Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

555 timer IC

Jacobs

Postări Recomandate

Salut! Vreau sa fac o comanda de pe mavirom. Vreau sa cumpar un integrat 555 timer IC , sunt cam incepator si vreau sa incep cu asta deoarece am vazut scheme simple cu el. Problema este ca nu-l gasesc ma poate ajuta cineva cu un link? As mai vrea si un site in romana care ofera informatii despre acest integrat. Multumesc!

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 5
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• Jacobs

3

• validae

2

• Ticu

1

Zile populare

Top autori în acest subiect

E un circuit foarte folosit, ma mira ca nu l-ai gasit.Uite si aici o colectie de scheme cu el.Exista si carti dedicate acestui circuit.

Revin, cu mare uimire am vazut dupa 10 minute de cautare ca nu prea ai de unde-l cumpara.

Ar fi in Craiova, adelaida dar e cam scump acolo 7,5 lei, nu prea as da banii astia pe el, am vazut microcontrolere mai ieftine. Daca vrei, i-ti trimit eu cateva, mai am un stoc de vre-o 12 bucati din acelea mari romanesti cu 14 pini.

Link spre comentariu

Mda de .talkingelectronics stiu si eu e un site foarte bun de pe care am construi multe montaje . Eu cumpar de pe mivaromro deoarece piesele sunt f ieftine.Chiar daca sunt chinezarii pentru niste montaje pe care le fac doar pentru a le proba si a ma bucura de ele, sunt bune piesele.Am mai comandat odata de pe acest site si am fost destul de multumit de serviciile oferite. Imi voi mai face o comanda in care vreau sa iau pe langa alte componente si cateva 555 timer , dar nu le gasesc. Ma gandesc ca poate nu stiu eu exact unde sa caut sau poate ca nu sunt , dar nu cred asta.

Link spre comentariu