Vizitator automotive Postat August 25, 2006 Partajează Postat August 25, 2006 va mutumesc Link spre comentariu
florin.bulau Postat Decembrie 8, 2006 Partajează Postat Decembrie 8, 2006 Poate ca nu am "umblat" prin multe automobile e marci bengoase (apropo, VW numai auto popular nu mai e....), dar:1. Tensiunea de 15 volti masurata la nivelul becului e FOARTE mult (pana acolo mai scade, deci pe alternator sunt 16-17 volti)2. Chiar daca diversi se pronunta ca becurile suporta si tensiuni mai mari, la puterea becului de far, socul de curent la pornire e mai mare (cum a subliniat altcineva) Becurile moderne, in special cele cu halogeni sunt foarte aproape de limita de defectare...3. Personal am indoieli ca ai avea o asemenea sofisticare a "driverului" ce alimenteaza becul de far...Ceea ce a spus pasionatul de electronica e foarte frumos, dar totusi Polo e un model relativ ieftin...Probabil ca ai regulatorul "un pic defect"; bateria se va strica in cateva luni si la verificarea pentru garantia noii baterii va trebui sa o repari (daca nu te induri sa o faci pana atunci)Nu ma mai mira nimic, nici ca exista "bolovani" cu Passat, dar TOTI soferii de camioane pe care i-am cunoscut stiu ca nu "merge" sa "dai curent" de 24 la un automobil de 12, fie si pentru ca isi pot strica instalatiile de pe camion....Toate cele bune!! Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum