Vizitator flciuca Postat Martie 23, 2013 Partajează Postat Martie 23, 2013 Salutare,Am primit o alarma Pilot A1018, (model clasic Selgros) si as dori sa o montez pe seat-ul meu Ibiza model 2002 cod AUD.Nu stiu exact unde ar trebui sa leg firele. Pe schema alarmei scrie asa:-rosu + alimentare +12 V-negru - alimentare masa-alb iesire + lumini pozitie-maro + sirena-portocaliu - releu blocare motor (nu doresc sa leg si la motor)-gri - canal auxiliar portbagaj-verde - blocare usi | comanda modul inchidere centralizata-albastru - deblocare usi |comanda modul inchidere centralizata-galben + contact ACC-mov + usa deschisa-verde/alb - usa deschisaMultumesc anticipat. Link spre comentariu
pannovy Postat Martie 23, 2013 Partajează Postat Martie 23, 2013 Te legi pe firele corespondente din cablajul masinii tale pe care le gasesti sub bord. Fa rost de schema electrica a masinii, identifica cuplele respective si te legi cu firele din telecomanda. Trebuie sa fii atent sa legi alimentarea modulului de alarma pe + general si sa folosesti neaparat sigurante inainte de modul pentru a preveni eventualele scurturi. Exista niste mufe care iti permit sa te cuplezi pe fire fara sa dezizolezi cablurile. Daca nu le ai cu partea electrica cat de cat, lasa un electrician auto sa faca treaba asta, nu de alta dar s-ar putea sa iti dai foc la masina singurel. Pentru 100 ron nu cred ca ar trebui sa te risti. Link spre comentariu
Vizitator flciuca Postat Martie 23, 2013 Partajează Postat Martie 23, 2013 Multumesc pentru interventie.Ma pricep asa in general la electronica, am plasat sigurante pe + la alimentare si lumini, numai ca la masina asta nu stiu exact unde sunt contactele astea.Am gasit o schema unde contactele erau deasupra de panoul de sigurante si una cu legaturile in dreapta sub torpedo langa usa.Nu locuiesc in bucuresti si pe aici la mine imi cer 300 ron pt montaj si ma gandeam ca poate reusesc cumva sa ma descurc. Link spre comentariu
pannovy Postat Martie 23, 2013 Partajează Postat Martie 23, 2013 Inainte de a te apuca de surubarit pe la masina asigurate ca alarma este compatibila cu calculatorul masinii tale, in caz contrar ai toate sansele sa arzi calculatorul masinii. Daca nu e compatibila alarma cu calculatorul mai trebuie sa achizitionezi o interfata care sa optimizeze transmisia de date intre cele doua module. Cel mai bine intreaba pe la comerciantii pe care ii ai in zona, pe la 2-3 sa fii sigur daca iti trebuie sau nu interfata, sau la service la reprezentanta. Unii spun ca e necesara doar pentru a mai umfla pretul si cand ajungi la meserias auzi ca nu era nevoie si de interfata. Multa bafta si ff mare atentie la ce modificari faci! Link spre comentariu
dancostea2002 Postat Martie 24, 2013 Partajează Postat Martie 24, 2013 nu vreau sa te dezamagesc,dar alarma pe care ai primit-o este o jucarioara.este instabila si da alarme false.seatul foloseste comenzi de actionare negative(la masa ,cum se spune).problema este ca la inchidere are un unic impuls,pe cand la deschidere doua,mod de lucru pe care nu-l poti selecta din unitatea alarmei.exista un mod de a forta unitatea,dar este destul de laborios,asa ca meseriasul care ti-o monteaza merita toti banii.daca este montata incorect,i-ti scoate peri albi,risti inclusiv sa se blocheze usile.your choice! Link spre comentariu
danielliviu Postat Martie 25, 2013 Partajează Postat Martie 25, 2013 Presupunem ca de la sofer daca incui/descui direct cu cheia se actioneaza toate usile.Ca sa identifici firele pe care se comanda inchiderea, respectiv deschiderea usilor trebuie sa dai jos capitonajul usii de la sofer. Pe la motorasul care actioneaza incuierea sau in zona butucului de la usa o sa gasesti si firele respective. Nu mai stiu sigur la Seat, dar in principiu pe un fir este comanda de inchis si pe altul de deschis, ambele comanda pe minus. Iei un cablu cu siguranta pe el (ceva de 3A, 5A), ii legi un capat la masa, si cu celalalt poti verifica prin sondaj care si cum sunt firele. Poti pune o poza cu interiorul usii si incerc sa-ti spun exact unde sa cauti.Tot acolo o sa gasesti si firul care indica usa deschisa. Acel fir trebuie urmarit pana in interior, unde ajunge in calculatorul masinii. Tot acolo ajung si firele de la celelalte usi. Firul din alarma trebuie ramnificat cu 4 diode, pentru a fi legat la fiecare din cele 4 usi.Pentru semnalizari firele le gasesti in mufa de la maneta. Acolo este comanda pe plus. Acelasi fir cu siguranta, legat un capat la +12V si cu celalalt verifici in mufa care sunt pinii pe care se aprind pe rand semnalizarile (cu mufa scoasa din maneta). Pe grupul VAG in general au culorile verde/alb respectiv verde/negru.Toate operatiunile / sondarile trebuiesc facute cu mare atentie, deoarece se pot produce daune serioase pe partea electrica/electronica a masinii.Nu recomand decat daca aveti cunostinte de electrica / electronica pentru a preintampina eventualele daune ce pot fi foarte costisitoare.Montata corect, alarma este OK. Nu am avut nici un fel de reclamatii privind alarmele false atat timp cat este montata si reglata corect. Link spre comentariu
dancostea2002 Postat Martie 27, 2013 Partajează Postat Martie 27, 2013 daniele ,nu poate trece firele prin mufa de pe stalp.legaturile se fac in interior.ai asimilat cu vw sau skoda ,dar sunt diferite. Link spre comentariu
danielliviu Postat Martie 27, 2013 Partajează Postat Martie 27, 2013 Stiu ca sunt diferite, dar odata ce indentifica firele in interiorul usii le poate urmari apoi pana in interior. Asta pentru cei fara experienta, care fac acest lucru pentru prima data si nu stiu unde si ce sa caute. Link spre comentariu
Vizitator estanculet Postat Decembrie 2, 2013 Partajează Postat Decembrie 2, 2013 Aveti manual de montare alarma auto polit A1022? (cea cu pager si pornire motor) Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum