doru3160 Postat Martie 20, 2013 Partajează Postat Martie 20, 2013 este posibil,ca masina sa fi suferit cateva interventii,si de asta sa fie exact invers.Ma indoiesc sa fie o modificare pe parcurs,din blocul de lumini se alimenteaza si pozitiile,si daca in far e usor de inversat plusul cu minusul,in triplele spate e mai dificil,acolo minusul e comun la toate becurile,deci mai greu de facut asemenea modificare...ar insemna ca in blocul de lumini sa intre conductor de forta pt comanda pe masa,si circuit separat de plus pt pozitii.Comanda pe minus si plus permanent(din cheie) am mai intalnit pe motorul de la aeroterma,dar acolo e alta treaba,nu-mi dau seama de ce au adoptat solutia asta total diferita de cea clasica...cea mai utila modificare ar fi fost trecerea curentului de comanda far prin relee,nicidecum trecerea blocului pe minus. Link spre comentariu
ilie_staovici Postat Martie 20, 2013 Autor Partajează Postat Martie 20, 2013 Masina nu a suferit nici o modificare este la mine de la 11000 de Km.Pozitia si luminile pe spate si fata lucreaza normal .Pozitia se aprinde din butonul din stinga bordului nu are treaba cu blocul de lumini.La blocul de lumini am doar faza mica faza mare si aruncatorul de faza mare care folosit sus jos este stinga dreapta semnalizare.Nimeni nu ma crede am fost si la un specialist pe care l-am consultat si inainte ,I-am aratat pe viu si nu crede spune ca-i modificare dar nu-i.O zi buna. Link spre comentariu
Mariusik49 Postat Martie 20, 2013 Partajează Postat Martie 20, 2013 aici aveti dreptate ,numai ca nu se numeste bloc de lumini,se numeste comutator ax volan,etc...blocul de lumini este cel din stanga,de unde se pornesc pozitiile,faza scurta.Si de aici faza scurta pleaca in acel comutator de pe axul volan,care la randul lui comuta fazele. Link spre comentariu
doru3160 Postat Martie 20, 2013 Partajează Postat Martie 20, 2013 Nu contest ca asa stau lucrurile,doar ca ma intreb care ar fi logica...vorbim totusi de un model german nu indian(indiferent de tara in care a fost produs),si de regula nemtii fac treburile simple si robuste,altfel,asa cum spuneam,in blocul de lumini trebuie sa fie un circuit de plus pt comanda pozitii si un contact total separat care sa dea minus pe comutatorul ax volan...ceva nu suna in germana.Ca asa o fi nu ne indoim,dar poate ne explicam si de ce Link spre comentariu
Mariusik49 Postat Martie 20, 2013 Partajează Postat Martie 20, 2013 eu din cate am avut,si am prins vreo 10 agila,la toate sistemul de iluminare din fata era la fel,un singur fir de masa cel din dreapta si doua de plus pt faza scurta si lunga...chiar verificasem dupa ce am trimis schema,si este cum am descris mai sus.Si din blocul de lumini din cate am vazut iese plus care se duce in comutatorul ax volan(cel cu semnalizarea),si de aici pleaca la faza scurta respectiv lunga. Link spre comentariu
ilie_staovici Postat Martie 21, 2013 Autor Partajează Postat Martie 21, 2013 In bacau nu sper sa ajung prea repede dar vad ca doru 3160 este din iasi asa ca nu-i greu de vazut ca am dreptate.Si eu m-am intrebat ce neamt o fi facut instalatia electrica.si sunt sigur ca nu-i unicat.As dori un nr de tel la care sa pot suna pentru a ne intilni.Cu toata stima. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum