Vizitator gheo19 Postat Martie 26, 2013 Partajează Postat Martie 26, 2013 Buna!detin un vw caddy din 97, pana nu de mult instalatie electrica mergea ok fara probleme .problemele au aparut in urma cu ceva timp cand sa dus contactul (partea electrica ).... cum a fost frig si vreme urata nu mi-am facut timp sa schimb contactul si am pus un buton direct de pe baterie pe electromotor .... am mers asa o vreme pana acum vreo doua zile cand am observat ca nu imi merge pozitia pe partea stanga nici pe fata nici pe spate ...... am verificat siguranta si era arsa iar dupa ce am inlocuito cand am pus pe pozitie sa ars instant (era vb de o siguranta de 10 amperi am incercat si cu una de 15 si la fel sa ars ).am lasat asa fara sa mai pun siguranta si am mai circulat vreo doua zile pana aseara cand mi-a cazut complect contactul (nu mai statea contactul pus deci nu ma ajuta nici butonul de pornire , nu mergea farurile decat pozitia pe stanga , nu mergea stergatoarele decat daca tineam maneta de semnalizare trasa spre mine si atunci aveam si faza lunga ....) dupa foarte multe incercari am reusit sa pun contactul si cu chin am ajuns pana acasa azi am comandat partea electrica de la contact si am schimbat-o dupa ce am terminat primul lucru a fost sa pun siguranta de la pozitii la loc si binenteles sa ars o alta problema este cand bag cheia in contact si pun pe pozitia 1 se aprinde faza scurta pe farul stang asta fara sa fie pusa faza de la blocul de lumini .am dat sa pornesc motorul porneste foarte greu invarte electromotorul dar nu o ia (probabil nu merge pompa de motorina sau ceva releu ) si dupa ce porneste cand las de cheie se opreste si motorul .asta nu de fiecare data am reusit sa il si pornesc sper ca nu vam inebunit prea tare cine are rabdare sa citeasca il astept cu sfaturi si pareri multumesc ! Link spre comentariu
Vizitator dlf0406 Postat Martie 26, 2013 Partajează Postat Martie 26, 2013 faptul ca porneste f greu , sau pornest iar apoi se opreste cind lasi cheia , de regula este de la contact ( chiar daca este nou , nefiind originale se mai fac si greseli -- eu m-am lovit de aceasta problema ) .contactul are 4 pozitii -- off , acc ( accesorii ) contact si demaror . vezi ca in momentul in care actionezi demarorul sa ramina alimentat si pe contact , eventual asigura-te ca nu sint inversate firele de la accesorii cu cele de la contact. in privinta scurtului de la pozitii verifica , pe cit este posibil , traseele spre lampi , totodata asigura-te ca nu mai ai si alte becuri care nu se aprind cu pozitia ( exemplu bord ) . Nu este recomandat sa se puna sigurante de amperaj mai mare , intrucit exista riscul ca sa se topesca firele . Link spre comentariu
Vizitator gheo19 Postat Martie 26, 2013 Partajează Postat Martie 26, 2013 bordul se aprinde ce imi face figuri este indicatorul combustibil care urca si ramane blocat la limita rezervei rezervorului indiferent de cantitatea combustibilului .firele exclus sa fie inversate au fost puse cu atentie la locul lor si problema era dinainte sa umblu la contact .maine am sa o duc la un nene de la coltu blocului sa vad ce zice daca tot e de meserie si revin cu spusele lui si cu ce reuseste . multumesc de raspuns Link spre comentariu
