Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Schema power supply

Vizitator Septi0

Postări Recomandate

Vizitator Septi0

Vreau sa imi fac si eu un power supply pentru vreo 6 pedale pentru chitara electrica.M-am uitat pe net si am gasit un proiect interesant.Posted Image

Pentru acesta este nevoie(din cate vad) de un transformator 220v-12v AC.Eu vreau sa ii fac o cutie cat de mica, din acest motiv ma gandeam sa folosesc un transformator de acest tip http://silstar.ro/glo12v500-alimentator ... -9506.html si sa il conectez la circuit.Problema este ca acel transformator are deja transformati acei 12v in curent continuu si in schema mea intra 12v curent alternativ apoi e transformat in 9v DC.Daca bag curent continuu 12v presupun ca nu e de bine.De aceea cum se poate modifica schema sa intre in schema curent continuu 12v si apoi sa fie transformat in 9v DC?

Posted Image

Sunt cam incepator in ale electronicii , insa acum invat deci nu aruncati cu rosii in mine.

Sau eventual daca se gasesc transformatoare de acel gen din 220v in 12v AC as fi interesat.

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 15
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• ratza

6

• Marian

1

• almarghi

1

• validae

1

Top autori în acest subiect

Imagini postate

in schema mea intra 12v curent alternativ apoi e transformat in 9v DC.Daca bag curent continuu 12v presupun ca nu e de bine.

1. poti sa bagi linistit si curent continuu, schema nu pateste nimic2. asa cum ai gasit alimentyatorul de 12V, de ce nu iei de 9?
Link spre comentariu