Vizitator lory961 Postat Februarie 20, 2013 Partajează Postat Februarie 20, 2013 salut,sun nou pe site si sper sa nu supar pe nimeni postand aici.de cateva zile ma chinui sa fac o chestie si adica sa modific un turometru universal sa mearga la scuter,el are un buton de reglaj pentru 4-6-si8 cilindndri iar scuterul saracul are doar 1,rog pe cineva sa ma ajute cu un sfat,ma gandesc ca ar fi multi care vor sa faca asta,eu am gasit turometrul la pretul de 80 de ron plus suportul 250 de ron,nu ar fi prea mult,parerea mea,astept un raspuns,multumesc Link spre comentariu
miron1947 Postat Februarie 20, 2013 Partajează Postat Februarie 20, 2013 Motorul este in doi timpi, cum se numeste scuterul? Link spre comentariu
Vizitator lory961 Postat Februarie 20, 2013 Partajează Postat Februarie 20, 2013 Motorul este in doi timpi, cum se numeste scuterul?salut scuterul este in 4timpi,e daelim ns 125 Link spre comentariu
miron1947 Postat Februarie 20, 2013 Partajează Postat Februarie 20, 2013 Pai trebuie modificata schema, pentru 4 cilindrii/4timpi sunt 2 aprinderi pe tura, la Dvs. este o aprindere la doua ture.Aveti schema turometrului pe care doriti sa-l utilizati? Link spre comentariu
Vizitator lory961 Postat Februarie 20, 2013 Partajează Postat Februarie 20, 2013 Pai trebuie modificata schema, pentru 4 cilindrii/4timpi sunt 2 aprinderi pe tura, la Dvs. este o aprindere la doua ture.Aveti schema turometrului pe care doriti sa-l utilizati?din pacate nu are schema,o sa incerc sa fac rost de una,imediat ce o procur postez tot aici si vreau sa-ti multumesc foarte frumos ca mi-ai raspuns. Link spre comentariu
miron1947 Postat Februarie 20, 2013 Partajează Postat Februarie 20, 2013 Dar acest turometru are un nume? Link spre comentariu
Vizitator lory961 Postat Februarie 20, 2013 Partajează Postat Februarie 20, 2013 Dar acest turometru are un nume?uite de aici l-am cumparat dar nu are nici o schema a interiorului lui,decat cum sa-l legi si atathttp://www.accesoriiautosimoto.com/Turometru.html Link spre comentariu
miron1947 Postat Februarie 20, 2013 Partajează Postat Februarie 20, 2013 Pai daca nu gasiti schema si sunteti dispus sa-l demontati si sa-i faceti cateva poze, poate incercam s-o prelevam. Link spre comentariu
Vizitator lory961 Postat Februarie 20, 2013 Partajează Postat Februarie 20, 2013 Pai daca nu gasiti schema si sunteti dispus sa-l demontati si sa-i faceti cateva poze, poate incercam s-o prelevam.poate gasesc schema ca daca-l desfac si se intampla ceva cu el pierd garantia,incerc sa gasesc schema daca nu o sa-l desfac,te anunt eu imediat ce o procur sau daca-l desfac. Link spre comentariu
miron1947 Postat Februarie 20, 2013 Partajează Postat Februarie 20, 2013 O alta solutie, fara demontarea lui, ar fi sa multiplicati impulsurile cu un montaj exterior cu un PLL dar nu stiu cata experienta aveti in domeniu. Link spre comentariu
Vizitator pisica matache Postat Februarie 20, 2013 Partajează Postat Februarie 20, 2013 Ar mai fi o solutie;folosirea ca semal de comanda a turometrului,tensiunea obtinuta la iesirea magnetoului,inainte de releu.Frecventa acestei tensiuni e direct proportionala cu turatia,si nr de poli magnetici aflati pe rotor.De exemplu,daca rotorul are 12 magneti,frecventa tensiunii va fi de sase ori mai mare decat turatia motorului.Ca turometrul sa indice corect,se foloseste un divizor de frecventa,mult mai usor de realizat.Trebuie stiut deci exact nr de magneti de pe rotor,eventual tipul generatorului,monofazat sau trifazat. Link spre comentariu
miron1947 Postat Februarie 20, 2013 Partajează Postat Februarie 20, 2013 In schema electrica apar trei infasurari pentru incarcarea acumulatorului/alimentarea instalatiei si doua infasurari care intra in CDI. Link spre comentariu
Vizitator lory961 Postat Februarie 21, 2013 Partajează Postat Februarie 21, 2013 salut ,e buna ideea asta dar de unde iau un divizor de fregventa sau cum spunea miron 1947 un montaj PLL???,as putea cere ajutorul tatalui meu a fost electronist la viata lui dar e cam batran[65 de ani]de asta nu vreau sa-l chinui,asa daca se gasesc facute le cumpar,eu o sa incerc sa desfac la scuter sa vad cati magneti are si pun niste poze aici ,multumesc inca odata pentru ca mi-ati raspuns. Link spre comentariu
Vizitator lory961 Postat Februarie 21, 2013 Partajează Postat Februarie 21, 2013 salut ,e buna ideea asta dar de unde iau un divizor de fregventa sau cum spunea miron 1947 un montaj PLL???,as putea cere ajutorul tatalui meu a fost electronist la viata lui dar e cam batran[65 de ani]de asta nu vreau sa-l chinui,asa daca se gasesc facute le cumpar,eu o sa incerc sa desfac la scuter sa vad cati magneti are si pun niste poze aici ,multumesc inca odata pentru ca mi-ati raspuns. am gasit ceva in cartea lui dar nu arata cati magneti are pe fulie ci cate bobine,banuiesc ca tre sa desfac magnetoul Link spre comentariu
miron1947 Postat Februarie 21, 2013 Partajează Postat Februarie 21, 2013 a fost electronist la viata lui dar e cam batran[65 de ani]de asta nu vreau sa-l chinui.Pai este cam de aceiasi varsta cu mine(cu un an mai tanar), aratati-i aceasta schema.http://www.seekic.com/circuit_diagram/Automotive_Circuit/The_frequency_synthesizer_formed_by_CD4046.htmlO imagine mai clara cu statorul generatorului. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum