Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Ciudatenie Centrla IMMERGAS- EOLO MINI 24


Bird

Postări Recomandate

Va salut ! ....manometrul pentru presiunea apei arata 0 . Daca se completeaza cu apa pana la 1 / 1,2 AT ...dupa pornire incepe si arunca apa afara . Dupa ce s-a oprit , manonetrul arata tot „0„ . A lasat-o asa si functioneaza „ normal ” !! Stiti ce ar putea avea ? presiunea o masoara direct , fiind manometru normal , sau cu ajutorul unui senzor cu traductor / microcontroler ....?? Va multumesc !

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 10
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • Bird

    3

  • doru3160

    3

  • euvasile

    2

  • asyx

    1

Top autori în acest subiect

Daca e cu manometru cu ac,trage-i una in manometru :ras: ,si eu am tot tipul asta de centrala si indica aiurea presiunea,ii razi un pumn la manometru si arata bine,mai merge ce mai merge si iar arata aiurea,zic s-o lasi in pace,o fi un defect al seriei.

Link spre comentariu

Daca e cu manometru cu ac,trage-i una in manometru :ras: ,si eu am tot tipul asta de centrala si indica aiurea presiunea,ii razi un pumn la manometru si arata bine,mai merge ce mai merge si iar arata aiurea,zic s-o lasi in pace,o fi un defect al seriei.

Manometru rotund cu ac . Dar , ma indoiesc ca o sa mearga daca il lovesc .El de fapt , functioneaza !!! Mai repede cred ca a patinat / desprins , acul de pe ax . Asa arata presiune cand incearca sa reumple centrala , dar de fapt ea are presiune doar ca indicatia este 0 si pleaca noua valoare de acolo . Multumesc !
Link spre comentariu

Manometru rotund cu ac . Dar , ma indoiesc ca o sa mearga daca il lovesc .El de fapt , functioneaza !!! Mai repede cred ca a patinat / desprins , acul de pe ax . Asa arata presiune cand incearca sa reumple centrala , dar de fapt ea are presiune doar ca indicatia este 0 si pleaca noua valoare de acolo . Multumesc !

Nu esti nici primul nici ultimul care are un manometru decalibrat pe centrala.Ai 2 variante...ori il schimbi cu unul la fel,ca piesa de schimb il gasesti la cei care asigura service-ul la tipul tau de centrala,dar s-ar putea sa nu-ti convina pretul.ori sectionezi o teava de pe tur sau retur de sub centrala,montezi o piesa T si in locul disponibil pui orice manometru care are plaja pana in max 4...5 bar.In felul asta manometrul defect va fi doar cu valoare de inventar,si il vei ignora,iar valoarea corecta o vei citi pe noul manometru,pe care il vei putea inlocui la nevoie ori de cate ori iti va face necazuri...desi daca te otelesti sa cumperi unul bun,sigur te va tine si la centrala viitoare.
Link spre comentariu

Daca la ridicarea presiunii, manometrul arata presiunea de 1-2atm,asta inseamna ca manometrul este bun.E normal ca dupa ce porneste centrala sa creasca presiunea,asta ducind la deschiderea supapei de siguranta si eliminarea presiunii.Vasul de expansiune sigur a pierdut perna de aer sau membrana este sparta.Se stie care este rolul vasului de expansiune.Atita timp cit functioneaza pompa ,manometrul va arata o presiune mai mare decit atunci cind pompa nu functioneaza.Supapa de siguranta este reglata sa se deschida la o anumita valoare a presiunii,pentru a proteja centrala de consecintele rezultate in urma cresterii presiunii.Solutia ar fi verificarea vasului de expansiune si eventual se poate incerca introducerea aerului in vas cu o pompa pentru umflarea rotilor.Ventilul vasului este asemanator cu ventilul rotilor de automobile.

Link spre comentariu

Dupa ce s-a oprit , manonetrul arata tot „0„ . A lasat-o asa si functioneaza „ normal ” !! !

Daca din cele scrise de initiatorul topicului se intelege ca ar avea o treaba cu vasul de expansiune,atunci eu ma dau deoparte...eventual poate apare careva sa-i spuna sa schimbe si stecherul de la cordonul de alimentare,ca nu se stie la ce ajuta...
Link spre comentariu

Normal ca nu,poate chiar verifica si ESR-ul la condensatorii de pe placa de baza...si tot nu va cade centrala din perete...dar nici nu va rezolva situatia.Ma intreb daca nu are cu ce citi o presiune corecta,cu ce naiba sa verifice restul aspectelor mentionate?E tipic pt manometrele de 2 lei montate pe centrale,decalibrarea tubului bourdon,din cauza ca e facut din material de proasta calitate ce isi pierde elasticitatea in timp.Daca lui ii "merge normal"cu presiune zero,mai mult ca sigur real are peste 1bar,deci cand ii va indica 2bari de fapt va avea peste 3 bari si supapa de siguranta va vomita surplusul...ce e asa de complicat?Nu trebuie exclus nici un aspect,dar cum alt punct de masurare a presiunii nu exista,in primul rand se rezolva asta,si pe urma, dupa caz, se verifica restul.

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări