Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Punte redresoare pt. Redresor Auto ?


Vizitator samedaniel

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 231
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • emill_sorin

    105

  • Dr.L

    38

  • UDAR

    10

  • radusa

    8

Top autori în acest subiect

Imagini postate

De la text, in care zice cum functioneaza montajul, mai exact cum se regleaza scaderea curentului numai dupa depasirea pragului de 14,4V...Din moment ce acolo e explicat tot, de ce tot trebuie sa-ti zica cineva aici ce scrie acolo? Evident, daca nu scrie, e alta treaba.

Link spre comentariu

De la text, in care zice cum functioneaza montajul, mai exact cum se regleaza scaderea curentului numai dupa depasirea pragului de 14,4V....

Nu imi dau seama ce am gresit , mai ales ca nu am ajuns sa reglez curentul , deoarece nu am atins pragul de 14,4v.Primi doi pasi cred ca i-am facut corect , deoarece , 1-am reglat tensiunea la 14.4V fara conectare si pasul 2 - am reglat tensiunea la cu bat peste 13V .
Link spre comentariu

Am inteles , dar de ce am asa 6V intre pinul 6 al CI-ului si minus, la conetarea cu bateria, cand am inteles ca trebuie sa fie mica (aproape de zero). Din cate am citit : " cand tensiunea acumulatorului se afla intre 10 si 14 volti VD7 este in conductie si VT1 trece in conductie , dar totusi iesire integratului ramane tot la zero volti."La mine cu bateria conectata si 12.9V la borne , am 6V intre pinul 6 si minus.

Tind sa cred ca este o problema la constructia kitului
Link spre comentariu

Si zici tu ca ai reglat curentul din P2, exact cum zice aici?viewtopic.php?p=1464560#p1464560Abia dupa ce atingi tensiunea setata de P3 (14,4V), poti seta curentul final, din P1Avand in veder cati au zis numai de bine despre kitul asta publicat in Elektor (mare atentie, ca aici nu apar greseli aiurea!) si in tehnium, chiar crezi ca schema e de vina? :nas:

Link spre comentariu
Vizitator cristichihaia

" Incarcatorul se regleaza intai din P3, a.i. la o tensiune de incarcare de 14.4V, tensiunea de iesire a amplificatorului operational sa fie maxima. . "

Cu acumulatorul descarcat conectat la redresor incarci bateria pina la 14,4 si masori tensiunea pe pinul 6 rotind p3 pina la indicatia maxima lasand cursorul exact in punctul in care creste brusc ( va creste usor apoi brusc se va duce undeva pe la 14 v) .
Link spre comentariu

chiar crezi ca schema e de vina? :nas:

Cred ca m-am exprimat gresit , nu imi permit sa pun la indoiala o schema deoarece nu am suficente cunostinte . La ce m-am referit eu este ca , m gandeam ca am u o problema in montaj. Scuze pt neintelegere.
Link spre comentariu

Intretimp a aparut si un alt UPS cu un traf ceva mai sanatos (p650) in stare de functiune . e am vazut interesant ca are in primar 4 iesiri , si ma duce gandul ca are pt 190V - 220V - 250V ... cred :nas: . O sa fac niste masurator sa vad care ii inceputul spirei si ordinea in care se duce .

post-46349-139829762386_thumb.jpg

post-46349-139829762393_thumb.jpg

Link spre comentariu

Electrolitul acumulatorului are valoarea de 1,28 g/cm ?Daca nu are aceasta valoare, da-l jos pe cel vechi, spala bacurile acumulatorului cu apa distilata (FARA PRESIUNE) apoi pune electrolit nou, se gaseste la orice magazin de piese auto, mare atentie cum manevrezi acumulatorul, fara graba. Atentie si la electrolit pateaza si chiar arde hainele daca nu este neutralizat.Mai jos ai un tabel cu tensiunea acumulatorului in functie de densitatea electrolitului.

post-29979-139829762411_thumb.png

Densitate el..doc

Link spre comentariu

Multumesc pt sfat , cred ca o sa imi iau o baterie noua cum dau de ceva bani . M-am uitat pe baterie si are data verificarii 11.2004 , cred ca i-a ajuns 9 ani .Cu electrolit o sa incerc sa umblu 2 bateri din ups-uri una de 12Ah si una de 7Ah. ambele baterii sunt in 6V, si nu imi incarca numai c tensiune de 14.5V si ampei zero.

Link spre comentariu

ambele baterii sunt in 6V, si nu imi incarca numai c tensiune de 14.5V si ampei zero.[ Detalii mesaj ]

Recicleaza-le, sunt prea in groapa...Acum, poti experimenta, dar sa nu ai asteptari prea mari
Link spre comentariu

Bateria de pe masina a ramas constant in 12.6V , mai o pun pe masina sa vad cat de usor o porneste . Aceasta baterie vreau sa ma mai tina macar o luna pana vine una noua. Celelalte 2 bateri mici una de 7Ah si una de 12Ah, le am din ups-urile care le-am demontat , si o sa le supun la cateva teste de reciclare , nu le folosesc la nimik , dar nu mi-ar strica la pescuit daca o sa le readuc la viata . In ceea ce priveste al 2 traf , cu 4 fire in primar , am facut cateva masuratori si mia- dat cu "virgula" . Atasez o poza cu masuratorile poate ma lamurit care e ordinea .

post-46349-139829763315_thumb.jpg

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări