Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Tico,pro si contra!


soptea

Postări Recomandate

Lamuriri pe larg :http://www.daewooclub.ro/forum/index.php?Cand te doare maseaua te duci la dentist, nu la zidar... :snakeman: Costel

Dl Costel,intamplarea face ca exact zilele astea sa ma supere o masea la maxim si m am hotarat sa ma descotorosesc de ea..si ce crezi ca am facut?M am dus la dentist?Nope!Am intrebat in stanga si dreapta de fosti pacienti despre parerea lor referitoare la modul in care au fost tratati,si acum stiu catre ce doctor sa ma indrept.Asa si cu Tico,nu ma intereseaza parerea unui mecanic,ci a unui utilizator care imi seamana ca venituri,bagaj de cunostinte,obiceiuri etc.Din cele citite si aflate pana acum,se pare ca Tico e o alegere mai buna pentru mine decat o Dacie.Si bineinteles ca in momentul in care ma voi hotari sa cumpar un anumit Tico,ma voi adresa si unui mecanic,pentru ca fiecare e meseriash in meseria lui.Bafta,Radu Soptea
Link spre comentariu
  • Răspunsuri 19
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • pavcostel

    6

  • soptea

    2

  • adi_0106

    1

  • one

    1

Top autori în acest subiect

Desi nu am Tico, m-am gandit ca ar fi util sa-ti descretesc putin fruntea. De parerile pietonilor despre cutare sau cutare masina nu cred ca ai nevoie. Pe mult pomenitul (de mine, evident) forum gasesti pareri, raspunsuri, si MAI ales problemele celor care au acest tip de masina. Oameni normali, banuiesc, cel putin cei pe care-i cunosc asa sunt.CostelP.S. - norocul tau, inseamna ca nu te-a durut rau de ai avut timp sa intrebi... Sau mai bine ca nu te-ai aruncat la primul cabinet, desi te durea... Ambele variante au cate o parte de adevar. Dar cel putin nu te-ai dus la zidar!

Link spre comentariu
Vizitator Alex F

E nesigur din cauza centrului de greutate prea sus, n-o sa vezi in Germania sau in tari vestice care se respecta asa ceva, plus ca la impact frontal blocul fata adica capota motor se comprima periculos de mult si loveste ocupantii...Crede-ma lucrez de peste 10 ani in fabrica care le-a comercializat, nu le-am produs, au venit din Coreea cu vaporul si erau demontate in Slovenia unde se descarcau de pe vas si remontate in fabrica ca sa fie trecute ca piese de schimb...Nu-l invata pe roman sa fure dar nici pe coreean :yawinkle: ...

Link spre comentariu
Vizitator xaxa

ProEu nu stiu nici o alta masina care sa coste 5800EUR noua cu A/C, sa faca 70.000KM in 7 ani, fara probleme, fara o pata de rugina si abia dupa 70000km sa ii schimbi bateria originala, toba originala si cauciucurile originale. In rest benzina, bujii, ulei, filtre, becuri si 2 rulmenti pe drepta.Consum in jur de 6.8 in oras cu AC, 4.4 afara. (Record afara 4,2). Parcarea e o joaca. Intretinerea la fel. Masina ideala pt o persoana modesta traitoare in oras si fara veleitati schumaheriene.Contra.N-are nici un fel de protectie (ranforsari, airbag, etc). Tabla foarte subtire. Portbagaj infim, dificil de facut vacante cu ea dac vrei sa iti iei si prietenii. Nu poti parca pe trotuare inalte. Zvicneste destul de tare la pornirea AC, iti trebuie ceva timp sa te obisnuiesti cu asta.Diverse.La banii astia nu se discuta zgomot, demaraj, plastice, tapiserie si alte cele. E o masina gindita sa fie ieftina si fiabila si a iesit ieftina si fiabila. Oricum, in momentul de fata nu ai de unde noua, asa ca vei gasi probabil SH la 2000-2500EUR (cu AC). Concluzie: GO FOR IT!!!!

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări