cearda Postat Martie 22, 2013 Partajează Postat Martie 22, 2013 Va salut,as avea si eu o intrebare:Un generator electric pe benzina are motorul electric cu magneti? Link spre comentariu
mișa Postat Martie 22, 2013 Partajează Postat Martie 22, 2013 Va salut,as avea si eu o intrebare:Un generator electric pe benzina are motorul electric cu magneti?NU Link spre comentariu
cipriyan123 Postat Martie 24, 2013 Partajează Postat Martie 24, 2013 sunt multe generatoare pe benzina care au pe rotorul alternatorului 2 magneti mici cu care incepe sa-si produca la pornire tensiunea de excitatie(care apoi intra in AVR),iar din AVR pleaca pe inelele colectoare de pe rotor...problema este ca alternatorul functioneaza la turatii ridicate.... Link spre comentariu
costinium6 Postat Aprilie 2, 2013 Partajează Postat Aprilie 2, 2013 exista generatoare si pe benzina si diesel care au alternatorul cu magneti permanenti, sunt cele pe care scrie mare INVERTER. id6000 si id10 sunt cu neodymium, ig1000, ig2000. ig6000... cu ferita, are si honda cateva modele. Link spre comentariu
Vizitator atedeus Postat Mai 9, 2013 Partajează Postat Mai 9, 2013 exista generatoare si pe benzina si diesel care au alternatorul cu magneti permanenti, sunt cele pe care scrie mare INVERTER. id6000 si id10 sunt cu neodymium, ig1000, ig2000. ig6000... cu ferita, are si honda cateva modele.Sunt mai eficiente decat cele cu inductie? Ca fiabile ar trebui sa fie? Link spre comentariu
eugeniusro Postat Mai 9, 2013 Partajează Postat Mai 9, 2013 La cele cu AVR reglajul se face pe curentul de excitatie, si cum sa spus la unele modele se folosesc doi mici magneti pentru excitatia initiala, la altele ramane magnetizat remanent rotorul (daca sta mult timp nefolosit se intampla sa isi piarda remanenta si este necesar un mic impuls electric dintr-o baterie la prima pornire).Cele cu invertor au avantajul ca au o foarte mare stabilitate pe tensiune si frecventa, totusi vezi ca sunt modele mai ieftine cu invertor care scoate semnal dreptunghiular.Daca te referi insa la eficienta ca si randament categoric cele cu motor diesel au un randament mai bun, dar trebuie sa ti cont si de pornirea lor mai greoaie iarna si de costul initial mai mare, pentru o folosire sporadica sunt mai convenabile cele pe benzina. Link spre comentariu
costinium6 Postat Mai 10, 2013 Partajează Postat Mai 10, 2013 eugeniusro categoric cele diesel sunt mai eficiente din punct de vedere al consumului de carburant dar atedeus se refera la alternator. alternatoarele cu magneti nu sunt neaparat mai eficiente, ele sunt construite sa lucreze cu invertor dintr-un motiv aparte si anume reducerea consumului de carburant, asta se realizeaza prin faptul ca invertorul citeste in permanenta consumul de energie extrasa si controleaza turatia motorului reducand-o puternic la consumatori mici. tot invertorul redreseaza tensiunea alternatorului si o mentine in 220v/50Hz. la alternatorul cu avr chiar daca este mentinuta tensiunea stabila fregventa o ia razna la fluctuatii de turatie, motiv pentru care motorul este stabilizat la turatia necesara pentru 50Hz chiar daca are ca sarcina 1%din putere. Link spre comentariu
daniels Postat Iunie 12, 2013 Partajează Postat Iunie 12, 2013 Am un generator care nu mai da curent. Am desfacut generatorul, iar rotorul este bobinat, are 2 poli, iar la capetele bobinei are o dioda. Am desfacut dioda, am masurat-o si este buna. Rezistenta in cc a rotorului este de cca 4 ohmi. Am masurat si statorul si are o reziatenta in cc tot de cca 4 ohmi. Infasurarea pentru condensator are o rezistenta in cc de cca 11 ohmi. Cand pun in functiune generatoru la priza am 1V si frecventa de 51Hz. Am verificat si protectia si este buna. Generatorul nu mai merge de cand a primit curent de la retea. Este posibil sa se fi demagnetiza miezul? Link spre comentariu
gica70 Postat Iunie 12, 2013 Partajează Postat Iunie 12, 2013 Faptul ca a lucrat in paralel cu reteaua ma determina sa cred ca ai acolo o protectie lucrata. Vezi sigurantele fuzibile si cele automate (electromagnetice). Link spre comentariu
daniels Postat Iunie 12, 2013 Partajează Postat Iunie 12, 2013 Are o singura siguranta si are continuitate Link spre comentariu
AlinEX Postat Iunie 28, 2013 Partajează Postat Iunie 28, 2013 Daca pe rotor se afla o bobina, asta inseamna ca trebuie excitata bobina ca generatorul sa produca tensiune! trebuie sa existe un releu regulator, la fel ca la alternatoarele auto! verifica prezenta tensiunii pe acea bobina de pe rotor! Si mai bine spune ce fel de generator este, si poate cineva poate sa te ajute cu o schema ceva!BaftaAlinEX Link spre comentariu
daniels Postat Iunie 29, 2013 Partajează Postat Iunie 29, 2013 Nu are releu de incarcare si perii colectoare (carbuni) ca alternatoarele auto. Pe rotor este o bobina distribuita cate o jumatate diametral opus, iar la capetele libere ale bobinei este o dioda.Cred ca s-a demagnetizat rotorul (ma refer la acea magnetizare rmanenta) Link spre comentariu
costinium6 Postat Iunie 30, 2013 Partajează Postat Iunie 30, 2013 eu as zice ca atunci cand a primit tensiune de la retea s-a depasit tensiunea condensatorului (se schimba). demagnetizarea rotorului se rezolva printr-un soc de supraturare (se impinge cu degetul circa 2 secunde in tija care iese din motor si controleaza carburatorul). Link spre comentariu
daniels Postat Iunie 30, 2013 Partajează Postat Iunie 30, 2013 Condensatorul a fost schimbat, am sa incerc o supraturare Link spre comentariu
daniels Postat Iulie 4, 2013 Partajează Postat Iulie 4, 2013 Problema s-a rezolvat printr-o supraturare.Multumesc! Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum