Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Universal Battery Charger


nicnec

Postări Recomandate

Va rog, este cineva care sa-mi dea vreun indiciu cum trebuie de procedat pentru a modifica soft-ul? Sau trebuie sa-l regandesc din nou intr-un alt compilator?Si mai e o intrebare, grupul de 10 rezistori/1ohm poate fi inlocuit printr-un rezistor de 0,1ohmi?

Link spre comentariu

Se gaseste soft facut de un rus in proton basic... si se poate modifica. 

Eu am inceput modificarile la soft... dar inca mai am de lucru...

Un link catre proiectul rusului se poate posta ?

Multumesc.

Link spre comentariu

Am facut incarcatorul in varianta originala a spaniolului si imi arata softul tot,insa nu pot sa vad curentul de incarcare pe afisajul lcd-ului-Ex. am programat tip de baterie lion,curent de incarcare 4.6Ah,tensiunea7.4v,celule 2 si dupa ce se aprinde putin ledul rosu intermitent,softul arata o tensiune care descreste de la aprox 7800mv pana la 0 in aprox 5min si se aprinde ledul verde incontinuu, fara a vedea repet curentul de incarcare....si la sfarsit 0  END si 0 curent evident acumulatorii neincarcati...

P.S.-Am vrut sa incarc 2 celul ac lion CGR18650HGL PANASONIC CU CAPACITATEA NOMINALA DE 18000MA SI TENSIUNEA NOMINALA DE 3,6V

Editat de armand
Link spre comentariu
Vizitator Volsvaux

Super incarcator Rosmarin!Poti sa-mi spui te rog cum ai facut scrisul ''Íncarcator universal acumulatori''?De asemenea,ce carcasa ai folosit?

Link spre comentariu

Da, oscileaza asa, deoarece este vorba de incarcare in impulsuri, pe o parte, si pe cealalta parte, uC-ul citeste un feed-back de pe rez de sunt, si face stabilizarea de curent astfel. Nu este o sursa de curent constant, asa cum o stim noi, liniara, deci este justificata acea oscilatie in jurul unei valori, relativ-constante, de curent. Oricum incarcarea in impulsuri este de preferat, pentru o incarcare mai precisa si mai exacta, cand e vorba de capacitatea maxima a unei baterii.

Parerea mea. :reytre

Link spre comentariu

Daca ai citit site-ul autorului el da acolo niste praguri de tensiune la care se considera gata incarcarea, si la LiIon de ex pragul este in jur de 4,2V pe celula. Deci mai ai de asteptat pana sa se incarce complet. Ventilatorul nu porneste daca se incalzeste tranzistorul regulator. El este comandat de catre uC de la un anumit prag de curent setat. Deci, va porni ventilatorul chiar daca tranz.este rece daca se va seta un curent mare de incarcare.

Link spre comentariu

Daca ai citit site-ul autorului el da acolo niste praguri de tensiune la care se considera gata incarcarea, si la LiIon de ex pragul este in jur de 4,2V pe celula. Deci mai ai de asteptat pana sa se incarce complet. Ventilatorul nu porneste daca se incalzeste tranzistorul regulator. El este comandat de catre uC de la un anumit prag de curent setat. Deci, va porni ventilatorul chiar daca tranz.este rece daca se va seta un curent mare de incarcare.

Sau altfel spus ,acumulatorul este incarcat,cand tensiunea la bornele lui atinge tensiunea acumulatorului inmultita cu 1,15 ;1,2.

Ca la bateria autoturismului.este de 12V si incarcarea se face cu 14,4V(12x1,2=14,4)

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări