Dr.L Postat Februarie 16, 2014 Partajează Postat Februarie 16, 2014 Nu, curentul trebuie sa ramana de 5,5A pana cand ajunge la 14,4V! Link spre comentariu
emill_sorin Postat Februarie 16, 2014 Partajează Postat Februarie 16, 2014 Ok , deci se pare ca este o problema . Ce imi recomandati sa fac ? de unde sa incep cu verificarile ? Link spre comentariu
Dr.L Postat Februarie 16, 2014 Partajează Postat Februarie 16, 2014 De la text, in care zice cum functioneaza montajul, mai exact cum se regleaza scaderea curentului numai dupa depasirea pragului de 14,4V...Din moment ce acolo e explicat tot, de ce tot trebuie sa-ti zica cineva aici ce scrie acolo? Evident, daca nu scrie, e alta treaba. Link spre comentariu
emill_sorin Postat Februarie 16, 2014 Partajează Postat Februarie 16, 2014 De la text, in care zice cum functioneaza montajul, mai exact cum se regleaza scaderea curentului numai dupa depasirea pragului de 14,4V....Nu imi dau seama ce am gresit , mai ales ca nu am ajuns sa reglez curentul , deoarece nu am atins pragul de 14,4v.Primi doi pasi cred ca i-am facut corect , deoarece , 1-am reglat tensiunea la 14.4V fara conectare si pasul 2 - am reglat tensiunea la cu bat peste 13V . Link spre comentariu
emill_sorin Postat Februarie 16, 2014 Partajează Postat Februarie 16, 2014 Am inteles , dar de ce am asa 6V intre pinul 6 al CI-ului si minus, la conetarea cu bateria, cand am inteles ca trebuie sa fie mica (aproape de zero). Din cate am citit : " cand tensiunea acumulatorului se afla intre 10 si 14 volti VD7 este in conductie si VT1 trece in conductie , dar totusi iesire integratului ramane tot la zero volti."La mine cu bateria conectata si 12.9V la borne , am 6V intre pinul 6 si minus.Tind sa cred ca este o problema la constructia kitului Link spre comentariu
Dr.L Postat Februarie 16, 2014 Partajează Postat Februarie 16, 2014 Si zici tu ca ai reglat curentul din P2, exact cum zice aici?viewtopic.php?p=1464560#p1464560Abia dupa ce atingi tensiunea setata de P3 (14,4V), poti seta curentul final, din P1Avand in veder cati au zis numai de bine despre kitul asta publicat in Elektor (mare atentie, ca aici nu apar greseli aiurea!) si in tehnium, chiar crezi ca schema e de vina? Link spre comentariu
Vizitator cristichihaia Postat Februarie 17, 2014 Partajează Postat Februarie 17, 2014 " Incarcatorul se regleaza intai din P3, a.i. la o tensiune de incarcare de 14.4V, tensiunea de iesire a amplificatorului operational sa fie maxima. . " Cu acumulatorul descarcat conectat la redresor incarci bateria pina la 14,4 si masori tensiunea pe pinul 6 rotind p3 pina la indicatia maxima lasand cursorul exact in punctul in care creste brusc ( va creste usor apoi brusc se va duce undeva pe la 14 v) . Link spre comentariu
emill_sorin Postat Februarie 17, 2014 Partajează Postat Februarie 17, 2014 chiar crezi ca schema e de vina? Cred ca m-am exprimat gresit , nu imi permit sa pun la indoiala o schema deoarece nu am suficente cunostinte . La ce m-am referit eu este ca , m gandeam ca am u o problema in montaj. Scuze pt neintelegere. Link spre comentariu
emill_sorin Postat Februarie 19, 2014 Partajează Postat Februarie 19, 2014 dupa ina 5 ore de stat la incarcat , tensiunea nu vrea sa depaseasca 14V si cu un curent de 1A . Bateria am masurat-o dupa 7 ore si era in 12,5v. Link spre comentariu
emill_sorin Postat Februarie 19, 2014 Partajează Postat Februarie 19, 2014 Intretimp a aparut si un alt UPS cu un traf ceva mai sanatos (p650) in stare de functiune . e am vazut interesant ca are in primar 4 iesiri , si ma duce gandul ca are pt 190V - 220V - 250V ... cred . O sa fac niste masurator sa vad care ii inceputul spirei si ordinea in care se duce . Link spre comentariu
Vizitator Postat Februarie 19, 2014 Partajează Postat Februarie 19, 2014 Electrolitul acumulatorului are valoarea de 1,28 g/cm ?Daca nu are aceasta valoare, da-l jos pe cel vechi, spala bacurile acumulatorului cu apa distilata (FARA PRESIUNE) apoi pune electrolit nou, se gaseste la orice magazin de piese auto, mare atentie cum manevrezi acumulatorul, fara graba. Atentie si la electrolit pateaza si chiar arde hainele daca nu este neutralizat.Mai jos ai un tabel cu tensiunea acumulatorului in functie de densitatea electrolitului. Densitate el..doc Link spre comentariu
emill_sorin Postat Februarie 19, 2014 Partajează Postat Februarie 19, 2014 Multumesc pt sfat , cred ca o sa imi iau o baterie noua cum dau de ceva bani . M-am uitat pe baterie si are data verificarii 11.2004 , cred ca i-a ajuns 9 ani .Cu electrolit o sa incerc sa umblu 2 bateri din ups-uri una de 12Ah si una de 7Ah. ambele baterii sunt in 6V, si nu imi incarca numai c tensiune de 14.5V si ampei zero. Link spre comentariu
Dr.L Postat Februarie 19, 2014 Partajează Postat Februarie 19, 2014 ambele baterii sunt in 6V, si nu imi incarca numai c tensiune de 14.5V si ampei zero.[ Detalii mesaj ]Recicleaza-le, sunt prea in groapa...Acum, poti experimenta, dar sa nu ai asteptari prea mari Link spre comentariu
albasete Postat Februarie 20, 2014 Partajează Postat Februarie 20, 2014 Pai dupa 9 ani... nu crezi ca-i ajunge ? Vorba lui Dr. Led, recicleaza-le si altele cand ai banuti. Link spre comentariu
emill_sorin Postat Februarie 21, 2014 Partajează Postat Februarie 21, 2014 Bateria de pe masina a ramas constant in 12.6V , mai o pun pe masina sa vad cat de usor o porneste . Aceasta baterie vreau sa ma mai tina macar o luna pana vine una noua. Celelalte 2 bateri mici una de 7Ah si una de 12Ah, le am din ups-urile care le-am demontat , si o sa le supun la cateva teste de reciclare , nu le folosesc la nimik , dar nu mi-ar strica la pescuit daca o sa le readuc la viata . In ceea ce priveste al 2 traf , cu 4 fire in primar , am facut cateva masuratori si mia- dat cu "virgula" . Atasez o poza cu masuratorile poate ma lamurit care e ordinea . Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum