Vizitator Gheorghe G Postat Martie 20, 2013 Partajează Postat Martie 20, 2013 Doresc sa schimb alternatorul de la tractor cu unul care are releul incorporat si nu stiu cum sa il leg, in plus as vrea sa leg si becul(martor) de incarcare.Alternatorul are doua fire rosi legate impreuna(cu plus) si unul albastru subtire.Va rog sa ma ajutati. Link spre comentariu
miron1947 Postat Martie 20, 2013 Partajează Postat Martie 20, 2013 Aceasta schita va este suficienta? Link spre comentariu
Vizitator Gheorghe G Postat Martie 20, 2013 Partajează Postat Martie 20, 2013 Schita este buna, doar ca raman cu o mica dilema. Alternatorul meu are doar trei fire si as vrea sa stiu de unde sa scot al 4'lea fir (firul care merge la becul de la de bord). Link spre comentariu
miron1947 Postat Martie 20, 2013 Partajează Postat Martie 20, 2013 Puteti sa scrieti marca si tipul alternatorului? Link spre comentariu
Vizitator Gheorghe G Postat Martie 20, 2013 Partajează Postat Martie 20, 2013 E un alternator de Ford, dar din pacate nu stiu ce tip este Link spre comentariu
miron1947 Postat Martie 21, 2013 Partajează Postat Martie 21, 2013 Poate de Ford, Ford nu produce echipamente electrice auto.Puteti atasa niste poze cu el in care sa se poata distinge notatia firelor? Link spre comentariu
electronman59 Postat Martie 22, 2013 Partajează Postat Martie 22, 2013 E un alternator de Ford, dar din pacate nu stiu ce tip este Ford foloseste acest sistem de incarcare controlat si de calculator Uploaded with ImageShack.us Dupa cum se observa comanda becului de incarcare este comandata de calculator ECM . Uploaded with ImageShack.us Mufa poate fi aceasta . La dvs nu veti folosi cele 2 legaturi cu ECM . Dar nu veti avea comanda becului . Link spre comentariu
miron1947 Postat Martie 22, 2013 Partajează Postat Martie 22, 2013 Dl. a scris ca este tractor. Link spre comentariu
electronman59 Postat Martie 22, 2013 Partajează Postat Martie 22, 2013 Domnul a scris ca este tractor , dar domnul vrea sa puna un alt tip de alternator , adica nu cel original . Si acel alternator poate fi si de la altceva . Important este sa fie satisfacute anumite cerinte minimale de genul: sa se poata monta mecanic pe motor , si sa aiba o fulie de diam. apropiat celei originale . Aceasta din urma pentru a asigura un regim de turatie corespunzator. Un alternator de tractor poate fi scump , si domnul a gasit si el la vreun prieten un alternator de la un Ford si incearca sa-l adapteze , desi chiar nu e varianta cea mai fericita , pentru motivul pe care am postat mai sus . Ford a introdus conceptul de smart charge system , care inseamna un control suplimentar al debitului de energie in sistem . Practic , are in afara de borna groasa de + , o mufa cu trei pini: 2 conexiuni la electronic control module ECM si un +12v cheie . Asa dupa cum am spus este posibil sa mearga foarte bine fara a-i cupla ceva la mufa aceea cu 3 pini . Link spre comentariu
Vizitator Gheorghe G Postat Martie 23, 2013 Partajează Postat Martie 23, 2013 Din pacate nu, pentru ca nu am alternatorul cu mine si nu i'am facut poze...Stiu doar ca incarca 14 volti si este mult asemanator celui din imaginea de mai jos. Link spre comentariu
miron1947 Postat Martie 23, 2013 Partajează Postat Martie 23, 2013 Nu stiu care este imaginea de mai jos, dar becul martor pentru functionarea alternatorului se conecteaza intre linia 15(+ prin cheia de contact) si borna marcata L (daca exista) pe alternator(puntea auxiliara de diode). Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum