valangjed Postat Martie 18, 2013 Partajează Postat Martie 18, 2013 Nu ma intereseaza cum mi se adreseaza clientul , poate sa-mi spuna "tu" sau "bai c..ie" e problema lui , dar nu vreau sa se bage peste treaba la care m-a chemat , daca m-a chemat inseamna ca nu se pricepe iar daca zice ca se pricepe ii spun "Pa si pu' la gara".Nu traiesc din depanare asa ca imi permit treaba asta , pentru cei care traiesc din asa ceva e mai greu, vorba ceea "Orientarea catre client" , chestie de marketing pe care nu am reusit sa o inteleg , oi fi eu mai dobitoc , nu neg! Link spre comentariu
florinellll Postat Martie 18, 2013 Partajează Postat Martie 18, 2013 "Tot din ciclul "socializare" este si intrebarea : Aveti copii? " - daca raspunsul este DA , inseamna ca esti casatorit , daca e NU , poate are o ... sansa. Pentru a evita astfel de situatii , niciodata nu "prestez" la domiciliul clientului.Exceptie o fac blondele de ... pana'n 40 ani. :limb:Bai frate la 40 curg pieile de pe ele.Toti depanatorii cu experienta zic pana in 20,ce se intampla cu tine revino-ti!!!! :ras:A zis corect, limita e la 40. E drept ca nu mai arata ca la 20 dar experienta compenseaza aspectul estetic.In Suceava poate e criza, insa la noi sunt oferte peste oferte,trufanda vs ofilite ,nu merge Link spre comentariu
ipotexas Postat Martie 18, 2013 Autor Partajează Postat Martie 18, 2013 Eu ca si posibil client nu sant de acord cu ce spune ipotexa sau cum l-o chema.Daca stai prost cu nervii nu te apuci de prestari servicii sau munca de teren.stai in fabrica pe linie si nu ai treaba direct cu mine ca si client.iar daca te tutuieste careva care este problema?pentru mine ca si client esti egalul ospatarului pentru ca eu te platesc indiferent suma.daca e mica pentru ca nu stii s-a negociezi problema nu este la mine.oricum asta e subiect de bodega nu trebuie s-a refuleze pe aici meseriasi la nici o luna de la inscriere pe forum.si asta o spun eu cu toate c-a am avut si eu probleme cu clienti gen ,televizorul nu are mare lucru,e stricat ledul care in loc de verde s-a facut rosu,schimbam ledul si gata,.Nu stau deloc rau cu nervii,ba dincontra.Dar daca unui sofer de autobuz nu trebuie sa/i vorbesti pt ca ai putea sa/i distragi atentia de ce trebuie sa ma freci pe mine la cap in timp ce controlez o defectiune fara sa deconectez curentul si o mica neatentie poate sa ma trimita la Doamne-Doamne de exemplu.Treaba cu tutuiala este strict legata de respect reciproc si buna crestere.Ma tutuiesti de la inceput inseamna ca esti un client marlan care crede ca daca are trei lei in buzunar e rege,este un prim semnal de alarma pt mine.Eu nu tutuiesc nici ospatarii,nici vanzatoarele nici chiar clientii care sunt mai tineri decat minePostarea mea nu este nicidecum o refulare, este o forma de pamflet, am incercat sa fac un pic de haz pe forum si pare ca mutli din cei care au raspuns s-au prins de tenta ironica. Mi se pare insa ca tu ai ceva de "refulat" Link spre comentariu
florinellll Postat Martie 19, 2013 Partajează Postat Martie 19, 2013 Eu ca si posibil client nu sant de acord cu ce spune ipotexa sau cum l-o chema.Daca stai prost cu nervii nu te apuci de prestari servicii sau munca de teren.stai in fabrica pe linie si nu ai treaba direct cu mine ca si client.iar daca te tutuieste careva care este problema?pentru mine ca si client esti egalul ospatarului pentru ca eu te platesc indiferent suma.daca e mica pentru ca nu stii s-a negociezi problema nu este la mine.oricum asta e subiect de bodega nu trebuie s-a refuleze pe aici meseriasi la nici o luna de la inscriere pe forum.si asta o spun eu cu toate c-a am avut si eu probleme cu clienti gen ,televizorul nu are mare lucru,e stricat ledul care in loc de verde s-a facut rosu,schimbam ledul si gata,.Nu stau deloc rau cu nervii,ba dincontra.Dar daca unui sofer de autobuz nu trebuie sa/i vorbesti pt ca ai putea sa/i distragi atentia de ce trebuie sa ma freci pe mine la cap in timp ce controlez o defectiune fara sa deconectez curentul si o mica neatentie poate sa ma trimita la Doamne-Doamne de exemplu.Treaba cu tutuiala este strict legata de respect reciproc si buna crestere.Ma tutuiesti de la inceput inseamna ca esti un client marlan care crede ca daca are trei lei in buzunar e rege,este un prim semnal de alarma pt mine.Eu nu tutuiesc nici ospatarii,nici vanzatoarele nici chiar clientii care sunt mai tineri decat minePostarea mea nu este nicidecum o refulare, este o forma de pamflet, am incercat sa fac un pic de haz pe forum si pare ca mutli din cei care au raspuns s-au prins de tenta ironica. Mi se pare insa ca tu ai ceva de "refulat"Desi eu sunt ce-l mai razboinic de pe aici si nu depanez la domiciliu totusi daca intri in vorba cu clientu(mai faci o gluma buna ,il injuri pe Basescu ca i-a taiat pensia/salariul)l si il faci sa capete incredere in tine il poti "mulge" mai usor de bani.Exista si o limita peste care incepe "trasul de sireturi "atunci nu este bine.Depinde si cum de prezinti (daca apari nebarbierit cu o tigara in coltul gurii si niste toale "roase" si murdare pe deasupra ,esti victima sigura)prima impresie conteaza enorm.Depanatorul trebuie sa fie si un mic psihiolog pentru a putea sa il "rezolve" si din punct de vedere psihic pe client .Un client multumit scoate mai usor si mai multi bani din buzunar.Eu imi asigur existenta exclusiv din depanare si nu traiesc rau Link spre comentariu
ALEy Postat Martie 19, 2013 Partajează Postat Martie 19, 2013 Nu transportul la service o asiguram Noi ca service ( pentru defecte majore ) nu pompa ,presostat si alte nimicuri. Dupa oricare reparatie remediere masina in cauza trebuie verificata/probata temenic astfel putem ramine in piata. sunt si colegi ce efectueaza rapid reparatia apoi fac un progam scurt iau bani si pleaca . daca sun din nou clientul ( ce daca are garantie!)Asta datorita pregatiri tehnicienilor ce provin din mediul de service/garantie de la diverse firme ce sau desfintat sau au redus activitatea( rombiz etc.)Eu ca SRL provin din mediul CLIENTI asa ca deciziile ( chiar daca par un pic mai costisitoare) mile asum ca sa ramin in piata, Link spre comentariu
florinellll Postat Martie 19, 2013 Partajează Postat Martie 19, 2013 Nu transportul la service o asiguram Noi ca service ( pentru defecte majore ) nu pompa ,presostat si alte nimicuri. Dupa oricare reparatie remediere masina in cauza trebuie verificata/probata temenic astfel putem ramine in piata. sunt si colegi ce efectueaza rapid reparatia apoi fac un progam scurt iau bani si pleaca . daca sun din nou clientul ( ce daca are garantie!)Asta datorita pregatiri tehnicienilor ce provin din mediul de service/garantie de la diverse firme ce sau desfintat sau au redus activitatea( rombiz etc.)Eu ca SRL provin din mediul CLIENTI asa ca deciziile ( chiar daca par un pic mai costisitoare) mile asum ca sa ramin in piata,Vorbesti frumos inseamna ca stii sa iei banu clientului Link spre comentariu
ala micu Postat Martie 19, 2013 Partajează Postat Martie 19, 2013 Bravo,Florinell si Aley.pe voi v-as primi oricand in casa s-a imi reparati ceva.este bine ca ati postat si asa serviti exemplu pentru cum se procedeaza.Ipotexa dupa ce in primele posturi personale pune lista cu frustrarile pe care le are mai e si nesimtit pretinzand ca porcaria aia de lista a fost provocare.provocare pe dracu ,este modul infect in care gandeste. oricum asta era subiect de bodega din prima secunda in care a aparut,mai este unul pe acolo. Link spre comentariu
ipotexas Postat Martie 19, 2013 Autor Partajează Postat Martie 19, 2013 Bravo,Florinell si Aley.pe voi v-as primi oricand in casa s-a imi reparati ceva.este bine ca ati postat si asa serviti exemplu pentru cum se procedeaza.Ipotexa dupa ce in primele posturi personale pune lista cu frustrarile pe care le are mai e si nesimtit pretinzand ca porcaria aia de lista a fost provocare.provocare pe dracu ,este modul infect in care gandeste. oricum asta era subiect de bodega din prima secunda in care a aparut,mai este unul pe acolo. Iar tu "ala micu" esti exemplul perfect de mentalitate de badaran.Nu te-am jignit in nici un fel dar tu ma numesti "nesimtit". Daca as avea nenorocul sa dau peste un client ca tine te-as invita cu tot respectul sa-ti bagi undeva aia cativa leuti din buzunarul tau care te fac sa crezi ca depanatorii,ospatarii,vanzatorii la chiosc sunt sclavii tai.Tu nu esti frustrat baiatule ,tu ai lipsuri serioase la multe capitole Link spre comentariu
ipotexas Postat Martie 19, 2013 Autor Partajează Postat Martie 19, 2013 Nu transportul la service o asiguram Noi ca service ( pentru defecte majore ) nu pompa ,presostat si alte nimicuri. Dupa oricare reparatie remediere masina in cauza trebuie verificata/probata temenic astfel putem ramine in piata. sunt si colegi ce efectueaza rapid reparatia apoi fac un progam scurt iau bani si pleaca . daca sun din nou clientul ( ce daca are garantie!)Asta datorita pregatiri tehnicienilor ce provin din mediul de service/garantie de la diverse firme ce sau desfintat sau au redus activitatea( rombiz etc.)Eu ca SRL provin din mediul CLIENTI asa ca deciziile ( chiar daca par un pic mai costisitoare) mile asum ca sa ramin in piata,Vorbesti frumos inseamna ca stii sa iei banu clientului Adica florinell sa inteleg ca depanatorii trebuie sa fie platiti in functie de talentul lor oratoric? Adica in functie de "vrajeala"? Link spre comentariu
strombi Postat Martie 19, 2013 Partajează Postat Martie 19, 2013 Crezi ca 120 lei ptr. o reparatie la centrala e muult ?> daca s-ar taxa cu 20 la suta din valoarea produsului+constatare (cum fac multe service-uri ) ?? > mai ales ca sunt autorizati ptr. asa ceva !!Ahhhhhhhhhhhhhhh ai apucat sa raspunzi inaintea mea!!!!!!!!!!!!!!!Eu pentru un condensator am taxat cu 400lei ,care e problema?Problema e ca nu tre sa fii magar pentru o piesa infima,ca pana la urma daca tu imi spui cat ma costa dupa ce il repari si ceri 400 de lei iti zic foarte frumos nu am bani astea de ce nu mi-ai zis de la inceput,si atunci se schimba drastic ori accepti cat ofer eu ori iti scoti piesa si poti sa o bei cu apa. Link spre comentariu
iuli09 Postat Martie 19, 2013 Partajează Postat Martie 19, 2013 legat de cele scrise mai sus : ma duc la un service cu un aparat defect si dupa ce imi face constatarea intreb cat o sa ma coste reparatia ; la care individul imi spune : " nu pot sa spun cat o sa coste reparatia decat dupa ce termin". In cazul asta : ce rost mai are constatarea ? sau doar se preface ca umbla cu multimetrul in aparat si dupa ce ies pe usa il trimite in alta parte sau cheama pe altcineva sa-l repare ?Pai daca la un electrocasnic pe care am platit 200 lei, el imi schimba un condensator si ma taxeaza cu 400 lei as vrea sa stiu ,inainte de a se apuca de lucru cat ma va costa ca sa stiu si eu daca respectivul aparat merita sau nu reparat . Pana la urma nu ma intereseaza natura defectului sau ceea ce face el efectiv , eu vreau doar sa stiu cat ma va costa reparatia . Link spre comentariu
ALEy Postat Martie 20, 2013 Partajează Postat Martie 20, 2013 Constatarea si fixarea costului reparatiei se executa la inceput si este insotita de "proces verbal" constatator ce se face in 3 exemplare ( asa fac eu) 1) ramine semnat aprobat de client la client (dovada ca este de acord si putem colabora) 2) la firma cu numar de inregistrare (pentru fisa de magazie) 3) insoteste aparatul dupa caz ( inlocuind fisa de transport). majoritatea colegilor au plecat in afacere cu gindu sa se inbogateasca ,la mine stiu ca intii aduc bani de acasa apoi poate ii scot in timp ( EU nu am incotro este singurul serviciu la care ma pot angaja)cine angajaza un ing de 45 de ani cu 10zile pe luna tratament (oncologic)? adica mai mult in spital decit la servici si cu pretentii de salariu. Eu atit am avut de scris .VA doresc tuturor MULTA SANATATE! Link spre comentariu
molioa Postat Martie 20, 2013 Partajează Postat Martie 20, 2013 Eu cand am zis ca topicul acesta da in derizoriu... Ganditi-va ca "elforum" este vizitat si de foarte multi clienti. La urma-urmei, toti suntem clientii cuiva, ca doar nu suntem "mesterii universali" sa le reparam pe toate. In plus, cu siguranta avem printre noi si doamne care citesc ce se scrie aici, -asta vis-a-vis de remarcile misogine, ale unor "meseriasi" ce par a se "pricepe" fooooarte bine la femei...probabil asa se pricep si la meserie Dealtfel, la unii nici gandirea nu-i prea zdravana -un amestec de infantilism tarziu, si a teribilism infantil... Colegu`cu condensatorul de 400 lei...esti de rasu-plansu! Nu stiu ce ai vrut sa demonstrezi cu postarea ta, dar ti-a iesit rau si in fata clientilor, si in fata unor depanatori seriosi, si in fata colegilor care se respecta. Adica, ai picat prost, si din fata si din dos! Dar cum am zis, probabil ai fost luat de valul teribilismului...uneori chiar si maturii spun lucruri traznite! Cand esti prestator de servicii, "Clientul e stapanul nostru!" asta o stie orice meserias adevarat in rest, e poveste... Dati inainte, ca astfel ne cunoastem mai bine! Link spre comentariu
molioa Postat Martie 20, 2013 Partajează Postat Martie 20, 2013 Problema e ca nu tre sa fii magar pentru o piesa infima,ca pana la urma daca tu imi spui cat ma costa dupa ce il repari si ceri 400 de lei iti zic foarte frumos nu am bani astea de ce nu mi-ai zis de la inceput,si atunci se schimba drastic ori accepti cat ofer eu ori iti scoti piesa si poti sa o bei cu apa....ori inchizi portofelul, ii scoti sculele afara si-i deschizi usa! Se mai poate intampla si asta, daca dai de un client cu "vana". Link spre comentariu
florinellll Postat Martie 20, 2013 Partajează Postat Martie 20, 2013 lPai daca la un electrocasnic pe care am platit 200 lei, el imi schimba un condensator si ma taxeaza cu 400 lei as vrea sa stiu ,inainte de a se apuca de lucru cat ma va costa ca sa stiu si eu daca respectivul aparat merita sau nu reparat . .Trebuie sa fii foarte limitat ca sa intelegi asta.Acolo am vrut sa scriu 4000 lei insa nu am mai putut edita :rade:Zilele trecute am primit la reparat un tv Goldstar din 1994 ,valoarea de piata este de 50lei (functional)Trafo linii defect +final linii.M-am gandit conform aberatiilor de pe aici sa ii cer clientului 5lei(traf+final inclus) pentru reparatie .Ce ziceti?Sunt unii care nu se pricep la nimic pe lumea asta ,insa ar dorii sa vina cineva sa le rezolve problemele gratis daca se poate.Cand ajungi cu masina in service si ti se schimba caseta de directie (3000lei)in loc de simering(20lei)cum este........ maiiiii astia.................... Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum