Vizitator adaniel69 Postat Mai 17, 2013 Partajează Postat Mai 17, 2013 wow! ce diferenta cu irf4905!l-am pus preventiv pe o jumatate de radiator de placa video ati hd3400! dar nici macar putina caldura!o sa refac schema ca am facut o chestie de incepatori si revin cu filmulet! o sa pun totusi un filmulet cu modulul montat pe masina! doar sa va arat ca functioneaza! mai pe seara! Link spre comentariu
ratza Postat Mai 18, 2013 Partajează Postat Mai 18, 2013 Nu e deranjant pentru cei care vin din faţă? Link spre comentariu
Vizitator tyc Postat Mai 18, 2013 Partajează Postat Mai 18, 2013 Am montat un sistem de acest gen (la moto trebuie tot timpul aprins farul) era deranjanta lumina dar s-a rezolvat prin montarea unei eclise metalice in interiorul farului care delimiteaza exact conul de lumina -asta cand am folosit leduri pt DRL . Link spre comentariu
Vizitator adaniel69 Postat Mai 18, 2013 Partajează Postat Mai 18, 2013 Nu e deranjant pentru cei care vin din faţă?pai se foloseste ziua! noaptea aprind faza scurta(sau pozitia) si se decupleaza drl-ul!desigur, m-am gandit sa imi pun bloc de lumini cu comutator de proiectoare si sa le pun pe acel buton! Link spre comentariu
ratza Postat Mai 20, 2013 Partajează Postat Mai 20, 2013 Ştiu că se foloseşte ziua, dar e totuşi vorba de luminile de drum. Luminile de întîlnire au în interiorul becului o plăcuţă metalică ce nu permite luminii să se ducă în sus. De altfel, se şi vede în clipul tău diferenţa dintre faze, de aia întrebam Link spre comentariu
Vizitator tyc Postat Mai 20, 2013 Partajează Postat Mai 20, 2013 pai se foloseste ziua! Priveste un led de 10W ziua ,asa de la ~2m si spune cum e. Cand e lang tine cealalta masina e periculos ,ca da se se fereasca de stralucire (cu mana) si trage usor volanul ,cat sa te frece ; oricum , de la un led de 3W privit de la 1m ziua vezi pete un timp dar probabil ca am eu privirea sensibila ... . Link spre comentariu
Vizitator adaniel69 Postat Mai 20, 2013 Partajează Postat Mai 20, 2013 am reglat modulul astfel incat pe becuri masor 6 volti! lumina e galbuie! nu mi se pare periculoasa!o sa masor maine cati amperi trage! am facut un drum pana la tara si inapoi, nu mi-am luat niciun flash! nici prin oras! desigur, am farurile jos de tot! Link spre comentariu
Vizitator tyc Postat Mai 20, 2013 Partajează Postat Mai 20, 2013 Aaa ,daca-i pe becuri nici nu o sa primesti ... eu tot timpul merg ziua cu faza lung - o singura data zicea un tip cat am stat la stop ca ce stralucitor far am . Link spre comentariu
Vizitator intellex Postat August 10, 2013 Partajează Postat August 10, 2013 am reglat modulul astfel incat pe becuri masor 6 volti! lumina e galbuie! nu mi se pare periculoasa!o sa masor maine cati amperi trage! am facut un drum pana la tara si inapoi, nu mi-am luat niciun flash! nici prin oras! desigur, am farurile jos de tot!salut,poti te rog sa postezi schema integrala a circuitului? Link spre comentariu
Vizitator MIVI Postat Octombrie 4, 2014 Partajează Postat Octombrie 4, 2014 (editat) Deoarece intuiesc ca mai sunt colegi interesati de un astfel de dispozitiv DRL, care, desi nu "mananca electronica pe paine", sunt dornici sa-si confectioneze cu mijloace proprii asa ceva (f. util, zic eu), mi-am permis sa pun pe hartie schema de baza a lui @niq_ro in care am integrat montajul push-pull pentru comanda MOSFET-ului cu canal N (in chenarul cu linie-punct), creatie excelenta a colegului @Microsha : Dispozitivul face serviciu f. bine pe masina mea (MOSFET-ul fara radiator nu depaseste temperatura de cca. 35 grd.C); am folosit numai componente recuperate gasite prin sertarele mele. Tranzistoarele bipolare nu sunt limitative (spre ex. se pot folosi 3 buc. BC237 si 1 buc. BC 307), diodele Zenner sa aiba valorile de 6,2v, respectiv 15 - 16v, MOSFET-ul cu canal N se poate alege dintr-o mare paleta de sorturi (chiar si SMD; ex. 04N03LA - exista pe placi de baza mai vechi). Personal, mi-a convenit reglarea la 6,2v a tensiunii destinata celor 2 filamente halogen de 65W si la 13,5v a tensiunii de aprindere. Multumiri pentru stradania si altruismul creatorilor ! Editat Octombrie 4, 2014 de MIVI Link spre comentariu
Vizitator MIVI Postat Octombrie 6, 2014 Partajează Postat Octombrie 6, 2014 Erata: colectorul Q2 si anodul D4 se conecteaza si cu pinul S al MOSFET-ului. Scuze ! Link spre comentariu
Vizitator hremus Postat Ianuarie 7, 2015 Partajează Postat Ianuarie 7, 2015 Am urmatoarea schema postata in attach. Pe intrarea C(lumina de la plafoniera) am 3 posibilitati, ON,OFF, sau StandBy (dispar tensiunile pe intrare ). La iesire am folosit P-MOS IRF 9540. Cand acesta e in conductive este ok, nu se incalzeste, e perfect. Problema este cand ar trebui sa se inchida. Imi ramane pe iesire aprox 4,5-4,6V. Becul, de fapt becurile ca sunt mai multe si majoritatea pe Led nu se aprind, cu exceptia celor de la ne. de inmatriculare, care se aprind foarte slab, si exista un consum in permanenta. De unde apar cei 4,5V? Sa fie de la diode din IRF?? Pareri ceva? Multumesc. Link spre comentariu
Vizitator hremus Postat Ianuarie 12, 2015 Partajează Postat Ianuarie 12, 2015 Nici o idee la problema mea? Link spre comentariu
UDAR Postat Ianuarie 12, 2015 Partajează Postat Ianuarie 12, 2015 (editat) Încearcă 1kΩ în loc de 10kΩ. E posibil ca baza bipolarului rămasă în aer să culeagă zgomote . Eventual , cîteva zeci de kΩ între bază și emitor la bipolar . Editat Ianuarie 12, 2015 de UDAR Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum