. Link spre comentariu
TikTak Postat Octombrie 21, 2013 Partajează Postat Octombrie 21, 2013 Ce parere aveti de schema aceasta. http://kumpulanrangkaianelektronik.blogspot.ro/2012/03/battery-charger-12v-sla.html Link spre comentariu
albasete Postat Octombrie 22, 2013 Partajează Postat Octombrie 22, 2013 Pentru acumulatori auto. In functie de capacitatea acumulatorului se dimensioneaza si transformatorul. Schema postata de Cearda este discutata pe forum. A fost realizata de mai multi useri. Pentru acumulatori mici (12V / 7A) am facut montajul acesta si functioneaza foarte bine. Link spre comentariu
Marius84 Postat Octombrie 22, 2013 Partajează Postat Octombrie 22, 2013 Aveti cumva si pdf-ul cu pcb-ul desenat pentru transfer termic? Daca da, il puteti posta? Nu imi dau seama, sursa asta asigura deconectarea automata la finalizarea incarcarii? Unde a fost discutata in detaliu? Link spre comentariu
Dr.L Postat Octombrie 22, 2013 Partajează Postat Octombrie 22, 2013 In revista conex...Ar fi fost mai util sa fie pus un link catre discutia cu schema in cauza...Nu deconecteaza, doar limiteaza curentul si tensiunea de iesire. Link spre comentariu
albasete Postat Octombrie 22, 2013 Partajează Postat Octombrie 22, 2013 Desenul PCB-ului l-am scos la imprimanta. Am setat la 45% sa iasa la scara 1:1. Nu l-am facut prin transfer, am folosit metoda clasica: punctare si desen cu marker permanent. Aici aveti informatiile: https://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q= ... GVibJ3Vv7Q Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum