Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

schema electronica

slashlinux

Postări Recomandate

Salut,Sunt incepator in electronica, nu stiu chiar foarte bine ce rol au toate componentele si ce valoare au cand sunt bune atunci cand le masor, nici legea lui Ohm nu o stapanesc foarte bine dar ceea ce nu stiu deloc este sa citesc o schema si sa o pun in practica, pe un PCB.Care este cel mai bun mod de a invata sa citesti o schema electrica?Exista vreun manual care explica fiecare indicator ce inseamna? Cum se aplica schema pe un PCB?Am pus o schema care as vrea sa o fac.Multumesc :da

post-44320-139829584571_thumb.jpg

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 4
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• slashlinux

3

• lorik199

2

Zile populare

Top autori în acest subiect

Imagini postate

Ca sa poti intelege o schema electrica trebuie sa cunosti fiecare piesa din ea.In cazul tau, cauta cu google numele urmatoarele piese urmate de cuvantul teorie:-tranzistorul npn-led-ul-rezistorul-dioda-dioda zenerDupa ce o sa intelegi ce face fiecare piesa o sa le recunosti de la sine in schema.

Link spre comentariu

Salut,

- Tranzistorul - BC546 - care are emitor, baza si colector, am citit si am inteles ca functioneaza ca un robinet, inchide si deschide circuitul :da

- De leduri stiu

- Rezistorul sau rezistenta

Am vazut ca unele rezistente au 2k7 adica 2.7kohm = 2700ohm?

- Dioda o cunosc

- Dioda zener e mai complicata, am vazut-o pe multe placute dar nu stiam ce face..

Acum vreau sa stiu cum pot sa leg un tranzistor bc546 deoarece are 3 terminale - emitor, baza si colector..

Am facut o schita.. si am pus cateva descrieri :da

Puteti sa ma ajutati va rog mult

Posted Image

Uploaded with ImageShack.us

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!