Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

kit ambreiaj logan 1.4 mpi


adium

Postări Recomandate

buna ziua, am urmatoarea problema : la plecarea dupa loc masina trepideaza ,dupa toate verificarile trebuie sa schimb kit -ambreiaj .Intrebarea este de care Valeo sau Luk?( un prieten care a lucrat intr-un mare servis .. recomanda Valeo ,ei folosesc piese Valeo) Masina are 190000km parcursi simptomele de trepidatii nu sunt continuie pot apare si dupa 1000 km sau apare ,,azi ” si stai cu frica ca acu crapa,ce ziceti?Multumesc!

Link spre comentariu
  • 4 săptămâni mai târziu...
  • Răspunsuri 8
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • philipo4you

    2

  • CIBY2

    1

  • Adierea

    1

  • adium

    1

Top autori în acest subiect

Atata timp cat nu sant contrafacute cred ca diferentele nu sant foarte mari .Tripidatiile pot apare si cand schinbi discu de anbreaj daca acesta nu este suficient de drept sau pot aparea dupa la o perioada destul de scurta daca anbreaju este fortat la mxim destul de des pentru ca apar deformari din cauza incalziri excesive .

Link spre comentariu

Probabil ca este cam tarziu, dar poate mai prinde bine si altor useri.A trebuit sa schimb ambreiajul tot la 1,4 MPI. In magazin, vanzatorul m-a pus in fata a vreo trei variante. Original Dacia - Renault, Valeo si nu mai stiu ce alta marca.Initial am optat pentru Valeo, pretul era cam 1/2 fata de original. Numai ca l-am rugat pe respectivul sa le desfaca pe amandoua. Surpriza, amandoua erau Valeo. Cel marcat Valeo, mai ieftin, avea marcajul cu cerneala (imprimare cu puncte precum data pe ouale de gaina) iar celalalt, originalul Dacia, avea marcajul Valeo stantat in metal. Pe acesta l-am cumparat. Dupa schimbare, ambreiajul inlocuit avea aceeasi stantare in metal.Deci, care era Valeo? Cred ca cel comercializat ca fiind Valeo era de fapt o facatura ieftina.

Link spre comentariu
  • 2 săptămâni mai târziu...

Eu m-as fi interesat la OPC. De regula, o firma care se respecta, isi marcheaza produsele intr-un singur fel. Iar de la porcariile astea contrafacute pot apare multe belele, cand te astepti mai putin.

Link spre comentariu
  • 2 luni mai târziu...

Probabil ca este cam tarziu, dar poate mai prinde bine si altor useri.A trebuit sa schimb ambreiajul tot la 1,4 MPI. In magazin, vanzatorul m-a pus in fata a vreo trei variante. Original Dacia - Renault, Valeo si nu mai stiu ce alta marca.Initial am optat pentru Valeo, pretul era cam 1/2 fata de original. Numai ca l-am rugat pe respectivul sa le desfaca pe amandoua. Surpriza, amandoua erau Valeo. Cel marcat Valeo, mai ieftin, avea marcajul cu cerneala (imprimare cu puncte precum data pe ouale de gaina) iar celalalt, originalul Dacia, avea marcajul Valeo stantat in metal. Pe acesta l-am cumparat. Dupa schimbare, ambreiajul inlocuit avea aceeasi stantare in metal.Deci, care era Valeo? Cred ca cel comercializat ca fiind Valeo era de fapt o facatura ieftina.

Valeo este un producator de piese auto foarte mare si livreaza multe componente "de prima echipare" pentru foarte multe marci - Volkswagen este unul din ei si astia chiar sunt pretentiosi.Atunci cind incheie un astfel de contract, de furnizare pentru prima echipare, sunt obligati sa nu scoata acel produs pe piata sub marca proprie o anumita perioada de timp!Si nici macar perfect identic cu cel de prima echipare. Mai mult, producatorul auto ii impune personalizarea produsului.Acea perioada este la intelegere intre producatorul componentelor si cel al masinii respective (Dacia, Volkswagen, etc)Dupa acea perioada scot produsul pe piata in ambalaj propriu si il personalizeaza cum cred ei de cuviinta, nu cum impune producatorul auto!Important este ca piesa cumparata sa aiba acel timbru cu numarul de omologare RAR.Diferenta de pret poate veni si din faptul ca ambalajul producatorului auto are alt cost, transferul prin magaziile producatorului auto costa, distributia ca piese de origine costa si ea, si nimeni nu revinde fara o cota de profit ! La piesele de origine vindute prin diverse magazine se aduna mai multe cote de adaos comercial (al producatorului auto si cel al magazinului - cel putin)
Link spre comentariu

Timbrul ala contine un numar si o informare facuta la RAR iti va spune daca este in regula cu produsul sau nu.Daca nu este in regula, de ex cumperi placute de frina si ei iti spun ca acel numar este pentru un kit ambreiaj, atunci poti sa le spui ca au "treaba" la magazinul de piese respectiv.Si asa se mai poate face un pic de curatenie printre no-name-uri!

Link spre comentariu

Salut,60% din durabilitatea unui kit de ambreiaj depinde de conducatorul auto si diferenta de calitatea produsului, deoarece 9 conducatori auto din 10 tin ambreiajul apasat la fiecare intersectie si nu mai discut de femei cel putin.In 1990 am fost primul privatizat in domeniul mecanica auto si aveam vreo 13 persoane care faceau Spania,plecau de aici cu persoane si de acolo veneau cu pachete,ma saturasem sa le schimb uleiul saptamanal iar la un moment dat se ajungea la schimbarea ambreiajului si am montat atat Valeo cat si Luk deoarece Sachs era mult mai scump dar nu am auzit pe vreunul sa se vaiete de vreo uzura prematura a ambreiajului.Era unul cu un Vectra 20 DTL care vorba aceea a facut ani de zile acest traseu de nici cainii pe acasa nu-l mai cunosteau si tot asa a vandut masina ,fara semne de oboseala la kit-ul care il schimbasem.

Link spre comentariu
  • 6 luni mai târziu...

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări