Barbu Paul Postat Aprilie 23, 2018 Partajează Postat Aprilie 23, 2018 Compresoarele din imagine sunt compresoare demontabile, au un colier de inox la îmbinarea carcaselor, pe aici am vazut la unele compresoare cum se scurge ulei, la altele scurgerile provin de la orificiile de admisie aer / completare ulei (in general atunci când se completeaza mai se toarna si pe langa) dupa oprire in partea superioare se formeaza vapori de ulei care trec prin filtru orificiului de admisie aer si ajung pe carcasa compresorului si de aici pe vasul de acumulare si in final pe piciorul echipamentului. Cu stima Barbu Paul Link spre comentariu
Ovidanie Postat Aprilie 24, 2018 Partajează Postat Aprilie 24, 2018 Compresorul era intr-un laborator de tehnica dentara, alimenta o mica instalatie de sablare. Tehnicienii folosesc freze actionate electric, micromotoare, asa sunt denumite. Sunt ca o carioca groasa, functioneaza pana la 45.000 rotatii minut, suspensie electromagnetica, perfect echilibrate, madem in Japan, 2000 euro numai micromotorul, adica piesa de mana. Controlelrul separat, 500 euro. Mi-a placut scula si am vrut sa-mi iau si eu...dar mi-a -trecut instant cand am aflat pretul. Compresorul ala nu stiu pe unde curge, sper sa nu fie nevoie sa-l repar. Oricum functioneaza admirabil. Link spre comentariu
Stelian Leonard Postat Aprilie 24, 2018 Partajează Postat Aprilie 24, 2018 Acuma 8-10 ani, pe un forum de modelism era un compresor facut tot cu o butelie sferica; era de la instalatii de la avioane. Tipul lucrase mecanic de aviatie. O solutie practica pentru acasa este utilizare de butelii de stingatoare https://www.google.com/search?q=stingator&client=firefox-b&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwiy6p3229LaAhWOjqQKHR__DigQsAQIKw&biw=1138&bih=815#imgrc=_ @Nardu Link spre comentariu
doru3160 Postat Aprilie 24, 2018 Partajează Postat Aprilie 24, 2018 On 24.04.2018 at 10:43 AM, Ovidanie said: Compresorul ala nu stiu pe unde curge, sper sa nu fie nevoie sa-l repar. Oricum functioneaza admirabil. Sigur pe la acea imbinare...eu am presupus ca acolo e facuta o imbinare etansa si atunci chiar era o problema sa apara balta aia sub butelie. In mod sigur cand ai asemenea jucarie in exploatare, acasa, se gaseste si metoda prin care sa se stopeze pierderea de ulei. Cel putin la al meu asta va fi principalul motiv pt care voi incerca sa renunt la cilindrii originali( pierderile de ulei) si motorul anemic de doar 250W, cu contact intern centrifugal pt pornire. Are prea multe neajunsuri ca sa-l mai pastrez in forma actuala, dar o vreme a facut treaba buna. Singura nelamurire ce o am in privinta capsulelor de frigider, este ca nu stiu inca ce cantitate de ulei ii trebuie ca sa functioneze normal. Probabil va trebui sa golesc o capsula ca sa aflu.Una o am sigur fara pierderi, din cealalta a curs ceva ulei cand am inclinat-o din greseala. Mai am o capsula de zil, dar cum nu i-am gasit pereche, o sa merg cu doua romanesti. Link spre comentariu
icar Postat Aprilie 25, 2018 Partajează Postat Aprilie 25, 2018 Intreaba la un atelier de depanare frigidere, poate te lamuresc ei. Link spre comentariu
Ovidanie Postat Aprilie 25, 2018 Partajează Postat Aprilie 25, 2018 Am gasit si restul pieselor. Cred ca am tot ce trebuie. Link spre comentariu
doru3160 Postat Aprilie 26, 2018 Partajează Postat Aprilie 26, 2018 23 hours ago, icar said: Intreaba la un atelier de depanare frigidere, poate te lamuresc ei. E prea mare deranjul...au ramas putini si parca vad ca nu au timp de ''discutii''. Daca era mai complicat de aflat prin golire, poate ma invredniceam sa-i caut.Asa, prin golire, mai aflu si ce vascozitate trebuie sa aiba, ca nici asta nu prea stiu. Link spre comentariu
norad Postat Aprilie 26, 2018 Partajează Postat Aprilie 26, 2018 Referitor la urmele de ulei de sub compresor, am la serviciu un compresor JUN-AIR model 6-10 (destul de silentios) ce are o valva prin care se elimina condensul din butelie. Vreau sa va zic ca intotdeauna apa din butelie avea urme de ulei. Chiar mult ulei. Ulei se strangea si intr-un fel de filtre (noi ii zicem capcane de ulei), ce erau golite periodic. Presupun ca nu e normal ca uleiul sa intre in butelie, dar cert e ca il gaseam intotdeauna acolo. Probabil niste garnituri nu isi mai faceau treaba. Link spre comentariu
validae Postat Aprilie 26, 2018 Partajează Postat Aprilie 26, 2018 Uleiul ajunge în butelie și sub formă de vapori, nu neapărat sub formă lichidă. Link spre comentariu
doru3160 Postat Aprilie 26, 2018 Partajează Postat Aprilie 26, 2018 Se aduna ulei in butelie odata cu apa rezultata din condens, dar asta nu lasa nici o urma. Cel mai mult trece pe langa pistoane, prin supape si este evacuat in butelie odata cu aerul. Se purjeaza si se elimina atat apa cat si uleiul (mult sau putin) adunat in butelie. Ceea ce se vede in poza este pierdere clara, de asta si tava aia colectoare sub picior. La compresoarele clasice se pierde pe langa ax, pe la imbinari intre cilindru si motor, fel de fel de capace, si multe alte locuri, care la compresoarele in capsula nu mai exista.La capsula din poza, imi inchipuiam ca nu are cum sa curga, pt ca uleiul este doar antrenat de piesele in miscare, insa nu se creaza presiune in capsula si nici nivelul nu este unul care sa fie aproape de acea imbinare.Dar se pare ca si acolo trebuie sa existe o garnitura care din cand in cand cedeaza. Link spre comentariu
icar Postat Aprilie 29, 2018 Partajează Postat Aprilie 29, 2018 Vaporii de ulei "plutesc" in butelie, pe timpul functionarii, si pot ajunge usor pe teava de evacuare, adica in scula pe care o utilizezi, de aceea multe reductoare sunt prevazute cu capcane de apa si ulei! Vaporii de ulei "se aseaza" pe fundul butelieli in timp si, intr-adevar, trebuie purjat odata cu apa (defapt se face o emultie nasoala,) prin deschiderea robinetului din fundul buteliei. Lucrez de ani de zile cu aerograful si, in vasul de decantare de la reguator, vesnic se string citva ml de apa. Cu uleiul nu am probleme, compresorul fiind pe membrana, deci am aer "curat". Link spre comentariu
Ovidanie Postat Aprilie 30, 2018 Partajează Postat Aprilie 30, 2018 Compresorul unui prieten. Butelia recuperata de la un stingator. Compresorul e fara ulei. Link spre comentariu
icar Postat Mai 2, 2018 Partajează Postat Mai 2, 2018 Frumos, felicitari realizatorului! Link spre comentariu
mac01 Postat Mai 2, 2018 Partajează Postat Mai 2, 2018 Nu e ok constructia. N-are supapa unisens, n-are presostat...motorul merge continuu fara oprire. Nu este un compresor fiabil...pompa mica, butelie mare...uzura enorma. Arata ca un compresor de jucarie... pentru curatat praful dintre butoanele tastaturii. Link spre comentariu
Ovidanie Postat Mai 3, 2018 Partajează Postat Mai 3, 2018 Supapa unisens nu are nevoie, compresorul porneste neconditionat. Presostat are, este vizibil in poza a doua din postul de mai sus sau in ultima poza din acest post. Butelia are maximum 3,5 litri, compresorul este capabil de 20 litri/minut. Presiunea in butelie este setata la 2,3 bar. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum