Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

problema amplificator

Vizitator nanutzu

Postări Recomandate

Vizitator nanutzu

am un amplificator 2 canale, 1 bridge, sunt incepator in ale depanarii dar am ceva cunostinte,amplificatorul a mers ok, pana a inceput sa imi scoata curent destul de mare pe iesire. acum am schimbat mosfetii, numai nu imi mai ridica curentul, de unde intra curent in amplificator si pana la conexiunea mosfetilor am acelasi curent.si cand il conectez la sursa de curent (o baterie auto) mi se aprinde 1 secunda ledul de protectie si apoi se stinge dar nu se mai aprinde cel verde.ma gandesc sa fie ceva de pe alimentare dar nu stiu exact ce sa caut, poate ma ajuta cineva!as putea sa o duc la un depanator experimentat dar vreau sa vad daca cumva ii dau eu de cap!multumesc!am sa adaug si cateva poze

post-75287-139829601632_thumb.jpg

post-75287-139829601636_thumb.jpg

post-75287-13982960164_thumb.jpg

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 47
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Top autori în acest subiect

Imagini postate

Inainte de toate trebuie sa invatati sa faceti diferenta dintre tensiune si curent, mai pe intelesul unui novice Curentul reprezinta Amperii iar tensiunea reprezinta Voltii, spre exemplu un acumulator auto are o Tensiune de 12Vcc si o capacitate de curent exprimata in Ah pe carcasa ( adica amperi pe ora ).

Acum pentru amplificatorul in cauza, din poze vad ca tranzistorii de la sursa lipsesc de pe placa, sa inteleg ca i-ati inlaturat? oricum asta este primul pas, verificarea si daca este nevoie depanarea sursei ridicatoare de tensiune, se pun tranzistorii la loc cei originali sau inlocuitori identici si apoi se verifica pe grupul acela de 4 condensatori electrolitici daca exista tensiune si la ce valoare pe fiecare. Dupa asigurarea bunei functionari a sursei se trece mai departe.

Link spre comentariu
Vizitator nanutzu