Vizitator gheo19 Postat Martie 27, 2013 Partajează Postat Martie 27, 2013 revin cu doua video facute in dimineata aceasta ... in primul video incerc sa pornesc direct de la cheie dar nu porneste invarte electromotorul dar nu porneste nici cu pedala de acceleratie apasata ... in acelasi video (din pacate nu se aude aproape de loc ) fara contactul pus cand semnalizez stanga dreapta se aude un beep foarte anemic diferit de cel care se aude cand semnalizez faza scurta functioneaza doar pe partea stanga pe dreapta doar pozitia aici este si filmuletul in urmatorul filmulet am procedat astfel am un fir legat pe baterie la borna + care trece pe la un intrerupator(buton start cu revenire ) si ajunge pe firul de la contact la electromotor (firul este putin dezizolat aproape de mufa de la electromotor si acolo mam legat cu firul de la baterie ) legatura aceasta a fost facuta cand nu functiona contactul si a ramas la loc ... sa revin deci in al doilea filmulet am pus siguranta in soclul ce il aveam pe firul de la borna plus-soclu siguranta 30amp-buton -electromotor .. am pus contactul si dupa cum se vede si in filmulet porneste normal masina radio functioneaza normal si in timp ce masina este pornita functioneaza si faza scurta pe ambele faruri . deci daca pornesc la buton totul pare sa mearga ok mai putin pozitia pe partea dreapta Oare unde e buba? video 2 Link spre comentariu
doru3160 Postat Martie 27, 2013 Partajează Postat Martie 27, 2013 Nu te supara,dar cred ca masina asta a fost cu ghinion...si inainte si dupa ce-ai cumparat-o a avut parte numai de meseriasi de la coltul blocului...te-as sfatui sa apelezi la un profesionist,si rezultatele nu vor intarzia sa apara,altfel,la ce imbarligatura ai tu acolo,ma indoiesc s-o poti rezolva pe aici cu simple pareri chiar daca vin de la(unii) profesionisti...cateodata nici ei fara sa masoare si sa traga un ochi la locul faptei nu prea pot face mare lucru...si mai e si riscant daca nu ai masina echipata cu stingator bun. Link spre comentariu
Vizitator gheo19 Postat Martie 27, 2013 Partajează Postat Martie 27, 2013 nu stiu ce ghinion a fost cu masina inainte sa o cumpar dar pana acum a mers impecabil .. si chiar nu a avut parte si nevoie pana acum de nene meserias electrician si nici de mecanic de un an de cand o am si-a facut treaba bine dar cum si ea are o varsta se mai imbolnaveste (si cele noi patesc)..am zis ca ma duc la nene de la coltu blocului pentru ca e singurul in zona pe care il cunosc si are atelier si lucreaza in domeniu de vreo 20 de ani (cei drept mai mult pe dacia) dar nu ii pun la indoiala calitatile .evit sa ma duc la serviceuri cu renume unu pentru ca le platesc eu ...reclama,chirie,angajati..etc toate se regasesc in factura mea si in plus poate am parte si acolo de un nene mai nepriceput decat nenea de la coltu blocului ....nu vreau sa imi repar masina pe net am cerut doar sfaturi ....revenind la problema mea se pare ca masina nu pornea prea bine de la contact (filmuletul nr1) din cauza unei borne pe care am uitat-o destransa si probabil si din cauza firului - de la borna - care e legat pe caroserie am observat ca se mai tine intru-n sfert restul fiind rupt .am verificat azi bateria la un prieten ce are magazin de baterii si mi-a verificat cu multimetrul la borne si aveam undeva la 0.012-0.010 amperi consumatori opriti doar ceasul electronic si cel analogic din bord functionand ... si concluzia noastra a fost ca nu am scurt si bateria este in parametri .am observat si un fir cam rupt la senzorul de pe cutia de viteze cel care aprinde lampa de marşarierlam taiat jos deoarece era rupt pe langa mufa ..mufa fiind capsata si neavand alta (pot sa o iau doar pe comanda banuiesc ) am cositorit doua bucati de fire la ea izolata bine si urmeaza sa o pun la locul ei .am facut cativa chilometri azi cu masina si se pare ca totul este functional mai putin pozitia fata spate partea stanga (care nu are siguranta ) faza si-a revenit Banuiesc a fi de vina la toata problema mea o izolatie la priza carligului de remorcare care in trecut cand am cuplat o remorca nu mergeau semnalizarile pozitia nimic si cand am miscat de acea legatura si-a revenit ...zilele trecute am spalat masina si am cam dat cu jetul pe dedesubt si cam de atunci a venit toate belelele.daca o sa ma lase ploaia sau ninsoare ce o fi am sa deconectez priza carligului sa izolez toate firele separat si apoi am sa pun siguranta de pozitie sa vad rezultatele ...o zi frumoasa tuturor Link spre comentariu
Vizitator gheo19 Postat Martie 28, 2013 Partajează Postat Martie 28, 2013 S-a rezolvat problema mea Nenea electricianu de la coltu blocului in 10 minute si pentru 10 lei a facut "minuni"Problema a fost dupa cum banuiam priza de la cralig acea pe undeva un scurt sa desfacut legatura de la prinza (care era legata la stopul drept spate ) si acum merge totul ok . urmand cand va fi mai cald sa leg din nou priza .Morala este :.... cu sfaturi de la uni priceputi si binevoitori un pic de interes,indemanare si rabdare si o minte mai stralucita (ca si cea a lui nenea electricianul) se pot rezolva multe si pe bani putini .Daca as fi mers la un service cu renume cum am fost sfatuit de cineva de aici de pe forum sigur nu scapam doar cu zece lei ...as fi dat minim 50 lei doar pentru diagnisticare si inca atat pentru izolat niste fire asta in cazul fericit .Multumesc de gazduire se poate inchide postul Link spre comentariu
doru3160 Postat Martie 28, 2013 Partajează Postat Martie 28, 2013 1-am observat ca nu imi merge pozitia pe partea stanga nici pe fata nici pe spate 2-mi-a cazut complect contactul (nu mai statea contactul pus deci nu ma ajuta nici butonul de pornire , nu mergea farurile decat pozitia pe stanga , nu mergea stergatoarele decat daca tineam maneta de semnalizare trasa spre mine si atunci aveam si faza lunga ....) 3-o alta problema este cand bag cheia in contact si pun pe pozitia 1 se aprinde faza scurta pe farul stang asta fara sa fie pusa faza de la blocul de lumini .4-am dat sa pornesc motorul porneste foarte greu invarte electromotorul dar nu o ia (probabil nu merge pompa de motorina sau ceva releu ) si dupa ce porneste cand las de cheie se opreste si motorul .asta nu de fiecare data am reusit sa il si pornesc 5-bordul se aprinde ce imi face figuri este indicatorul combustibil care urca si ramane blocat la limita rezervei 6-fara contactul pus cand semnalizez stanga dreapta se aude un beep foarte anemic diferit de cel care se aude cand semnalizezScuze pt intentia buna,trebuie sa recunosti ca din descrierea ta,mai aveai putin si luai foc din mers,chestia cu priza pt remorca a fost cireasa de pe tort,noroc ca pana la urma te-ai indurat sa ne spui si noua ce-ai facut acolo,numai ca sfatul deja a fost dat...oricum e bine de retinut cate se pot rezolva cu 10 lei,doar prin simpla izolare a unor fire de la priza pt remorca.... Link spre comentariu
Vizitator gheo19 Postat Martie 28, 2013 Partajează Postat Martie 28, 2013 nu e vorba ca s-a reparat cu 10 lei .... daca citeai posturile de mai sus vedeai ca : 1 contactul a fost schimbat de mine (partea electrica).. de la uzura mare facea contact aiurea 2. referitor la filmulete am scris ca nu a pornit cum trebuie din cauza ca am lasat eu o borna destransa ..3. problema luminilor a fost la priza de la carlig care din cauza umezeli si a apei care a patruns facea scurt :... ideea este ca nu stiam de unde face scurtul nu ca sa rezolvat problema cu izolatul unui fir .....si da, la un moment dat masina chiar era o bomba pe roti cu sau fara "cireasa "...dar din cat m-am priceput eu am rezolvat din probleme si chiar am incercat sa explic aici toate simptomele pe care le avea ...sunt un amator si am cerut sfaturi aici pentru ca stiu ca aici sunt multi profesionisti ...daca vroiam sfaturi de genu ; ce sa fac sa o repar ?... si un copil de 5 ani imi spunea dute la service!.... nu mai era nevoie sa postez aici (sper ca se intelege). fara aluzie dar chiar sunt comice Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum