cipi Postat Aprilie 1, 2013 Partajează Postat Aprilie 1, 2013 Va salut! Am un moped Puch-Maxi -S si problema la el initiala era ca nu tragea , in gol se accelera roata se invartea (pe cric) totul ok iar cand ma urcam sa plec se oprea , am schimbat segmentii si pistonul , dupa asta nu a mai pornit deloc imi uda bujia iar pe evacuare (toba) imi baga f multa benzina , sa fie de la carburator ? daca da ce poate fi? mentionez ca aprinderea este ok am reglat-o dupa cartea tehnica am si facut proba cu bujia scoasa ..are o scanteie f buna , acum mai nou in momentul in care dau sa porneasca se aude un zgomot metalic ca si cum ceva ar freca..asta cred ca o rezolv chiar daca cumpar setul cu totul (sau o fi vreun rulment spart) , insa problema cu benzina tot persista , ce ar putea fi ? carburatorul l-am curatat si e de tipul prezentat in fotografie ? vreun reglaj ? Daca cineva are un moped similar si m-ar putea ajuta cu ceva pareri ?! Cu stima Link spre comentariu
radu ionel Postat Aprilie 1, 2013 Partajează Postat Aprilie 1, 2013 CE SISTEM DE ALIMENTARE ARE??/si citi cc are motorul 50 cc etc>>amestec benzina si ulei separat control ectronic sau amestec benzina/ulei 25 ml/1l benzina Nivelu de benzina a carburatoului, in camera de nivel constant este marit; .defecte.>>...cui pontou nu etanseaza(scapa supapa cu bila),...plutitor fisurat si retine benzina(se inunda cu benzina),...plutitorul freaca(se blocheaza) de peretii camerei de nivel consant...boltul de baladare al plutitorului este iesit din suportul corpului carburatorului dintro parte sau rupta o margina a urechii de fixare>>>Dupa depistarea defectului se trece la reglarea distantei cuiului pontou fata de plutitor ptr. determinarea >benzinei din camera de nivel constant...ETAPE ; se da carburatorul afara complet,dealeria de admisie...se da capacul(corpul)afara ..se rastoarna corpul carburatoruluila 90* si se regleaza cu sublerul distanta de 25,5mm masurata dn peretele interior al galeriei carburatorului si clama de reglaj al plutitorului astfel incit in aceasta pozitie bila supapei cuiului pontou sa fie inchisa...PROBA la final cu carburatorul pus pe pozitie la 90*perpendicular alimentat cu furtunasul de benzina a rezervorului(sau al pompei,daca are)..sa fie cu plutitorll scufundat sa nu depaseasca nivelului max. al corpului i putin plin cu cca 7/9 mm.Deci cu capacul de preaplin extras cca.1/2 plin....dupa aceea reglajul cuiului subarului acceletiei,rglaj debit aer si relanti>>>ToTUL este legat de meserie; indeminare/pricepere si cunoasterea parametrii de /in functionare a motorului>>>>!!!!....Cartea Tehnica... Link spre comentariu
Vizitator tyc Postat Aprilie 7, 2013 Partajează Postat Aprilie 7, 2013 Puch-ul acela e model cu muzicuta?Ai schimbat piston+segmenti pt accelasi model?Acum s-a inbunatatit compresia? (la suta din cea originala data de producator)Etanseitatea cilindrului e buna? Pistonul e montat bine (relativ la sensul de rotatie) ?Ambielajul a fost dezmembrat?Ambielajul e centrat?Motorul asamblat se invarte usor la mana (cu bujia scoasa) ;dar cu bujia montata? Link spre comentariu
Eles Szilard Robert Postat Octombrie 2, 2014 Partajează Postat Octombrie 2, 2014 verifica sa nu miarga inecat .....is motoare vechiis multe totul incepe de la set dupa aia bujie platina condensatro carburatoru semeringuri e greu de zis trebuie luat la rand :P parerea mea ..... sau aprinderea trebuie reglata poate so deplasat cu tot cu platiu .... sunt multe .... e greu daca nu auzi motoru eu repar scutere de 5 ani ori ce tip de scutre si motocicleta daca trebuie........... Link spre comentariu
Vizitator bogdan.ciotlos Postat Octombrie 10, 2014 Partajează Postat Octombrie 10, 2014 verifica sa nu miarga inecat .....is motoare vechiis multe totul incepe de la set dupa aia bujie platina condensatro carburatoru semeringuri e greu de zis trebuie luat la rand :P parerea mea ..... sau aprinderea trebuie reglata poate so deplasat cu tot cu platiu .... sunt multe .... e greu daca nu auzi motoru eu repar scutere de 5 ani ori ce tip de scutre si motocicleta daca trebuie........... Greu cu gramatica..... On topic: din descrierea ta as banui setul motor ..secment rupt..rotit... Link spre comentariu
Eles Szilard Robert Postat Octombrie 10, 2014 Partajează Postat Octombrie 10, 2014 da.. totu e posibil e greu pana nu vezi...asa prin vorbe nu prea aungi departe Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum