dorutu Postat Aprilie 13, 2013 Partajează Postat Aprilie 13, 2013 Am gasit rezistenta arsa,am schimbat-o si a tinut 3 saptamani.Ntc-ul are 20 kohm, am cumparat altul si are 5 k,dar nu am reusit sa fac probe pentru ca nu am mai gasit rezistanta.O parere, daca se poate, care sa fie cauza arderii rezistentei ? Link spre comentariu
euvasile Postat Aprilie 13, 2013 Partajează Postat Aprilie 13, 2013 Cand se schimba rezistenta se verifica ntc-ul nou daca corenspunde cu cel de pe masina, daca nu atunci se lasa ala de pe masina, eventual se consulta manualul. In cazul tau ntc-ul trebuie sa aiba 20k la 20 grade mediu ambiant( manual service). Rezistenta se arde daca este sudat releul, sau daca ramane fara apa, ambele cauzuri sunt foarte rar intalnite, eu unul am intalnit un caz in care furtunul de la presostat a ramas infundat si rezistenta era alimentata cu tensiune si fara apa, bineinteles ca si masina nu functiona corenspunzator. Asadar verifica sa nu ai tensiune mereu pe rezistenta. Rezistenta care sa fie naspa din fabricatie nu am intalnit. Poti lua de aici cu incredere http://www.piesemasinaspalat.ro/7-rezistente nu am avut probleme niciodata. Link spre comentariu
ipotexas Postat Aprilie 13, 2013 Partajează Postat Aprilie 13, 2013 Scoti rezistenta si o examinezi. Daca are o culoare usor albastrui-metalica inseamna ca dintr-un anumit motiv a functionat fara apa. Se cauta cauza:presostat defect sau furtun presostat infundat sau programator defect.O rezistenta se poate defecta si din cauza unei tensiuni de retea instabile sau un obiect vestimentar infasurat in jurul sau Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum