Jacobs Postat Aprilie 4, 2013 Partajează Postat Aprilie 4, 2013 Salut! Vreau sa fac o comanda de pe mavirom. Vreau sa cumpar un integrat 555 timer IC , sunt cam incepator si vreau sa incep cu asta deoarece am vazut scheme simple cu el. Problema este ca nu-l gasesc ma poate ajuta cineva cu un link? As mai vrea si un site in romana care ofera informatii despre acest integrat. Multumesc! Link spre comentariu
Ticu Postat Aprilie 4, 2013 Partajează Postat Aprilie 4, 2013 http://roelectronica.blogspot.ro/2010/0 ... tions.html http://www.niqro.3x.ro/555/555.htm Link spre comentariu
validae Postat Aprilie 4, 2013 Partajează Postat Aprilie 4, 2013 E un circuit foarte folosit, ma mira ca nu l-ai gasit.Uite si aici o colectie de scheme cu el.Exista si carti dedicate acestui circuit. Revin, cu mare uimire am vazut dupa 10 minute de cautare ca nu prea ai de unde-l cumpara. Ar fi in Craiova, adelaida dar e cam scump acolo 7,5 lei, nu prea as da banii astia pe el, am vazut microcontrolere mai ieftine. Daca vrei, i-ti trimit eu cateva, mai am un stoc de vre-o 12 bucati din acelea mari romanesti cu 14 pini. Link spre comentariu
Jacobs Postat Aprilie 4, 2013 Autor Partajează Postat Aprilie 4, 2013 Mda de .talkingelectronics stiu si eu e un site foarte bun de pe care am construi multe montaje . Eu cumpar de pe mivaromro deoarece piesele sunt f ieftine.Chiar daca sunt chinezarii pentru niste montaje pe care le fac doar pentru a le proba si a ma bucura de ele, sunt bune piesele.Am mai comandat odata de pe acest site si am fost destul de multumit de serviciile oferite. Imi voi mai face o comanda in care vreau sa iau pe langa alte componente si cateva 555 timer , dar nu le gasesc. Ma gandesc ca poate nu stiu eu exact unde sa caut sau poate ca nu sunt , dar nu cred asta. Link spre comentariu