icar Postat Martie 15, 2018 Partajează Postat Martie 15, 2018 Sugestie: lasa robinetul asa cum e, este un chin sa-l scoti! Fa un adaptor de la filetul de racord lsa aragaz pe un filet de 1/4"sau 1/8", e mai simplu asa! Link spre comentariu
lorik199 Postat Martie 15, 2018 Partajează Postat Martie 15, 2018 Sunt la piata piulite cu stut pentru furtun ieftine, n-are rost de facut una Pentru ovidanie: sunt la bazar, e 5 lei bucata 1 Link spre comentariu
Ovidanie Postat Martie 15, 2018 Partajează Postat Martie 15, 2018 Multumesc pentru sfat. Cat de utile sunt discutiile constructive, sincer intentionam sa scot robinetul buteliei si in locul robinetuluii sa sudez o teava filetata de 3/8, cred ca 1/2 este prea groasa. Link spre comentariu
mac01 Postat Martie 15, 2018 Partajează Postat Martie 15, 2018 (editat) Compresoarele folosesc in general cuple cu filet 1/4. Editat Martie 15, 2018 de mac01 Link spre comentariu
Ovidanie Postat Martie 16, 2018 Partajează Postat Martie 16, 2018 Minutul 4:15. Periodic trebuie schimbat uleiul in agregat. Link spre comentariu
amudsen Postat Martie 16, 2018 Partajează Postat Martie 16, 2018 Si la punctul cel mai de jos al buteliei un robinet care sa permita scurgerea condensului. Link spre comentariu
icar Postat Martie 16, 2018 Partajează Postat Martie 16, 2018 Buna idee! Quote Vezi aici. Aici e o problema: tipul nu a montat supapa unic sens/refulare. In momentul in care motorul se opreste, pe teava ramine presiune iar motorul nu va mai porni. Pe traseul de aer pompa - presostat se monteaza o astfel de supapa. In momnetul in care motorul se opreste, aceasta supapa, comandata electric, elibereaza aeul de pe tevi, fara insa a pierde aerul din butelie. Apoi, eu m-as fi folosit de gaura din fundul buteliei, gata facuta, pe care tipul a astupat-o, fara sa mai fac alte doua gauri, cam inutile si...periculoase (sudura= risc de coroziune=risc de sarit in cap stut!) Link spre comentariu
Ovidanie Postat Martie 16, 2018 Partajează Postat Martie 16, 2018 (editat) Parerea mea: Scot robinetul si vad ce teava pot suda in gaura ramasa. Nu-i musai 1/4 ca oricum ajung la 1/2, folosesc presostat pentru apa, e mai ieftin. Pe teava sudata montez un T, din laterala T-ului merg in compresor si in robinetul de evacuare si in acelasi T dar in prelungirea tevii un robinet de purjare a instalatiei. Montez butelia cu teava in jos si gata. Daca tai tabla circulara pe care sta butelia in mod normal, o sa obtin un recipient rotunjit care vopsit corespunzator va arata chiar bine. Editat Martie 16, 2018 de Ovidanie Link spre comentariu
icar Postat Martie 16, 2018 Partajează Postat Martie 16, 2018 Cam asa trebuie sa arate schema si doatarile. Nu uita de supapa suprapresiune!!!!!! Link spre comentariu
Ovidanie Postat Aprilie 19, 2018 Partajează Postat Aprilie 19, 2018 Am vazut compresorul din foto intr-un laborator de tehnica dentara. 1 Link spre comentariu
Stelian Leonard Postat Aprilie 19, 2018 Partajează Postat Aprilie 19, 2018 La 26.03.2017 la 18:09, viopa a spus: Un exemplu de compresor pentru aerograf. De la ce este "mingea" ? @Nardu Link spre comentariu
doru3160 Postat Aprilie 23, 2018 Partajează Postat Aprilie 23, 2018 On 4/19/2018 at 7:44 PM, Ovidanie said: Am vazut compresorul din foto intr-un laborator de tehnica dentara. Faina scula, dar ma intreb de unde pierderile alea de ulei de sub el? La compresoarele obisnuite cu capul la vedere, sa zicem ca exista locuri pe unde poate scapa ulei, dar astea in capsula... Link spre comentariu
icar Postat Aprilie 23, 2018 Partajează Postat Aprilie 23, 2018 Compresorul pe motor de frigider functioneaza in "baie de ulei" asa ca, parte din vaporii de ulei pot ajunge in rezervor si pe instalatii. De aceeaia, acest dip de compresoare au filtre de ulei la regulator. (Nu stiu la ce foloseste tipul acel compresor, dar nu cred ca la actinarea frezelor. Acolo trebuie aer uscat fara urme de praf sau ulei.). Nu sunt pierderi de ulei in sine, uleiul apare ca urmare a modului de functinare. Quote De la ce este "mingea" ? MIngea aia este un rezervor de oxigen de la avioanele MiG-21. Rezista la 150 bar!!! Sunt trei legate in serie, aici a fost folosit unul singur. Link spre comentariu
doru3160 Postat Aprilie 23, 2018 Partajează Postat Aprilie 23, 2018 Quote Nu sunt pierderi de ulei in sine, uleiul apare ca urmare a modului de functinare. Nu contest, insa in poza vad tot rezervorul cu urme de ulei pe el, si o tava sub piciorul compresorului. Indiferent de regimul de lucru, acesta se intampla in interiorul capsulei, iar legatura cu exteriorul este (presupun) etansa.De aici nelamurirea provenientei uleiului de sub compresor.Am si eu pt nevoi ''casnice'' un CUD 3 care tot asa mai scapa ulei, insa ala are tot dreptul, ca are pe unde.Cand vor obosi de tot supapele cred ca voi inlocui tot ce se afla pe butelie cu 2 capsule de frigider, dar ma tem ca daca si astea fac deranj cu scurgeri de ulei, voi reconsidera varianta. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum