Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Proiect scolar (termometru cu senzor de temperatura)

Vizitator andrey90vs

Postări Recomandate

Vizitator andrey90vs

Salutare, sunt incepator in domeniul electronic dar totusi mi-am ales sa fac un proiect ce se bazeaza pe acest domeniu deoarece mi-ar place sa invat. In ce consta proiectul ..Trebuie sa realizez o placuta care sa contina1. 2 senzori de temperatura analogici2. led bicolor (unu se aprinde cand temperatura ii peste 0 grade iar celalalt cand ii sub 0 grade.)3. Un microcontroller PIC 16F8864. releu (5v)5. 2 digiti cu 7 segmente pt. valoare6. restul componentelor ex rezitori , condensatori etc ..As dori daca cineva are vreo schema electrica sau macar ceva asemanator sa ma ajute si pe mine, sau macar ceva sfaturi ... Astept raspuns si multumesc anticipat.

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 2
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• alex_hobeanu

1

• Ticu

1

Top autori în acest subiect

Este foarte bun link-ul postat de domnul Ticu pentru ca iti explica atat partea electronica dar si softul aferent. Daca trebuie sa masori si temperaturi negative atunci este indicat sa folosesti un LM50 (este smd) pentru ca functioneaza intre -40 si 125 de grade (+100mV / +1,75V la iesire). LM35 are 0mV la 0 grade si pentru a masura temperaturi negative iti trebuie o sursa de tensiune negativa sau eventual masa flotanta. Poti sa folosesti si LM335 care are capsula TO92 si se gaseste mai usor. El are aproape 3V la iesire, la 25 de grade, si functioneaza intre -40 si 100 de grade cu 10mV / grad

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum

• Creează nouă...

Informații Importante