Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

lumini aeromodel cu 12f629

dorelb

Postări Recomandate

• Răspunsuri 5
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• dorelb

4

• Mircea

1

• Bandi Szasz

1

Top autori în acest subiect

Imagini postate

O zi buna tuturor. Vreau pe aeromodel lumini de noapte. Am gasit ceva foate interesant pe: http://picprojects.org.uk/projects/navlights/index.htmdar surpriza. Dupa ce am programt pic-ul nu vrea sa lumineze ici un led. Poate cineva sa ma ajute ? Mentionez ca in Proteus merge, fara rezistente.

De program nu stiu ca si eu sunt incepator pe la PIC -uri. Dar pot sa mentionez ca in Proteus rezistentele sunt de frumusete la LED uri. Daca setezi un LED la 2.2V (un LED obijnuit) si la burnout 4V (cam asa merg si ledurile de la 2.2V pana la vro 3.5V daca aplici mai mult le arzi). Dar in Proteus nu se ard poti sa pui 20V pe led cu burnout la 4V ca tot o sa lumineze fara nici o problema (Eventual proniti simularea puneti pauza si atunci dati click pe LED si o sa va arate voltajul de intare si cel de iesire).Cel mai indicat ar fi sa masurati voltajul pe locul LED -urilor (cel mai indicat pentru o viata indelungata are fi in jur de 3V) si numai dupa sa le puneti ca aveti multe sanse sa le prajiti.
Link spre comentariu

Asa se intampla daca nu verifici inainte. Pic-ul era defect. Nu mi s-a mai intamplat. Din 10 bucati cumparate, unul nu era bun, si eu l-am nimerit chiar pe acela. Am facut si placa. Este cu SMD, si este foarte usoara.

post-38484-139829619342_thumb.jpg

Link spre comentariu

Ce versiune ai construit? Switch sau servo? Daca servo, ai un semnal de servo potrivit?Ai pus R5? Ai avut grija sa nu stergi OSCCAL?Stiu, multe intrebari, dar poate raspunsul la una iti da raspunsul pe care-l cauti.LE: esti sigur ca-i PIC-ul defect? Poate trebuie re-calibrat OSCCAL?

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.