Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

KIT XENON pentru faza lunga


Vizitator kufu

Postări Recomandate

Vizitator kufu

Buna ziua,Sper ca cineva de pe acest forum stufos ma poate ajuta cu urmatoarea problema:Stie toata lumea ca in mod normal, daca ai xenon aftermarket pe faza lunga, nu poti sa dai flash-uri.M-am gandit la urmatoarea "schema":Balastul sa fie alimentat odata cu pornirea motorului si pe un fir intre balast si bec sa se interpuna un releu, comandat de alimentarea masinii pentru faza lunga. Nu stiu daca a incercat cineva asa ceva si nici daca e corect ce am scris. Imi cer scuze daca s-a mai discutat!Multumesc!

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 3
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • ggi

    1

  • maxim_sedilec

    1

Zile populare

Top autori în acest subiect

Nu prea cred ca merge solutia asta... Vezi tu, din balast ies tensiuni foarte mari, deci nu prea vad releul care sa comute asemenea tensiuni, plus ca daca ai observat firele de la balast la bec sunt cu o izolatie mai altfel care rezista la tensiuni foarte mari (unele kit-uri au fire ecranate acolo), deci cand le intrerupi, apar... artificii ! Originalele au soclu cu electromagnet care schimba unghiul becului/lupei, facand astfel posibile schimbarea instant a fazei si implicit flash-ul. Deci, cand e vorba de tensiuni de ordinul kilovoltilor, eu zic sa te abtii de la improvizatii...

Link spre comentariu
Vizitator kufu

Da... Stiam ca sunt tensiuni mari acolo (25 kV parca).

 

Faza cu electromagnetul este la H4 si inca un model parca... Stiu si de asta (am pe alta masina :P Si... ca o paranteza in paranteza, pentru colegul de mai sus, nu am lupe la acea masina dar mi-am reglat frumos farurile la service autorizat si mai stiu sa utilizez si butonul "reglare faruri)".

 

Multumesc ggi pentru raspuns!

Link spre comentariu

daca citeai macar ce scria pe cutia chitului HID era minunat . si pistoalele se vand dar nu pot fi folosite legal la impuscat USL-isti, MANEL-isti, MU-isti, ciori si alte categorii ...

normal ca poti folosi reglajul manual de nivel al farurilor dar legislatia europeana cere unul automat .

 

nu poti pune releu pe iesirea HV a balastului pentru ca becul HID are o tensiune de aprindere (in mod normal 1...3KV pentru becuri auto) si o tensiune de mentinere (80...150Vpentru aceleasi becuri)aprimderea dureaza 1...60 secunde depinzand de bec/producator/balast .

oricum intensitatea maxima mai repede de 15 secunde n-am auzit sa faca nici un bec/producator, teoretic este posibil dar scurteaza enorm viata becului .

daca intrerupi iesirea HV balastul trece in "IGNITION" facand pulsuri de cativa KV necesari aprinderii , majoritatea "balast-urilor" (nu stiu daca alea de pe alibaba la 30 USD ) fac un numar de incercari "ignition" dupa care renunta si ai sa ai surpriza ca becul nu se mai aprinde cand vrei tu .

masinile echipate "bi-xenon" fac "flash" folosind un sistem mecanic iar farul este mereu aprins .

 

 

PS citeste si asta http://www.politisti.ro/topic/6505-sunt ... termarket/

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări