costy1 Postat Februarie 26, 2013 Partajează Postat Februarie 26, 2013 Am si eu un polizor de banc mai mic si care dupa ce l-am folosit sa tai niste straifuri de faianta ( timp de vreo 20 min dar nu continuu ci cu pauze!) s-a oprit la un moment dat insa se auzea totusi motorul ca incearca ceva pe acolo !? L-am oprit de la alimentare si prima impresie a fost ca am ar rotorul. L-am alimentat din nou si am rotit usor de piatra. A inceput sa se invarta insa turatia este foarte mica. Ulterior m-am gandit ca poate praful de la faianta a intrat la rulmenti si i-a blocat ; de accea am dat cu WD40 in timp ce se rotea. Rezultatul a fost ca a inceput sa se roteasca mai usor insa fara a creste turatia semnificativ !Intrebarea este daca sa-mi bag eu nasul la el sau daca ma poate ajuta cineva in identificarea problemei printr-o constatare ?PS: mai jos am pus o poza cu subiectul in cauza. Link spre comentariu
tranzistoras Postat Februarie 26, 2013 Partajează Postat Februarie 26, 2013 Dedesupt are un capac, sub cabac ar trebui sa fie un condensator. Incearca sa-l schimbi. Link spre comentariu
andreivlad1999 Postat Februarie 26, 2013 Partajează Postat Februarie 26, 2013 Este posibil sa fi ars motorul. Daca te pricepi desfa-l si vezi cum arata statorul. Daca e ars iti dai seama din prima. Daca nu te pricepi du-l la un atelier de bobinaj sa ti-l desfaca si sa ti-l rebobineze daca e cazul si daca merita. Link spre comentariu
marius_3004 Postat Februarie 26, 2013 Partajează Postat Februarie 26, 2013 Nu pare a fi motor cu perii la prima vedere,deci o prima constatare ar trebui sa fie asta.Dar vad ca zici ca prima impresie a fost ca ai ars motorul,deci e cu perii? Link spre comentariu
andreivlad1999 Postat Februarie 26, 2013 Partajează Postat Februarie 26, 2013 Nu cred ca e motor cu perii pentru ca astea au turatii mari. Dupa cum arata este motor cu rotor in scurtcircuit si cu putere mica 150-250W, fara ventilator de racire, adica usor de ars daca nu esti foarte atent la sarcina pe care i-o aplici. Link spre comentariu
costy1 Postat Februarie 27, 2013 Autor Partajează Postat Februarie 27, 2013 Este posibil sa fi ars motorul. Daca te pricepi desfa-l si vezi cum arata statorul. Daca e ars iti dai seama din prima. Daca nu te pricepi du-l la un atelier de bobinaj sa ti-l desfaca si sa ti-l rebobineze daca e cazul si daca merita.Stiu ca pe Fainari in Bucuresti era un atelier dar care nu mai este ! Am fost si prin targul de la Obor, dar acolo nu mai stie nimeni de alt atelier. Am auzit ca ar mai fi unul la Hala Traian, insa unde anume nu stiu. Daca stiti voi un atelier va rog sa-mi spuneti. Dedesupt are un capac, sub cabac ar trebui sa fie un condensator. Incearca sa-l schimbi.Am dat capacul jos, dar ma gandeam ca daca era condensatorul , atunci nu se mai rotea ! Poate gresesc in rationament, nu stiu ! Nu ma prea pricep in domeniu asta.Astept sa vedem poate mai stie cineva unde mai gasesc un atelier.Multumesc pentru raspunsuri. Link spre comentariu
andreivlad1999 Postat Februarie 27, 2013 Partajează Postat Februarie 27, 2013 Daca nu primesti raspunsuri incearca cu google o cautare dupa "rebobinat motoare" si sigur vei gasi 2-3 firme din Bucuresti care te pot ajuta. Sau poti incerca aici: http://www.bizoo.ro/produse/bobinaj-mot ... tart-0/10/. Link spre comentariu
costy1 Postat Februarie 27, 2013 Autor Partajează Postat Februarie 27, 2013 Daca nu primesti raspunsuri incearca cu google o cautare dupa "rebobinat motoare" si sigur vei gasi 2-3 firme din Bucuresti care te pot ajuta.Sau poti incerca aici: http://www.bizoo.ro/produse/bobinaj-mot ... tart-0/10/.Inainte sa deschid topicul am cautat si pe net. La cei de la VAMC le-am trimis si mail+poza si nu au mai raspuns. Cel din Ilioara este cam departe ( eu stau in zona Bucurestii Noi-Laromet) si mananc o paine pana ajung acolo! Ma gandeam mai degraba daca imi recomanda baietii de pe siteul acesta pe cineva. In ultima instanta, daca nu stie nimeni vreun meserias,voi apela la cei din Ilioara. Multumesc Link spre comentariu
puriu Postat Februarie 27, 2013 Partajează Postat Februarie 27, 2013 E un motor asincron monofazat cu un scurtcircuit in bobina. Trebuie sa fie rebobinat cu aceeasi grosime de sarma, dar mai cu grija. Link spre comentariu
Vizitator Postat Februarie 28, 2013 Partajează Postat Februarie 28, 2013 Vezi ca e un atelier de bobinaj chiar pe strada Viitorului (continuarea lui Lizeanu spre piata Gemenii) la intersectie cu Stefan cel Mare. Cum te duci spre piata Gemenii pe partea stanga, pana in strada Fainari.Mai incearca si in targul 16 Februarie, din cartierul Chitila. Link spre comentariu
costy1 Postat Februarie 28, 2013 Autor Partajează Postat Februarie 28, 2013 Am rezolvat pana la urma ! Am fost la atelierul din Ilioara unde oamenii au fost foarte draguti de aceea ii recomand pentru seriozitate http://www.spitaluldemotoare.cabanova.ro/ Am scapat usor pentru ca a fost din cauza condensatorului ( cum spunea si "tranzistoras"). Multumesc tuturor pentru sfaturi si sugestii Link spre comentariu
andreivlad1999 Postat Februarie 28, 2013 Partajează Postat Februarie 28, 2013 Totul e bine cand se termina cu bine. Probabil ca era devalorizat condensatorul ca daca era intrerupt sau mai rau in scurt atunci se putea lasa cu stator ars daca acesta nu avea protectie termica incorporata. Link spre comentariu
costy1 Postat Martie 1, 2013 Autor Partajează Postat Martie 1, 2013 Condensatorul chiar era in scurt cand a fost verificat ! Am avut noroc ca nu am incercat sa-l fortez dupa ce s-a oprit. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum