Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

amplificator ars

Vizitator pija

Postări Recomandate

Vizitator pija

Sal am si eu o problema cam delicata ( de ras ) la o petrecere o gagica a smuls firele din boxa si apoi le-a bagat in priza din acel moment statia nu a mai mers , sunt incepator si as vrea sa stiu ce s-a ars , finalul ? precizez ca este vorba despre un Technics SU - VZ220 .

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 15
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• xragon

5

• gabiz_ro

2

• zal

2

• leoncris

2

Top autori în acest subiect

nu nu , masurati de la firele de boxa catre amp. si luativa dupa cursul semnalului si masurati cateva piese de inceput daca sunt bune le schimbati si atat nu necesita sa dati bani la reparatii ca odata am fost cu un kashtan 1 la un baiat priceput si iam spus sa schimbe un trasformator ( atunci nu aveam habar de electronica) si in loc de 10 lei cu manopera cu tot am dat 35 de lei , care dupa mine se numeste jecmaneala de aceea este mai bine sa rezolvati dumneavostra si cu ajutorul forumului si una peste alta , acum stiti cum sa procedati daca mai vine vre-o fetusca la fire si le baga in priza :ras:

Link spre comentariu

Scoti finalul , alimentezi si cu ajutorul "schitelor" verifici daca toate tensiunile sunt OK ,eventuale scuturi , ...Daca chiar nu te pricepi , la service cu el.O inlocuire fara verificari prealabile poate conduce la arderea instantanee a noului final.

Link spre comentariu

odata am fost cu un kashtan 1 la un baiat priceput si iam spus sa schimbe un trasformator ( atunci nu aveam habar de electronica) si in loc de 10 lei cu manopera cu tot am dat 35 de lei , care dupa mine se numeste jecmaneala :ras:

Off topic : da 35 LEI e foooarte mult :da {firar a dreac de meserie } :sparge:
Link spre comentariu

Data viitoare sa faci tu "moca" astfel de operatii.Ca doar ai invatat din greseli.Daca era dupa mine de la mesajul nr.6 din acest subiect "zburai" de aici.

Link spre comentariu