Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Nu pot demonta rotorul unui alternator

Vizitator CLASS

Postări Recomandate

Vizitator CLASS

Am doua probleme extrem de enervante la care as dori un sfat de la profesionisti nu de la amatori... 1) De cateva ore ma tot chinui sa scot "ghiara mobila/miscatoare" de pe rotorul unui alternator de dacie. Pe ax a ramas doar "ghiara mobila" , bobina cu sarma de cupru si ghiara fixa... Problema e urmatoarea. Nu pot scoate ghiara mobila (care in mod normal ar trebui sa iasa) dar nu iesa, si nu stiu ce sa fac, sunt incepator si nu stiu. Vreau sa inlocuiesc bobina cu 2 magneti care iam luat de la doua difuzoare. In imaginea atasata este rotorul..2) Am 2 magneti metalici in forma de "litera c" care erau asamblati pe statorul unui motor si sunt foarte puternici.... II POT FOLOSI LA ALTERNATOR?Ii multumesc din suflet celor sau celui care si-a dat interesul sa ma ajute cu o solutie.

post-1-139829613989_thumb.png

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 7
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• validae

2

• Dr.L

1

Zile populare

Top autori în acest subiect

Imagini postate

Trebuie o presa ca sa scoti miezul stelat de pe axul rotorului.Eu am apelat la un strungar de la serviciu care l-a montat in universal si a impins axul cu conul de strangere pana s-a depresat.

Link spre comentariu
Vizitator CLASS

Trebuie o presa ca sa scoti miezul stelat de pe axul rotorului.Eu am apelat la un strungar de la serviciu care l-a montat in universal si a impins axul cu conul de strangere pana s-a depresat.

Iti multumesc pentru sfat. ok ma ajuta un strung pentru a scoate ... dar il pot monta singur dupa aceia?
Link spre comentariu
Vizitator CLASS

Am inteles cum se procedeaza... Dar daca se poate cu o teava si o menghina, eu de ce nu as putea folosi o teava si o menghina ca sa scot ambele sau mai bine zis cele 2 discuri zimtate

Link spre comentariu
  • 2 săptămâni mai târziu...
Vizitator andreimihai3