Vizitator Kioby Postat Iulie 31, 2006 Partajează Postat Iulie 31, 2006 Cred ca a mai fost topicul acesta dar sunt chiar novice in acest domeniu dar chiar imi doresc sa invat sa construiesc singur propriile mele difuzoare , incinte , amplificatoare.. etc . Daca este cineva care m-ar putea ajuta ... cel putin la inceput , sa imi dau seama ce trebuie sa fac sa tinem legatura . ID-ul meu este : Kiobby Sunt extrem de incepator in cam tot , inclusiv electronica dar pricep repede . Multumesc anticipat . De asemenea as aprecia orice tutorial si initiere in aceasta arta . Link spre comentariu
dividivus Postat Iulie 31, 2006 Partajează Postat Iulie 31, 2006 Buna. Incepe cu asta: http://www.elforum.info/viewtopic.php?t=12499 Link spre comentariu
FIXVID Postat Iulie 31, 2006 Partajează Postat Iulie 31, 2006 cel mai bine ar fi sa citesti toate topicurile noi ce apar la sectiunea amplificatoare ,difuzoare si incinte ca sa inveti cateceva, altfel va fi greu sa te ajutam. cand ai vreo lamurire, poti sa apelezi cu incredere la gugăl :smt003 Link spre comentariu
radue Postat Iulie 31, 2006 Partajează Postat Iulie 31, 2006 eu unul izc ca cel mai bine ar fi sa incepi sa-ti faci propriile incinte ( cu difuzoare cumparate, ca pana la a face difuzoare este cale lungaaa ) si sa-ti faci un amplificator din kitturile disponibile pe piata...asa pt inceput si dupa aia, dupa ce incepi sa vezi cum sta treaba poti sa avansezi in proiectare ( faci tu ampul singur, faci incinte mai specializate pt ceea ce vrei tu - a se intelege horn-uril s.a. - ) Link spre comentariu
Vizitator Kioby Postat Iulie 31, 2006 Partajează Postat Iulie 31, 2006 Pai hai ca incep cu proiectarea incintelor pentru difuzoare deja cumparate .. ce imi recomandati .. prima oara ? Link spre comentariu