Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

modificare turometru universal


Vizitator lory961

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 41
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • miron1947

    19

  • Ion_Bumbu

    3

  • bluey

    1

Top autori în acest subiect

Imagini postate

Vizitator lory961
Daca doriti sa faceti mereu calcule( x 4) pentru a afla turatia reala, da.

:speriat e mai greu dacat m-am gandit,ar fi fost o realizare buna atat pentru mine cat si pentru multi scuteristi,cunosc eu vreo cativa prieteni care vor,am gasit ceva pentru motoare cu un piston

http://www.motobikeshop.eu/ro/electroni ... unctionare

dar nu stiu de ce eu unul as prefera ceas analogic[cu ac]de asta ma chinui dar vad ca nu am nici o sansa,si am dat si banii degeaba,de ce oare nu i-au facut si pentru 1 piston????ar fi fost super!!!!!

stau in dubii daca sa-l desfac,ca e capsulat ,credeti ca daca-l desfac pot interveni in el si sa reusesc?

Link spre comentariu
Vizitator lory961

L-ati intrebat pe tatal Dvs. daca poate sa va realizeze acel montaj?Daca va desenez eu placatul, va ajuta?

buna seara nu am luat legatura cu el pentru ca eu sunt departe de el adica in alta localitate,dar putem incerca,puteti sa-mi desenati schema si sa-mi spuneti ce piese-mi trebuie,si o sa incerc,ar mai fi o solutie, daca sunte-ti dumneavoastra de acord ,spune-ti cam cat m-ar costa,sa mi-o face-ti dumneavoastra si sa mi-o trimite-ti prin posta iar eu v-o platesc.
Link spre comentariu
Vizitator lory961

Nu prea merge asa, m-am bucurat cand ati scris ca tatal Dvs, este electronist, deoarece trebuie masurat nivel semnalului si adaptata intrarea pentru acesta.

pai am si eu instrument de masura spune-ti unde trebuie sa masor si v-a spun eu tot ce trebuie nu sunt chiar dus stiu cate ceva ,fata de tata sau dumneavoastra sunt varza,dar de masurat rezolv eu :da
Link spre comentariu

Pai trebuie modificata schema, pentru 4 cilindrii/4timpi sunt 2 aprinderi pe tura, la Dvs. este o aprindere la doua ture.

Aveti grija , la multe motoare in 4T monocilindrice aprinderea da 1 scinteie pe rotatie.Motivul? e mult mai simplu de facut asa si nu deranjeaza cu nimic functionarea motorului.Grig
Link spre comentariu

Aveti grija , la multe motoare in 4T monocilindrice aprinderea da 1 scinteie pe rotatie.Grig

Adica si la aprindere si la sfarsitul evacuarii?

pai am si eu instrument de masura spune-ti unde trebuie sa masor

Masurati ce tensiune maxima aveti pe generatorul de puls post-14622-139829584319_thumb.jpg din schema si daca are si valori negative de tensiune fata masa.
Link spre comentariu
Vizitator lory961

Aveti grija , la multe motoare in 4T monocilindrice aprinderea da 1 scinteie pe rotatie.Grig

Adica si la aprindere si la sfarsitul evacuarii?
am vazut pe net turometru cu senzor tip hall da e cu ceas digital,la al meu nu merge de asta??si daca se da o scanteie la fiecare rotatie ar trebui sa mearga??
Link spre comentariu

Adica si la aprindere si la sfarsitul evacuarii?

La fix!Daca voiau sa dea o scinteie la 2 ture trebuiau sa puna senzorul pe axa cu came.Asa e direct pe volant si da la fiecare rotatie o scinteie.Singurul dezavantaj e uzura bujiei .Din cauza asta la astea merg bine turometrele pentru motoare in 2T , ex alea de verificat drujbe,tip Stihl EDT8Poti cauta si din acelea pentru 2T folosite la carturi.Grig
Link spre comentariu
Vizitator lory961

Adica si la aprindere si la sfarsitul evacuarii?

La fix!Daca voiau sa dea o scinteie la 2 ture trebuiau sa puna senzorul pe axa cu came.Asa e direct pe volant si da la fiecare rotatie o scinteie.Singurul dezavantaj e uzura bujiei .Din cauza asta la astea merg bine turometrele pentru motoare in 2T , ex alea de verificat drujbe,tip Stihl EDT8Poti cauta si din acelea pentru 2T folosite la carturi.Grig
pai unde gasesc pentru 2 timpi ca nu gasesc decat pentru 4timpi si cu pistoane multe[pentru masina,da de aia am si are turometru] daca stiti cumva unde gasesc va rog o adresa.
Link spre comentariu
Vizitator lory961

 

Daca voiau sa dea o scinteie la 2 ture trebuiau sa puna senzorul pe axa cu came.

 

Sau un bistabil in CDI.
deja nu mai stiu ce sa fac cred ca o sa incep prin a masura la generatorul de puls,sa incercam cu montajul si daca nu reusim mai vedem si pana la urma dau cep la contul din banca[care nu-l am]ca nu am mai vazut brasovul de 2 ani si fac un drum la brasov,am mai scris un mesaj dar vad ca nu apare cred ca am gresit eu ceva,turometrul meu are in spate un buton cu trei trepte 4-6-8 cilindri,ma gandesc daca umblu in el si vad diferenta dintre cele trei trepte poate ne dam sama cum sa-l prostim sa mearga.
Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări