Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Achizitie multimetru

Vizitator florinnitu

Postări Recomandate

Vizitator florinnitu

Salut!Sunt incepator in ale electronicii si as dori sa-mi iau un multimetru. Ca orice roman mai stramtorat vreau sa fie ieftin si bun (calitate decenta; functii complete). :d . Pretul maxim pe care as dori sa-l dau este de 100 RON.Daca imi puteti recomanda si un magazin din Bucuresti sau online este cu atat mai bine. Pe un magazin online am gasit un Voltcraft VC 150 la 99 de RONCe ziceti?Multumesc!

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 6
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• ratza

1

• validae

1

• uvas

1

• Tita

1

Top autori în acest subiect

Cumparati unul de 10-29 lei daca esti incepator,mai degraba iti cumperi altceva de banii aia:componente;o statie de lipit sau un ciocan de lipit,fludor,sacaz,banda izoler,ETCAcesta este sfatul meu!!!(acuma daca crezi ca nu am dreptate treaba ta!) :nebunrau:

Link spre comentariu

Tot respectul pentru Conrad, am si eu un multimetru autoscalat miniatura din 1990 si merge perfect si acum.Totusi, domeniile de tensiune sunt la limita retelei de 220V, e prea putin, se pot depasi usor in unele cazuri si cu consecinte neplacute :sparge:

Cauta un aparat cu domeniul tensiunilor macar pana la 500V. Acesta nu te va mai multumi mai tarziu, cand vei vrea poate sa masori pe 380V sau in vre-un televizor.Tensiunea retelei dupa redresare e de 310Vcc.........

Cum spunea colegul mai sus, ia unul chinezesc de 40 lei, sunt copiate dupa scheme nemtesti de obicei.